Kanske ingen vild gissning att kaozblattarna skulle vara bland de första att sticka. Tror det där med mångkultur, feminism etc blir förlegat ganska fort om Ivan anfaller.
Förorterna kryllar av sysslolösa, lata o kriminella bidragstagare o -fuskare, som t.o.m. efter avtjänade domar muckar för att återgå till det förstnämnda.
Hela världen är skruvad, så detta förvånar inte. Självklart så borde de få stanna. Medan pack som inte delar våra värderingar borde exkluderas från det svenska samhället. Och i det packet ingår en hel del b-svennar som skriver i denna tråd. God Jul
Varför är det en självklarhet att dom ska stanna?
Dessa har uppehållet sig olagligt i Sverige
De har följt alla regler. Först sökt asyl (lagligt), sedan bytt spår till arbetstillstånd (lagligt fram till i våras), sedan fått utvisningsbeslut som de ämnar följa.
Nu är jag lite dåligt insatt insatt så rätta mig om jag har fel, men just Iranier är väl i princip den mest skötsamma folkgruppen från dessa länder? Många av dessa kom när landet kuppades 1978-1979 och flydde Islam.
Vill vi svenskar ses som en egen folkgrupp så bör vi försöka göra detsamma mot andra och inte bara klumpa ihop dem.
Nu det lite tragiska i det hela är att Sverige kommer möjligtvis att gå samma öde till mötes som Iran i framtiden. Det kan bli så illa att unga Iranier som flydde landet kan se två länder bli kuppade på samma sätt under deras livstid.
Förorterna kryllar av sysslolösa, lata o kriminella bidragstagare o -fuskare, som t.o.m. efter avtjänade domar muckar för att återgå till det förstnämnda.
Hur i helvete kan man försvara det här?!
Sverige ska inte vara en station för någon med utländsk bakgrund
Ut med allt och alla