Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-24, 12:15
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Jag gillar muslimer långt mycket mer än jag gillar ett ignorant inavelsprojekt som dig som skriver mig som mej 🤣

En skam för Sverige är du. Bra att du utvisades.
Jag utvandrade när jag såg vart det barkade och nu ser vi ju alla att jag hade rätt. Sverige är ett skitland. Ha det så roligt med att försörja skitmuslimerna.
Citera
2025-12-24, 13:37
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Vi alla undrar här vad du själv tillför Sverige?
Vad har du för utbildning som sitter på Flashback och påpekar att människor ska ut

Är du kirurg eller läkare?
Högst omöjligt att du är något av ovan och om inte så lär du vara en som förmodligen dör på sjukhuset för att det är få personal.

Vem ska köra din taxi?
Vem ska köra din färdtjänst om alla invandrare ska ut?

Det finns ju massa jobb idag som svenskarna inte vill ha eller jobba med. Ska du bemanna hela Sverige?

Din intelligensnivå verkar inte vara hög olikt alla andra här

Han är en arbetslös svenne som 99% av högervridna rasisterna på Flashback som staten betalar för med våra skattepengar. Pinsamma svennar.
Citera
2025-12-24, 13:39
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Iranier är ingenting som vi önskar ha i sverige. Skicka hem bara. Jag och många andra är trötta på snyfthistorier om dödskultens medlemmar.

Han betalar så du kan sitta hemma och skriva av dig på Flashback. Skäms du inte att staten betalar för dig.
Citera
2025-12-24, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenssonsyndromet
exakt som förutspått. dom laglydiga blir drabbade och dom kriminella rörs inte.

jag finner inga ord för mitt hat mot den här förbannade vidriga dumma högern.

Det är inte högern som kontrollerar alla myndigheter, detta är ett systemfel som byggts upp under årtionden. Total oförmåga att hänga med i utvecklingen både nationellt och internationellt.
Citera
2025-12-24, 14:22
Citat:
Ursprungligen postat av Avalionn
Han betalar så du kan sitta hemma och skriva av dig på Flashback. Skäms du inte att staten betalar för dig.

Ja men ni ska ju ta över landet, göra oss statslösa, förfölja oss. Bra att du redan börjar bespotta oss. Då blir det enklare att massakera oss om ett tag, som ni alltid gör.

Samtidigt gråter ni blod över att svennar inte sympatiserar med era palestinierkompisar som åker på samma behandling ni tänker ge oss sen.

Smutsiga jävla hycklare. Det är därför jag firar när varenda smutsig jävla arabunge får sina armar bortsprängda. Rätt åt er äckliga jävla folkmördande smutshoror. Alla terrordåd i era smutsiga skitländer, jag firar. Bara så du vet.

Allt ert lidande, är så jävla härligt att bevittna.

Äckliga jävla negerhybrider, hoppas hela din smutsiga jävla negersläkt blir våldtagna . Ber till gud att din smutsiga mamma blir våldtagen och knivhuggen. Smuts.

Hat, HAT HAT OCH MER HAT, precis så ni vill ha det.

Smuts.
Citera
2025-12-24, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Jag gillar muslimer långt mycket mer än jag gillar ett ignorant inavelsprojekt som dig som skriver mig som mej 🤣

En skam för Sverige är du. Bra att du utvisades.

Muslimer är det sämsta av det sämsta på planeten, vi bör sparka ut alla muslimer ur Sverige och Europa.
Muslimers bidrag till världen är terrorism och våld.
Citera
2025-12-24, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Är det bara för att de kommer från det landet du tycker så? Ifall det va Ukrainare hade du tyckt synd?

Ingen vettig människa vill ha MENA-invandrare i sitt land, jag tror du vet varför. Det är import av kriminalitet, sociala problem, kostnader och terrorister.
Se Australien och Bondi beach för senaste exemplet på hur dessa avarter till människor fungerar.
Citera
2025-12-24, 14:32
Medlem
Avalionns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Muslimer är det sämsta av det sämsta på planeten, vi bör sparka ut alla muslimer ur Sverige och Europa.
Muslimers bidrag till världen är terrorism och våld.

Det finns inga större terrorister än kristna dom invaderar muslimska länder för olja. Hycklare.
Citera
2025-12-24, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Hade detta varit på 60-70-talet hade folk agerat svenskt och pratat med dem så att de lärde sig. På den tiden hatade folk Hitler och ville hjälpa folk men nuförtiden går det en lill-Hitler i 25 procent av befolkningen som bara hatar invandrare.

Ingen är lill-Hitler för att man inte vill ha massinvandring och dysfunktionell mångkultur din naiva stackare.
Du lägger skulden på vanligt folk som inte uppskattar massinvandring men ska tvingas att integrera människor som man inte vill ha här. Sverige är till för etniska svenskar inte en massa hopplösa människor från världens alla hörn.
Citera
2025-12-24, 14:43
Medlem
Citat:
Det finns inga större terrorister än kristna dom invaderar muslimska länder för olja. Hycklare.

Haha vilket muslimskt land har Sverige invaderat?
Jag antar att du är en blatte som hatar väst.

Du är en vidrig terroristkramare.
Citera
2025-12-24, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Haha vilket muslimskt land har Sverige invaderat?
Jag antar att du är en blatte som hatar väst.

Du är en vidrig terroristkramare.

Fan vad konstiga människor är i Sverige
Hade det här varit vilket EU land som helst där skötsamma medborgare skickas ut istället för kriminella så hade folk gått ut på gator och skakat liv i varenda lucka i deras land speciellt Frankrike och Spanien. Men ni sitter här och tjafsar likt tonåringar vilket politiker vet om

Man tjänar ju inte direkt på skötsamma medborgare vilket är därför folk skickas ut med huvudet före. Kriminella skapar ju jobb inom polisväsendet och skapar fängelse vilket därför är anledningen att ni sitter här som clowner och tjafsar medan politikerna skrattar åt er

Samtidigt har vi den allra rikaste eliten som nu kommit fram med att man utnyttjat kvinnor ifrån hela världen.
Citera
2025-12-24, 14:53
Medlem
Citat:
Han är en arbetslös svenne som 99% av högervridna rasisterna på Flashback som staten betalar för med våra skattepengar. Pinsamma svennar.

Det är väl såna människor som är lättast att manipulera till att vara lojala högerväljare åt nyttiga rika eliten som roffar åt sig bostäder, skatten, välfärden och leva på att den fattiga befolkningen hålls fattiga,

Hur ska du väcka upp såna korkade människor?

Inte en chans. Såna människor kommer eventuellt bara att bytas bort mot AI och deras ilska kommer sen riktas mot AI agenter.

99 % av världen har fattat att ingen står på din sida förutom den svenska befolkningen som fortfarande tror på kristna vs muslimer. Invandrare vs svenskar. Kvinnor vs män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in