2025-12-24, 01:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Omniscientpotent
Vilket nonsens.

Du är ju koko. En extremt vältränad person i 20-årsåldern behöver givetvis inte vaccinera sig mot en snuva som covid-19.
Citera
2025-12-24, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Du är ju koko. En extremt vältränad person i 20-årsåldern behöver givetvis inte vaccinera sig mot en snuva som covid-19.

Nog för att covid var ofarlig för de allra flesta 20-åringar, men det var knappast heller någon snuva. På mitt nuvrande jobb (som jag inte hade under covid), var det en man på knappt 60 år som dog av covid.
Citera
2025-12-24, 02:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Men oj, vad tur för dr Campbell, att hans "ändrande av åsikt" eller "uppvaknande", kom exakt samtidigt som det som gav mest likes och visningar skiftade.

Dr. Campbell talade redan våren 2020 om D-vitamin och han fick senare en strike av Youtube för att han talade positivt om Ivermectin.

Så även om hans syfte skulle ha varit att maximera likes så har han bidragit med en hel del positivt.
Citera
2025-12-24, 02:06
Avstängd
Citat:
Nog för att covid var ofarlig för de allra flesta 20-åringar, men det var knappast heller någon snuva. På mitt nuvrande jobb (som jag inte hade under covid), var det en man på knappt 60 år som dog av covid.

Du påstår det men det finns många variabler som spelar in.

Var han metabolt sjuk?
Hade han låga nivåer av D-vitamin?
Blev han felbehandlad på sjukhuset?
Visade det ytterst osäkra PCR-testet verkligen rätt?
Citera
2025-12-24, 02:07
Medlem
Citat:
Dr. Campbell talade redan våren 2020 om D-vitamin och han fick senare en strike av Youtube för att han talade positivt om Ivermectin.

Så även om hans syfte skulle ha varit att maximera likes så har han bidragit med en hel del positivt.

"Även om det skulle vara". Är verkligen totalt uppenbart att det är så.
Om det som gav mest likes var att alla nyfödda ska få 10 doser första dygnet, så skulle han omedelbart skifta fokus till det.
Citera
2025-12-24, 02:14
Medlem
Citat:
Du påstår det men det finns många variabler som spelar in.

Var han metabolt sjuk?
Hade han låga nivåer av D-vitamin?
Blev han felbehandlad på sjukhuset?
Visade det ytterst osäkra PCR-testet verkligen rätt?

Tror inte han var 100% frisk
Ingen aning om D-vitamin.
Detta har dock ingen betydelse, en förkylning är inte livshotande oavsett.
Vet inte om han blev felbehandlad, har dock inte hört någon säga något om det, och har träffat många som kände honom. Hursomhelst, en förkylning blir man inte inlagd på sjukhus för, för det mesta behöver man inte ens läggas in för lunginflammation.
Extremt spekulativt att testet skulle visat fel, i så fall skulle det vara influensa han gick bort av. I teorin möjligt, men mycket osannolikt att de skulle tagit fel på det, var dessutom april 2021, ingen influensasäsong, och de hade fått ordning på testerna.
De kan ha visat fel på personer med lindriga symptom, särskilt i början, men ytterst sällan på personer som gick bort.
Citera
2025-12-24, 02:18
Medlem
angelfuck666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Skulle inte människor dö i drivor efter några månader? Hur mycket ska vi lita på er experter på Flashback egentligen? Först var det inom några dagar, sedan inom några månader, sedan år, dessutom skulle de flesta dö.
Vad i er djupgående forskning är det man ska lita på egentligen?

Jag tror det är meningen att man ska göra som experterna själva och blint lita på vad man läser/tittar på på internet så länge det inte stämmer överens med fårens (=normala funktionerande individers) åsikter.
Det är ju ändå fritänkare och extremt intelligenta individer vi pratar om nu så dom borde ju veta vad som är sant eftersom dom spenderar sina liv med att tänka utanför boxen så länge det passar deras egna övertygelser.
Skål och god jul!
Citera
2025-12-24, 02:24
Avstängd
Citat:
Tror inte han var 100% frisk
Ingen aning om D-vitamin.
Detta har dock ingen betydelse, en förkylning är inte livshotande oavsett.
Vet inte om han blev felbehandlad, har dock inte hört någon säga något om det, och har träffat många som kände honom. Hursomhelst, en förkylning blir man inte inlagd på sjukhus för, för det mesta behöver man inte ens läggas in för lunginflammation.
Extremt spekulativt att testet skulle visat fel, i så fall skulle det vara influensa han gick bort av. I teorin möjligt, men mycket osannolikt att de skulle tagit fel på det, var dessutom april 2021, ingen influensasäsong, och de hade fått ordning på testerna.
De kan ha visat fel på personer med lindriga symptom, särskilt i början, men ytterst sällan på personer som gick bort.

Det finns ett par seriösa tyska studier som visar att ca 90 % av PCR-testerna visade falskt positiva svar för covid-19.

Svenska sjukvården är horribel, så jag är ganska säker på att han blev felbehandlad. Jag menar, de vägrar att använda Ivermectin, trots att det har en mycket god effekt med en extremt god säkerhetsprofil.

I april borde D-vitaminnivån vara som lägst, om man inte tar tillskott. Man kan bara bilda D-vitamin från slutet av april till mitten av augusti genom att vara ute i solen i Sverige.
Citera
2025-12-24, 02:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av angelfuck666
Jag tror det är meningen att man ska göra som experterna själva och blint lita på vad man läser/tittar på på internet så länge det inte stämmer överens med fårens (=normala funktionerande individers) åsikter.
Det är ju ändå fritänkare och extremt intelligenta individer vi pratar om nu så dom borde ju veta vad som är sant eftersom dom spenderar sina liv med att tänka utanför boxen så länge det passar deras egna övertygelser.
Skål och god jul!

Det beror ju lite på vilka "experter" man lyssnar på.

Ska man lyssna på Agnes Wold (en metabolt sjuk tokkärring som menar att man inte kan stärka sitt immunförsvar) och Joakim Paasikivi (som menade att 2023 var året då Ukraina skulle vinna kriget mot Ryssland)?

Det är den här typen av "experter" som mainstreammedia lyfter fram och som idioter som du lyssnar på.
Senast redigerad av borskungen 2025-12-24 kl. 02:47.
Citera
2025-12-24, 03:04
Medlem
.nilss avatar
Jag är för konspirationsteorier men en del av er måste fan lugna er alltså, hahah. Herregud. Släpp lådvinet en stund.
Citera
2025-12-24, 03:21
Medlem
Citat:
Det finns ett par seriösa tyska studier som visar att ca 90 % av PCR-testerna visade falskt positiva svar för covid-19.

Svenska sjukvården är horribel, så jag är ganska säker på att han blev felbehandlad. Jag menar, de vägrar att använda Ivermectin, trots att det har en mycket god effekt med en extremt god säkerhetsprofil.

I april borde D-vitaminnivån vara som lägst, om man inte tar tillskott. Man kan bara bilda D-vitamin från slutet av april till mitten av augusti genom att vara ute i solen i Sverige.

90% är givetvis totalt nonsens.

Låg D-vitamin innebär inte att man dör av förkylningar.
Citera
2025-12-24, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Det kan ju naturligtvis ha andra orsaker än vaccin. Men det känns ju som det är ett gäng vältränade idrottsmän som dött med hjärtproblem senaste åren. Om det är mer uppmärksammat eller om det är en trend, det vet inte jag. Är nog inget man vill undersöka heller, även om idioterna (de styrande)
vill ha fram statistik på precis allt annat.
Hände även innan vaccinet…
Vem minns inte orienteringsdöden, ja uppenbart inte många, men det var ju långt innan covid….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in