Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-24, 01:10
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Vi ser tydligt att invandrarna i allmänhet och deras ättlingar i synnerhet anpassar sig utmärkt efter våra kulturer, seder och lagar. Det sköter sig självt.

Det är inget problem. Det är bara i undantagsfall, i ett fåtal områden dit det kommer väldigt många nya på kort tid, som det behövs särskilda insatser. I övrigt går integrationen utmärkt.

För detta faktum är du väl inte ignorant för?
Och Sverige och dess kultur är förstås konstant, invandringen har inte påverkat något?
Citera
2025-12-24, 01:19
Medlem
Raddigibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Sverige är förlorat.
Varför behöver du sverige, kan du inte segregera och förskansa dig likt gallerna i Asterix omgärdad av romerska posteringar?
Citera
2025-12-24, 01:33
Medlem
Comitiums avatar
Fast ungdomarna med invandrarbakgrund blir ju svenskar så det handlar ju inte om 40 % icke-svenskar. En del kanske inte blir svenskar, men en stor del blir ju det. Ja, mer eller mindre i alla fall....

Min frisör är född utomlands och jag har inga problem med det alls.

F.ö. är jag emot massinvandringen.
Citera
2025-12-24, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Skulle det vara på grund av invandringen menar du?
Ja självklart .
Hur många Ukrainare har flytt?
Bytt ut ordet mot svenskar.
Att skicka tillbaka nått hundra eller tusental inv kommer knappast att lösa problemen i sverige.
Gilla läget .och fundera på varför du stör dig på människor från andra länder.
Citera
2025-12-24, 01:45
Medlem
JeffDaviss avatar
Den här tråden är riktigt underhållande så här dan innan julafton. Tack för alla roliga inlägg! Själv käkar jag skinkmacka och dricker sprit men det får man väl inte göra om ett par veckor när muslimerna tar över landet!
Citera
2025-12-24, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Ja självklart .
Hur många Ukrainare har flytt?
Bytt ut ordet mot svenskar.
Att skicka tillbaka nått hundra eller tusental inv kommer knappast att lösa problemen i sverige.
Gilla läget .och fundera på varför du stör dig på människor från andra länder.

Lol! gilla läget. Ja det kommer säkert lösa allt.

Se till att importera mer konflikter och mer kaos det blir säkert bra. Det lönar sig längre fram...
Senast redigerad av Statistenidittliv 2025-12-24 kl. 03:56.
Citera
2025-12-24, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Jag är 32 och minn problem är att ingen kvinna vill bli knullad av mig.

Precis som alla andra män skulle jag njuta av att få sätta på några tusen kvinnor för att öka den vita befolkningen, men det lär inte hända

Mitt problem är att jag inte kan lägga ägg på någon sandstrand där barnen sen kläcks och får klara sig själva fram tills de är vuxna.
Citera
2025-12-24, 07:05
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fast utlänningarna importeras ju just på grund av att svenskarna inte gör tillräckligt med barn.
Vi behöver 4 barn per familj för att rädda vår välfärd och det är ett löpande behov så det där med att folk "väntar tills regeringen slutar täcka upp för bristen genom import" är ingen fungerande strategi.
Gör barn idag eller håll käften forever!

Men dessa utgör en nettokostnad för samhället så problemet med för lite svenska barn ökar kraftigt med den stora invandringen för tredje världen. då dessa kräver att stora samhällsresurser omlokaliseras till dem.
Citera
2025-12-24, 07:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SvalaReflektioner
Första generationen får alltså frisedel enligt dig?

"Dödstraff"? "Tredej"? Hur har du det med stavningen?
alla generationer jag skriver ju endast på invandrare, hur är det med läsförståelsen?

Åhnej jag råkade trycka på fel tagent, hoppas du kan förlåta mig och inte gråter fortfarande.
Citera
2025-12-24, 07:22
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Fast utlänningarna importeras ju just på grund av att svenskarna inte gör tillräckligt med barn.
Vi behöver 4 barn per familj för att rädda vår välfärd och det är ett löpande behov så det där med att folk "väntar tills regeringen slutar täcka upp för bristen genom import" är ingen fungerande strategi.
Gör barn idag eller håll käften forever!

Skitsnack, vi är överbefolkade på vår jord och behöver bli färre.
Att öka befolkningen kräver också en ökad välfärdskostnad hela tiden och jag livar dig att importen av somalier och afghaner alltid kommer att vara dyrare än att inte ha dem här. Ännu värre blir det när dessa blir äldre, kan fortfarande inte språket, har inte betalat en krona i skatt, de tio ungarna som de avlat fram är lågutbildade och tuggar kat eller i bästa fall jobbar med att köra taxi eller som pizzabud och sen fortsätter det.
Klart som fan inte vår välfärd räcker när vi plockar hit mängder som kräver men inte bidrar.

Minska befolkningen och ett första steg är att införa ettbarnspolitik i hela afrika. Givetvis kommer det bli några generationer när det ”saknas” folk men sen kommer allt bli bättre. Robotar och AI kommer ta över en del av enkla jobben som gör att många kan jobba med annat för att täcka upp i välfärden.
Citera
2025-12-24, 07:26
Medlem
Ichwills avatar
Svenskarna är redan i minoritet i Sverige sedan ett par år tillbaka.
Citera
2025-12-24, 07:42
Avstängd
https://www.youtube.com/watch?v=eFMXkGT8AXg

till alla som tror invandringen är lönsam och vi tjänat ekonomiskt på det här historiskt.

Helt otroligt vad politiker lyckats hjärntvätta människor i sverige som inte ens kollaer själva eller ifrågasätter.

Det finns ingen studie som visar invandringen är lönsam men det finns de som visar tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in