Citat:
Ursprungligen postat av
herrmojd51
Jag är 32 och minn problem är att ingen kvinna vill bli knullad av mig.
Precis som alla andra män skulle jag njuta av att få sätta på några tusen kvinnor för att öka den vita befolkningen, men det lär inte hända
Problemet löses inte av att det tillkommer en mängd WT-familjer med tatuerade bimbos som skaffat fem barn med fem olika män. Vad som behövs är stadiga svenska familjer som ger sina barn en trygg uppväxt, inte fler svenska maskrosungar som kaosar i skolan ( jo jag vet vad jag talar om, mina barn gick i helsvensk skola på landet men likt förbannat fanns där kaotiska ungar som förstörde för alla och samtliga kom från gedigna WT-föräldrar.).
Ärligt talat så har jag skrämmande nog börjat tycka att 30-50-talens steriliseringar faktiskt hade något som talar för sig. Vilken jäkla korkad bimbo eller tatuerad idiot till karl som helst får barn hittan o dittan o lämnar ett socialt arv av kaos och förstörda liv efter sig med sina kaosgener och sitt socialt kaotiska liv.
Många av oss känner människor som aldrig borde blivit föräldrar pga att det enda de ger sina barn är ett instabilt liv där de ej kan stötta sina kaosungar vilket bara leder till elände och förstörelse för oskyldigas liv ( ex rattfull kör ihjäl oskyldig). Det borde vara godkänt körkort för att få barn!
Nej vad som behövs är som sagt stabila svenska familjer och massutvisning av Mena, svenskt medborgarskap eller ej, då kunde skutan vändas. Men det kommer ej att ske och Sverige är tyvärr kört.