2025-12-23, 12:04
Medlem
Deimos01s avatar
Ska Julia också betala pengar, eller fick hon enbart fängelse?
Har Julia överklagat?
Citera
2025-12-23, 12:08
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Oj, vad intressant att du börjar diskutera pressetik! Om du nu är så påläst om publicitetsreglerna så skulle du ha varit lite mer kritisk till Dokument Inifråns tveksamma arbetsmetoder. De bryter mot en hel del.

SVT ger t.ex inte en helhetsbild av konflikten. De målar upp det som att Chrippa och Linnea är passiva offer. I själva verket har de själva provocerat fram reaktioner från folk online. Hatet är i själva verket reaktioner på Chrippas och Linneas egna offentliga utspel.
Så du tycker det är okej med mordhot för att Chrippa och Linnea gör videos på youtube och inlägg på instagram som folk som du tycker är provocerande?
Hör du inte hur sjukt det låter?
Citera
2025-12-23, 12:11
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Det är inte katt skit bara för jag inte vill länka dig. Informationen och Fup ligger där oavsett, svart på vitt, för all framtid!
På vilken sida i FUPen står det?
Citera
2025-12-23, 12:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tack för rättningen .. jag brukar inte tveka på stavning men nu gjorde jag det och körde med det som godkändes av Flashbacks stavningsprogram.

Nej, jag vet inte vem du menar med han med "agentur" (du har ett "r" för mycket i det ordet)
Om du frågar om jag är släkt med Chrippa -- så inte såvitt jag vet. Jag har en mycket stor släkt och känner inte ens alla mina kusiner (har 27 på ena sidan 5 på andra och där känner jag givetvis alla) och ännu mindre alla kusinbarn ... men jag är från två norrlandssläkter och har svårt att tro att en östgöte skulle ingå i dem.
Så nej - såvitt jag vet är vi inte släkt på något sätt.

Om man påstår att man är insatt i konflikten mellan bröderna eller i vad som hände i familjen - så VET man att Chrippa är en illiteral analfabet som varken kan stava eller uttala "agentur". Eller egentligen de flesta ord, ink sitt eget namn. Vet man inte det så vet man ingenting. .. Att du inte vet det säger att du har noll koll.
Citera
2025-12-23, 12:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
På vilken sida i FUPen står det?
75
Citera
2025-12-23, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Chrippa sa för några måste att hans Youtube kanal var kopplad till ett konto i Spanien. Hur vidare det är sant eller ej det kan man aldrig veta.
Går till luggen kanske
Citera
2025-12-23, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Stackars Lindvallen som ska behöva få dit en skrikande kräftstjärt o en skramlande hink. Kämpa.

Jag är bekant med ägarna till stor del av Lindvallen, så jag skulle säkert få veta om det blir Krig i deras stuga
🤔
Citera
2025-12-23, 13:52
Medlem
CoachFattys avatar
Märkligt att dom inte flyger upp i egen helikopter, eller har privat chaufför, eller åtminstonde kör en flashig bil till Sälen?
Har man hus utomlands, nergrävda miljoner och är dollar miljonär känns det ju udda att man kör till sälen i en bil för 50 loppor.

Märkligt!
Citera
2025-12-23, 13:54
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Jag är bekant med ägarna till stor del av Lindvallen, så jag skulle säkert få veta om det blir Krig i deras stuga
🤔

Haha håll dina öron öppna för lite smyginfo
Citera
2025-12-23, 13:57
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Ny video av stjärtslickaren. Ids inte att titta på den skitvideon han fortsätter att veva mot Jocke om man ska läsa titeln på skiten. Stjärtis, inse att din morsa är ett vandrade spöke. Skit ska ha skit.
Citera
2025-12-23, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Går till luggen kanske

Det är möjligt. Luggen swischade 120000:- till Linnea, det går att se i Fup:en

Det har Swischats och gjorts överföringar mellan många person, inte bara mellan Paret Lundström, Pappa Thomas & Julia.

Chrippa nämnde att det inte var något att läsa utan bara en massa siffror.
Visste är det mycket av den varan, men det fanns Massa annat också, för den dom är intresserad så tycker jag att det är värt att läsa Fup;en
Citera
2025-12-23, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Haha håll dina öron öppna för lite smyginfo

Var så säker, nu finns det ju många stugor i Lindvallen men vi få bara vänta och se 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in