Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Om man läst Fup så behöver man ändå hänvisning eftersom det är flera tusen sidor lång.
Om man påstår att man är insatt i konflikten mellan bröderna eller i vad som hände i familjen - så VET man att Jocke är de andras storebror. Vet man inte det så vet man ingenting. Jocke föddes, sen Chrippa sen tvillingarna .. Att du inte vet det säger att du har noll koll.
Inte riktigt. Jag ville bara få dig att säga att det defacto var Jocke du talade om när du gjorde dig lustig över hans "katalog med diagnoser". Alla ska veta allt åt dig hela tiden, men du kan inte tilltala Jocke vid namn när du pratar om honom? Givetvis vet jag att Jocke är äldre, och hade jag inte vetat det så hade jag väl googlat som alla andra.
Sen ska det tilläggas att jag aldrig har påstått att jag är insatt i deras skitkonflikt heller (men det kan du ju säkert dubbelkolla om du läser mina inlägg) ,så jag vet inte vart du har fått det ifrån. Jag säger ju det, du har ju ingen koll! Du yrar ju! Vad håller du på med?! Mår du bra? Du kan ju inte sitta och hitta på saker