2025-12-23, 01:26
Medlem
Kampf-Kommandos avatar
Hur farligt är det o dejta med den här Scopolamine drogen som de förgiftar turister med? Vågar man ens prata med lokala tjejer?
Citera
2025-12-23, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampf-Kommando
Hur farligt är det o dejta med den här Scopolamine drogen som de förgiftar turister med? Vågar man ens prata med lokala tjejer?
Det ar klart man kan prata med tjejer. Det ar inte bara turister som drogats men ofta handlar det om folk som haft noll sakerhetstank i kontakten med okanda manniskor
Citera
2025-12-23, 20:41
Medlem
Citat:

Den drogen används i realiteten inte, det är en urban myth.
samma som används i Sverige används här, dvs clonazepam från apoteket.
Och som Marron säger, det är inte bara mot turister.
Letar du inte horor, droger, använder tinder o dyl eller tycker det är helt normalt att en 10 år yngre 10a skulle vara intresserad av dig (om dom nu inte är det hemma i Sverige också) så är det lungt.
Citera
2025-12-25, 00:55
Medlem
Kampf-Kommandos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badis
Den drogen används i realiteten inte, det är en urban myth.
samma som används i Sverige används här, dvs clonazepam från apoteket.
Och som Marron säger, det är inte bara mot turister.
Letar du inte horor, droger, använder tinder o dyl eller tycker det är helt normalt att en 10 år yngre 10a skulle vara intresserad av dig (om dom nu inte är det hemma i Sverige också) så är det lungt.

Så använda tinder där är ingen bra idé? Är det bäst o dejta på krogen eller? Sett en del folk göra videos om att de blivit drogade o rånade.
Citera
2025-12-27, 00:48
Medlem
StonedAssassins avatar
Hur ser det ut med kokainet? Är det lätt att köpa? Har fått för mig att det är väldigt lätt, men vill veta lite härifrån också!
Citera
2025-12-29, 14:43
Medlem
Citat:
Så använda tinder där är ingen bra idé? Är det bäst o dejta på krogen eller? Sett en del folk göra videos om att de blivit drogade o rånade.

Tinder är ingen bra ide
Citera
2026-01-02, 09:08
Medlem
Citat:
Traffade sjalv min fru nar hon arbetade pa ett hotell jag bodde pa. Kan vara en bra ide
Citera
2026-01-02, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Hur ser det ut med kokainet? Är det lätt att köpa? Har fått för mig att det är väldigt lätt, men vill veta lite härifrån också!
Det behover du inte bekymra dig over. Men det finns mycket mer an droger
Citera
2026-01-02, 17:50
Medlem
StonedAssassins avatar
.
Citera
2026-01-02, 17:51
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marron
Det behover du inte bekymra dig over. Men det finns mycket mer an droger

Jag åker pga den hela sydamerikanska upplevelsen, samt att jag mer lägger min energi på kvinnor istället . Men jag har lite vänner som är med på resan som är lite glada i det vita näskaffet! Men tack för ditt svar!
Senast redigerad av StonedAssassin 2026-01-02 kl. 17:58.
Citera
2026-01-02, 19:19
Medlem
Citat:
Jag åker pga den hela sydamerikanska upplevelsen, samt att jag mer lägger min energi på kvinnor istället . Men jag har lite vänner som är med på resan som är lite glada i det vita näskaffet! Men tack för ditt svar!
Ok hoppas ni kommer ha kul
Citera
2026-01-03, 19:35
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:

Bästa staden i världen för den som gillar droger och vackra kvinnor
1 påse koks går på 10k peso på gatan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in