2025-12-22, 22:46
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=cpBizI8MdKI 3.41 minuter lång

Klockren debatt ifrån Eu parlamentet, mellan SD ledarmoten Charlie Wimers och en insnöad liberal "Tysk" om invandring och illegala invandrare.

Jag hoppas verkligen att SD kan göra något vettigt i detta korrupta jävla EU.

Ett citat från Charlie Wimers "Så om jag förstår dig rätt så är det det fina vädret i Sverige som fick så många migranter att söka sig till mitt land, istället för att stanna i det väldigt kalla mörka Italien eller? Bara en slump eller? Jag menar VAKNA välkommen till verkligheten DE valde destinationsländer på grund av vårt välfärdssystem etc.."

Ja vad kan man säga, vad tycker ni? Är det en slump att så många valde Sverige?
Citera
2025-12-22, 22:52
Medlem
Heja SD:

"Vill erkänna Somaliland som en självständig stat, verka för att den kurdiska regionen i Irak tillåts utropa självständighet och att Nineve-slätten i Irak ges mer autonomi."
Citera
2025-12-22, 22:55
Medlem
Äntligen lite trevliga nyheter! Vädret är ren skit här i Sverige, och det vore bäst för alla om de stannade i deras svettiga jävla hålor de kommer ifrån de jävlarna.
Citera
2025-12-22, 23:01
Medlem
ICA-muppens avatar
Migranter kommer för bidragen = fria pengar , utan motprestation ,,,,
Citera
2025-12-22, 23:37
Avstängd
BengtGunthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Heja SD:

"Vill erkänna Somaliland som en självständig stat, verka för att den kurdiska regionen i Irak tillåts utropa självständighet och att Nineve-slätten i Irak ges mer autonomi."
Bra förslag dock är väll somliland upp till afrikanska rådet som somaliga lägger in veto emot
Citera
2025-12-23, 00:01
Medlem
Kapuffs avatar
Dom tar ett flyg från Afrika, tror knappast dom vänder på Arlanda för att det är kallt. Bara att bo i en varm barrack med toa känns lyxigt. Sedan fickpengar på det. Nä dom lär nog stanna ett tag och få tvåhundra lax när dom väl reser hem igen.
Citera
2025-12-23, 18:27
Moderator
Diagorass avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2025-12-23, 18:29
Medlem
Pinoputchins avatar
Vädret i Sverige är ganska skiftande. I en del länder är det högsommar året om, men i Sverige har vi ju alla väderlekar. Jag tror att migranter kan gilla detta.
Citera
2025-12-25, 12:22
Medlem
senhackarens avatar
Nä menar han det?
Citera
2025-12-25, 12:54
Medlem
Sverige har tre klimatzoner, subarktiskt i norr. Och betydligt mildare vintrar i söder än i norr.
Kanske därför många invandrare främst bor söderut. Klimatet i Malmö påminner väl
lite grann vart de kom i från
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in