Citat:
Var jag inte med på -90 talet...? Jag är tom äldre än vad du är...😁 Inte för jag förstår hur min ålder skulle vara relevant....
Du var inte med på nittiotalet. Andra människor runt dem var det.
Nej, hon missbrukade inte förrän 98 eller 99 ...
Jacke var yngre då, men hennes missbruk kanske inte var av den graden att märkte något av det förrän han 11-12 år, och därför är det den åldern han anger.
Vad som är klarlagt är att det var 5 och ett halvt år EFTER att Jocke flyttat .. så Jocke kan inte ha utsatts av det eller sett henne simma runt som en zombie hög på medicin .. Han ljuger om det också.
Nej, hon missbrukade inte förrän 98 eller 99 ...
Jacke var yngre då, men hennes missbruk kanske inte var av den graden att märkte något av det förrän han 11-12 år, och därför är det den åldern han anger.
Vad som är klarlagt är att det var 5 och ett halvt år EFTER att Jocke flyttat .. så Jocke kan inte ha utsatts av det eller sett henne simma runt som en zombie hög på medicin .. Han ljuger om det också.
På vilket sätt skulle detta vara klarlagt?
När missbruket börja kan du omöjligt veta. Om du läser bup papperen så ser du att trafikolyckan var 93 lr 94 och det var efter det som missbruket började. Det är fakta. Men det finns däremot ingen info exakt när, så din åsikt bygger på Annikas uttalande i dokumentären. Medans Jacke motsäger det genom att säga att det var i samband med trafikolyckan....
Sen tycker jag att det är konstigt att Annika pratar om smärtstillande, medan Jacke pratar om Xanor. Har mkt svårt att se att Xanor skulle skrivas ut som smärtstillande...Däremot kan jag mkt väl tänka mig att hon fått Xanor (ångestdämpande) pga depression, till följd av familjesituationen....
Kanske vi kommer få veta mer exakt i framtiden. Sjukhusjournaler, där ex utskriven medicin finns med, skulle åtminstone bringa lite mer klarhet. Likadant om Jockes pappa skulle yttra sig.....så en grävande journalist skulle kunnat ha "grävt", om han velat..