2025-12-22, 17:33
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Är det inte mer förvånande att Magdalena Andersson har högst förtroende av alla?

Sant, väldigt sant!

GrinMaggan som bölandes försvarar sin partikamrat El-Hamas och inte kan ge ett rakt svar på någon fråga hamnar alltså högst på listan, vilket vid närmare tanke bekräftar hur galen denna undersökning är och vilka knäppgökar som besvarat den!
Citera
2025-12-22, 17:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Sant, väldigt sant!

GrinMaggan som bölandes försvarar sin partikamrat El-Hamas och inte kan ge ett rakt svar på någon fråga hamnar alltså högst på listan, vilket vid närmare tanke bekräftar hur galen denna undersökning är och vilka knäppgökar som besvarat den!

Finns det någon politiker i Sverige du gillar?
Citera
2025-12-22, 17:39
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Finns det någon politiker i Sverige du gillar?

Förtalshoran i KD med sin abnormalt stora judechuck är genomvidrig, Muslimen för L orkar jag inte gå in på, garderobsbögen som leder M får mig att vilja ta upp bögknackning, ledaren för de översexuella bondepartiet orkar jag inte bry mig om då idioten avgår om några månader, MP är så jävla efterblivet att jag får sura uppstöttningar, vi har en riktigt schysst hylla som leder VPk, men så fort hon öppnar munnen går det åt helvete.

Jag hatar alla och är totalt färgblind i mitt politikerförakt, de senaste valen har jag ritat en balle på valsedeln och lämnat in, så jag har inte ens röstat blankt, bara ogiltig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in