2025-12-16, 17:26
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Jävlar vad tråkigt och dött det är hos G nu för tiden... Zzznark...

Kanske har hon fått en (eller två) tankeställare om vad hon skapat för persona under årens lopp och nu vill ändra på det?

Tråkigt nog för henne så är hon ju en ganska ointressant influencer så det kommer bli tuffa tider för Gabsan tror jag.
Citera
2025-12-16, 17:38
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Kanske har hon fått en (eller två) tankeställare om vad hon skapat för persona under årens lopp och nu vill ändra på det?

Tråkigt nog för henne så är hon ju en ganska ointressant influencer så det kommer bli tuffa tider för Gabsan tror jag.

Hon lär knappast kunna komma med något annat content om hon inte gör en drastisk förändring i sitt trista liv och sin gråa vardag. Hon har verkligen ingen nisch. Det kan tyvärr inte bli så intressant med en mamma som bara går hemma, är med barnen, städar, fikar och går på öppna förskolan. Shopping går inte heller att göra intressant, för det är sällan hennes egna då det är reklam. Åsikter har hon inga. Resor gör hon väl 1-2 gånger per år, men även där är det bara kropp och solande och mat. Inga sevärdheter eller spännande platser att visa upp direkt. Sen om det kommer bli tuffare att lägga ut bilder på barnen förlorar hon det också. G har inget starkt att komma med...

Hon är definitivt på väg neråt...
Citera
2025-12-16, 18:01
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Hm, blev lite nyfiken rent statistiskt gällande hennes Instagram. Hittade en sida. Vet ju inte om det stämmer. Men enligt statistiken för hennes Instagram ska hon mellan 15 november och 9 december ha tappat 395 följare. Hon gick minus på följare varje dag under den perioden. För att därpå mellan 10 december och hittills idag, 16 december, ha fått 2900 nya följare... Hon gick plus med följare varje dag. Varav 2215 bara den 11 december... Måste vara tävlingen om presentkortet på Ica, laddat med 5000 kr, där ett av kraven är att följa henne. Hon har 11k kommentarer på det inlägget...

Tragiskt att man måste arrangera tävlingar för att skaffa följare... Om jag kommer ihåg om några dagar ska jag kolla hur stort tapp det blev efter tävlingens slut 😆
Citera
2025-12-16, 18:30
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Ooh, uppdatering av Instagram pågår... Påminnelse om ICA-tävlingen och sushi och biblioteket och reklam, spännande...
Citera
2025-12-16, 20:12
Medlem
Hon har ju kört ett sånt där "genuint" tips om annat konto att följa som "är såååå inspirerande" häromdagen. Det, i kombo med presentkortet, har säkert bidragit till nya följare

Citat:
Hm, blev lite nyfiken rent statistiskt gällande hennes Instagram. Hittade en sida. Vet ju inte om det stämmer. Men enligt statistiken för hennes Instagram ska hon mellan 15 november och 9 december ha tappat 395 följare. Hon gick minus på följare varje dag under den perioden. För att därpå mellan 10 december och hittills idag, 16 december, ha fått 2900 nya följare... Hon gick plus med följare varje dag. Varav 2215 bara den 11 december... Måste vara tävlingen om presentkortet på Ica, laddat med 5000 kr, där ett av kraven är att följa henne. Hon har 11k kommentarer på det inlägget...

Tragiskt att man måste arrangera tävlingar för att skaffa följare... Om jag kommer ihåg om några dagar ska jag kolla hur stort tapp det blev efter tävlingens slut 😆
Citera
2025-12-16, 22:37
Medlem
Forumforums avatar
Citat:

Ja, hon drunknar verkligen i den gråa massan av alla tusentals silikonstinna flunsor 😆 Hon är ungefär 0 % unik. Stackars tjej egentligen.

Det skulle verkligen behövas något alldeles extraordinära insatser för att få snurr på hennes "karriär" igen.
Citera
2025-12-19, 07:57
Medlem
TofslanoVifslans avatar
G har en frågeruta om vad man har för mål inför 2026. Men inte kunde hon låta bli och satte upp 4st annonslänkar 😂
Citera
2025-12-19, 08:00
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TofslanoVifslan
G har en frågeruta om vad man har för mål inför 2026. Men inte kunde hon låta bli och satte upp 4st annonslänkar 😂

Såklart att "någon frågade" om julklappstips 🤣
Citera
2025-12-19, 08:24
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Såklart att "någon frågade" om julklappstips 🤣

Det ska bli intressant att se hennes offentliga uppgifter om ekonomi framöver.

Jag undrar genuint om majoriteten verkligen klickar på influencers köp-länkar?
Hälsningar old fashion lady som bara köper vad jag själv vill ha och behöver😄

För övrigt så tror jag att hennes relation med Z kommer att vissna långsamt om hon inte kan vädra ut allt i offentligheten. Det var ju liksom det som skapade bränsle till hennes tillvaro. Och tänk att unga kvinnor i flunsvärlden (inte bara Gabsan) lägger hela sitt värde i vad som sker offentligt. Så otroligt spännande nutidsfenomen!

Det blir också spännande att se hur hon kommer att ta sig an debatten om sharenting som är på tapeten just nu.
Citera
2025-12-22, 10:18
Medlem
TofslanoVifslans avatar
Gs senaste städvideo så kallar hon Zaki fortfarande för bebis trots att han fyllt 1 år, då är han inte en bebis längre.
Citera
2025-12-22, 11:57
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TofslanoVifslan
Gs senaste städvideo så kallar hon Zaki fortfarande för bebis trots att han fyllt 1 år, då är han inte en bebis längre.

Nä, precis. Ska man vara noga med benämningar räknas ju barn som bebisar fram till ett år. Sen räknas de som småbarn.

Men är nog rätt många ändå som inte slutar kalla sitt barn för bebis bara för att de fyllt 1 år. Att vara bebis är i många ögon inte bara åldern. G kallar troligtvis den minsta för bebis rätt länge. Ska vi gissa att Zaki kallas bebis till de får nästa barn? 😆 Eller att Zakimår hennes bebis långt efter Gs och Zs uppbrott? 😆 Vilket det nu blir. En till bebis eller ett uppbrott under 2026...
Citera
2025-12-22, 12:11
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Alltså, förlåt om det finns andra som gör som G, men hennes rengöring av smink och sminkborstar med diskborste i köket 😭 Hur skitigt blir hennes smink egentligen? En annan tvättar av så fort det blir kladdigt, lägger aldrig tillbaka en smutsig flaska foundation eller en hylsa läppstift exempelvis... Är alltid rent innan jag lägger tillbaka. Likaså med foundationborstar, tvättar regelbundet, helst efter varje användning. Annars blir ju allt skitigt och bakterierna gror... Sen att tvätta av allt i köket med diskborste känns snuskigt det med, även om hon menar att hon kör diskborsten i diskmaskinen... I så fall har man väl en separat diskborste till sitt smink och tvättar av det i badrummet, inte i köket 😭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in