Citat:
Ursprungligen postat av
Forumforum
Det är därför det är så bra att en del engagerade människor kontaktar företagen och ifrågasätter.
Många företag tror jag börjar förstå att de behöver lyssna in konsumenter och inte influencers.
Det är ett (förhoppningsvis) maktskifte på gång. Jag hoppas på att 99 procent av alla influencers får anmäla sig på Arbetsförmedlingen 😄
Hoppas verkligen att företagen får upp ögonen och ställer krav. Samt att en lagändring kommer till. Tyvärr kan lagändringar ta tid. Så företagen behöver nog göra sitt innan dess.
Ja, det vore något att se majoriteten av alla influencers skriva in sig på Arbetsförmedlingen och leva som vanligt folk 😆
Citat:
Ursprungligen postat av
TofslanoVifslan
När ska dom tro klippa Kenzos hår?
Det är något jag undrat väldigt länge. Han ser ju ut som en tjej... Ser dessutom likadan ut som bästis Ts son i samma ålder... Nog för att det brukar heta att man ska få se ut hur man vill. Men att spara håret på pojkarna är nog bara sentimentalt, att inte vilja klippa av deras fina lockar eller liknande... Har för mig att Z klippte Ks hår för några månader sedan, men det blev ju ingen skillnad... K borde snart komma i en ålder då han ser både kompisar och storebrorsan klippa sig i fina frisyrer och vilja ha likadant... Att spara ut håret på småkillar av sentimentala skäl och sätta upp i en knut är inte gulligt eller coolt på de små. Det hör hemma på stora killar som valt det själva.