2025-12-22, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Lite tidigt att vara på flaskan nu va? Vad har något du skrev om att göra med botox som jag skrev om? är det Jockes fel att Linnea botoxat sig menar du? Eller… va?

Allt är jockes fel vet du väl. Är hans fel varför kräftan gjorde som han gjorde och varför han blev dömd med de andra. De har ju inget eget ansvar.
Citera
2025-12-22, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Men vart i dokumentären går den kriminella och flertalet gånger dömda Chrippa på någon?
Ser mer att Bo lyckas att visa en annan sida av Anjo och Jocke som inte den stora massan känner till.

Det lilla Chrippa är med så säger han väll inget vettigt.

Anser den raka motsatsen till och vill påstå att dokumentären blev en stor succé, med tanke på vad dokumentären ville uppnå.

En dokumentär ska hålla sig inom vissa ramverk och så som Bo Göra och hans team klippte ihop den här storyn genom att utelämna och vinkla den får han den mer att likna en fiktiv dokumentär. Så att påstå att den skulle blivit en succé för någon annan än möjligen en liten skara som redan sen tidigare varit starkt motståndare mot Jocke av någon anledning har jag svårt att se. Dom flesta tittare lämnades nog med ett stort frågetecken då många inte ens känner till de inblandade sen tidigare.
Inte ens Bo Göran verkar nöjd då han själv uttryckt besvikelse över att hans kollegor inte fortsatte debatten. Hade han däremot hoppat över att bli Chrippas personliga slägga mot Jocke ( se bara hur Chrippa utnyttjade SVT i sina youtube inlägg med att hota Jocke ) och istället fokuserat på youtube ansvar hade det kunnat bli något för Bo Göran. Nu blev det tyvärr en kalkonrulle där huvudrollen spelades av Chrippa Kräfta. Mamma Annika minns knappt någon längre…..
Citera
2025-12-22, 11:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
En dokumentär ska hålla sig inom vissa ramverk och så som Bo Göra och hans team klippte ihop den här storyn genom att utelämna och vinkla den får han den mer att likna en fiktiv dokumentär. Så att påstå att den skulle blivit en succé för någon annan än möjligen en liten skara som redan sen tidigare varit starkt motståndare mot Jocke av någon anledning har jag svårt att se. Dom flesta tittare lämnades nog med ett stort frågetecken då många inte ens känner till de inblandade sen tidigare.
Inte ens Bo Göran verkar nöjd då han själv uttryckt besvikelse över att hans kollegor inte fortsatte debatten. Hade han däremot hoppat över att bli Chrippas personliga slägga mot Jocke ( se bara hur Chrippa utnyttjade SVT i sina youtube inlägg med att hota Jocke ) och istället fokuserat på youtube ansvar hade det kunnat bli något för Bo Göran. Nu blev det tyvärr en kalkonrulle där huvudrollen spelades av Chrippa Kräfta. Mamma Annika minns knappt någon längre…..
BGB är inte missnöjd med dokumentären .. utan med att hans kollegor på olika plattformar inte plockade upp och hanterade hur de själva hjälpt till att föra ut Jockes lögner och att ge honom makt, utan en enda kritisk fråga.

Jag förstod att du inte skulle förstå det enkla heller.
Citera
2025-12-22, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
En sak som jag inte kan förstå, har de lyckats klargöra VEM som stängde Chrippas YouTube kanal när han blev gripen för misshandeln? De kan väl inte vara helt omöjligt för Google att plocka fram hur de gick till?
Enligt Chrippas egna ord, och enligt konversationen mellan honom och Linnea i Fup, är det Linnea som gjort, det har varit hon hela tiden, det han satt och sa i Anjos fåtölj stämde.
Sen att han i rättegången försökte skylla det på Joakim , avfärdar jag lika snabbt, som åklagaren avfärdade Chrippa!
Citera
2025-12-22, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Enligt chrippa kan han längre inte tjäna några pengar på youtube. Det ska vi nog ta med en nypa salt.
Nä då frågar jag som åklagaren, vart tar youtube pengarna vägen?? Samlas dom som ett saldo hos YT eller vad sker liksom? Han har ändå nästan ca 100k visningar/vecka. (Dock har han väldigt korta videor) Men ngn liten slant borde det bli. Jag gissar att de tar emot pengarna via Linnea, och tänker o planerar i sina sjuka huvuden att de ska kunna deklarera det framöver på ngt sätt.
Citera
2025-12-22, 11:48
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34
Tror inte människa som brukar läsa böcker är intresserad av deras bok….. kommer bli en flopp

Sålänge dom inte släpper den som ljudbok kommer väldigt väldigt få läsa den. Varken Chrippa eller hans klientel verkar ha iq nog till att kunna läsa.
Citera
2025-12-22, 11:49
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Nä då frågar jag som åklagaren, vart tar youtube pengarna vägen?? Samlas dom som ett saldo hos YT eller vad sker liksom? Han har ändå nästan ca 100k visningar/vecka. (Dock har han väldigt korta videor) Men ngn liten slant borde det bli. Jag gissar att de tar emot pengarna via Linnea, och tänker o planerar i sina sjuka huvuden att de ska kunna deklarera det framöver på ngt sätt.

Som Linnea svarade på det ”ingenstans”
Citera
2025-12-22, 11:51
Medlem
CoachFattys avatar
Haha vad är det för jävla bok han pratar om i sin youtube video, vem FAN vill läsa om dessa nollor
Citera
2025-12-22, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
BGB är inte missnöjd med dokumentären .. utan med att hans kollegor på olika plattformar inte plockade upp och hanterade hur de själva hjälpt till att föra ut Jockes lögner och att ge honom makt, utan en enda kritisk fråga.

Jag ska förbi se din härskarteknik jag ser gång på gång när du svarar folk i trådar, då den är väldigt talande för vem du är. Vi kan se hur Chrippa och hans bror svarar sina följare på samma sätt när de har andra åsikter.

Men för enkelhetens skull kan vi vända på din logik.

Hörde du Bo Göra Ställa en enda kritisk fråga till Chrippa eller mamma Annika ?

Nej, just det. Journalistkollegor stod häpna och undrade vad i hela världen ska vi ta vid. Den stora makthavaren här är nämligen youtube vilket Bo Göran konstigt nog missade. Nu blev det istället Chrippa och Linnea som skapade drama och mamma Annika tänker ingen längre på…. - Vad sa du sa du….var det mamma Annika som skulle få en röst?
Citera
2025-12-22, 12:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Vilka kritiska frågor fick Annika och Linda tycker du?
Citera
2025-12-22, 12:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Sålänge dom inte släpper den som ljudbok kommer väldigt väldigt få läsa den. Varken Chrippa eller hans klientel verkar ha iq nog till att kunna läsa.

Ska dom skriva en bok nu?? hahaha. Ännu en bekräftelse på att han vill vara precis som Jocke.
Att dom inte har vett på att skämmas är otroligt.
Citera
2025-12-22, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Samma att ha en knarkande pappa som sin största förebild och vän …. Inte konstigt det skulle gå åt helvete för dom båda egentligen borde Jocke släppa monster del 2 tack mamma kräfta du missbrukade samt inte kunde ha med ett barn från en tidigare relation då din nya man fick egna barn .

Detta räddade mig från ett livslångt liv utan hjärna och misär … tack vare det så kunde jag bygga en egen karriär och låta min hjärna växa och bli smart. Vi ser nu hur era barn lyckats det enda som kan är som ni att bli missbrukare så tack igen.

Ett bra förord till boken där gratis
Är det så att pappa Thomas fortf är i piller burken och gräver?! Tycker han är sjukt obehaglig, blicken under luggen går inte av för hackor! Han är väldigt styrande i familjen också, går att avläsa i konversationerna Fup. Han verkar inte super glad för Snean iheller. Usch vilket grovt mindervärdeskomplex Chrippa har, ständigt söka sin pappas bekräftelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in