2025-12-22, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det här handlar om en person som lät flyga in tre 12-åriga flickor som hans medbrottsling Jean-Luc Brunel hade ”köpt” i Frankrike, förgrep sig på dem och skickade hem dem dagen efter. Brunel gick för övrigt samma öde till mötes som Epstein.

Jaha källa på det?
Citera
2025-12-22, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Det är du som tolkar det så.

Hur vidare du inte tål att en man ger komplimanger i en skönhetstävling får stå för dig, jag tror knappast han gillar barn. Säkert gillar dessa män modeller plus 18-19-20-25 osv.

Det hade aldrig hållit i en rättsäker rätt att döma någon med så låga bevis.

Det finns mycket pedofiler och där finns det klara bevis, detta saknas här.
Man ger inte komplimanger när man är inne och fluktar i omklädningsrum där underåriga flickor byter om. Då är man ett pervo. Du är väl av samma skrot och korn själv eftersom du inte tycker att det är så allvarligt.
Citera
2025-12-22, 01:53
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsmeraldaFelicia
Då får Bondi fnatta på...😊
Sov gott och god jul på er!
Undrar vad taxametern är.
Det skulle få fart på dem snabbt så det måtte vara ohyggligt många dollar.

Ska du sova fram till jul? Haha.
Go' natt.
Citera
2025-12-22, 01:56
Medlem
Citat:
Jaha källa på det?
Hur vore det om du läste på lite om Epsteinhärvan i stället för att snacka skit och rida ut som en vit riddare till din orange pervofet? Jag kan dock glädja dig med att i just det fallet så var din gud inte inblandad, utan det handlar om Epstein och hans medbrottsling Brunel.
Citera
2025-12-22, 01:59
Medlem
Citat:
Man ger inte komplimanger när man är inne och fluktar i omklädningsrum där underåriga flickor byter om. Då är man ett pervo. Du är väl av samma skrot och korn själv eftersom du inte tycker att det är så allvarligt.

Jag vet inte om det är sant, jag har inte sett något klart bevis alls som styrker att de är pedofiler, eller att de våldfört sig på kvinnor osv .

Det saknas bevis, någon kan säga saker, jag tror personligen inte Trump är en pedofil.

Om du kan säga att en pappa som har sitt barn är en pedofil hur som helst så går vi mot en farlig retorik.

Jag saknar konkreta bevis, jag har kollat igenom bilderna, jag hittar sexiga tjejer bara, som är vackra och resor kultur och mingel .
Citera
2025-12-22, 02:00
Medlem
Citat:
Hur vore det om du läste på lite om Epsteinhärvan i stället för att snacka skit och rida ut som en vit riddare till din orange pervofet? Jag kan dock glädja dig med att i just det fallet så var din gud inte inblandad, utan det handlar om Epstein och hans medbrottsling Brunel.

Läser gärna bevis och inte konspirationer.

Har du rättsliga bevis ja eller nej ?

Lägg gärna fram dom isåfall.
Citera
2025-12-22, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Med tanke på åldern du nämnde var döttrarna i prepubertal ålder då hon tyckte det var ok att äta kalkon med den perversa uncle Jeff.

Han hade även nakenfoto på väggarna läste jag nu. Ansökte om att ha guddottern utan övervakning.
Kolla vilket elände:

Epstein also asked for a special exception
regarding his “goddaughter”—one of Eva and Glenn Dubin’s daughter, who was eleven years old at the time.

“I need to confirm that Mr. Epstein may be with his god daughter without supervision,” wrote Epstein’s lawyer Guy Fronstin in the April 16,
2006, letter to state prosecutors.

Epstein had a “fixation” with his goddaughter and displayed a nudephotograph of her as a young child in his home, one of his friends recalled in an interview.

“Suddenly there was a picture of a naked four year old . . . I said whatthe hell is that about, on the wall? He said that’s my goddaughter. He had
some fixation with the goddaughter,” said the friend in an interview.
“That put it together for me. Having a picture of a naked girl on the wall is bizarre . . . It wasn’t a sexual picture, but she didn’t have any pants on.”
Levine, Barry (2020).The Spider. Inside the Criminal Web of Jeffrey Epstein and Ghislaine Maxwell.

Åh hjälp! Tur att det på 'ytan' verkar har gått bra för Celina i alla fall Fått en fin karriär. Jag har inte möjlighet att skriva i tråden nu på ett par dagar. Men tillägger att det ska finnas en bild med två cdskivor som hittats i Epsteins fastighet där det står hannes namn på. Celina. Men det är inte säkert de innehåller bilder på henne utan kan innehålla information om Celinas thrust med. Eller täckmantel för något helt annat. Med otäckt att Epstein har haft egentid med en 11 åring....😱
Senast redigerad av EsmeraldaFelicia 2025-12-22 kl. 02:16.
Citera
2025-12-22, 02:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag vet inte om det är sant, jag har inte sett något klart bevis alls som styrker att de är pedofiler, eller att de våldfört sig på kvinnor osv .

Det saknas bevis, någon kan säga saker, jag tror personligen inte Trump är en pedofil.

Om du kan säga att en pappa som har sitt barn är en pedofil hur som helst så går vi mot en farlig retorik.

Jag saknar konkreta bevis, jag har kollat igenom bilderna, jag hittar sexiga tjejer bara, som är vackra och resor kultur och mingel .
Vilket svammel. Vad kostar medlemskapet i personkulten?

Du gör åverkan på ditt eget förnuft i kampen att bortförklara Trumps störda beteende och sexism.

▪️Det ÄR perverst att gå in i omkl.rum för att glo på nakna minderåriga.

▪️Det ÄR perverst att glo på sin tonåriga dotter och beskriva kroppen som "hot."
Citera
2025-12-22, 02:08
Medlem
Citat:

Trump är dömd civilrättsligt där domstolen i domen konstaterar att han förgripit sig på en kvinna. Att Trump perversat sig i underårigas omklädningsrum har han själv erkänt i ett radioprogram med Howard Stern. Det går vidare att se videoklipp på när Trump fäller mycket olämpliga kommentarer om sin dotter. Allt detta finns postat i mina tidigare inlägg. Den farliga retoriken här är du själv som försvarar en gammal gränslös pervers gubbe.
Senast redigerad av pf10 2025-12-22 kl. 02:21.
Citera
2025-12-22, 02:09
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Läser gärna bevis och inte konspirationer.

Har du rättsliga bevis ja eller nej ?

Lägg gärna fram dom isåfall.

De finns inga bevis för det, men vissa användare har tappat det helt enkelt.
Läs de sista sidorna i den här numera stängda tråden från igår:

(FB) USA styrs av en pedofil? Trump träffar 14-åring via Epstein

Svårt att ta folk på allvar då.
Citera
2025-12-22, 02:18
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
De finns inga bevis för det, men vissa användare har tappat det helt enkelt.
Läs de sista sidorna i den här numera stängda tråden från igår:

(FB) USA styrs av en pedofil? Trump träffar 14-åring via Epstein

Svårt att ta folk på allvar då.
Det största problemet är inte att kalla en 79-åring med känd pervohistorik för peddo.
Om än att det naturligvis krävs bevis att han begått övergrepp.

Det största problemet är hotet mot barn och minderåriga när gränserna suddas ut ang sexuell acceptans.

Det är nämligen sådana enablers som lät peddos som Epstein och Ghislaine att frodas.
Senast redigerad av develi 2025-12-22 kl. 02:21.
Citera
2025-12-22, 02:20
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det största problemet är inte att kalla en 79-åring med känd pervohistorik för peddo.
Om än att det naturligvis krävs bevis att han begått övergrepp.

Det största problemet är hotet mot barn och minderåriga när gränserna suddas ut ang sexuell acceptans.

Det är nämligen sådana enablers som lät en peddos som Epstein och Ghislaine att frodas.

Vilken sexuell acceptans pratar du om, och vem har uttryckt den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in