2025-12-22, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Nä jag är skitdålig på att ragga, det enda jag gör är att fråga om vi kan träffas eller byta nummer, mer trick än så har jag inte men då jag är trevlig och städad till beteendet går det hem. Har dock spanat in tjejerna ett tag och gjort dem medvetna om mitt intresse i förväg. Har aldrig frågat någon första gången jag sett dem, de två ggr jag raggat på krog har jag båda blivit nobbad så det är bättre i vardagsliv.

Sedan är jag sambo nu så då sitter jag hemma, är dock helt nykter och talar sanning, det är ytterligare en egenskap som tilltalar damer.

Män som är upptagna är mer attraktiva. Kvinnor vill ha en man som andra kvinnor har godkänt.
Om en man är singel så är det varningstecken. Vad är det för fel på honom, varför kan han inte få en kvinna?
Nåt du har märkt av?
Citera
2025-12-22, 07:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Män som är upptagna är mer attraktiva. Kvinnor vill ha en man som andra kvinnor har godkänt.
Om en man är singel så är det varningstecken. Vad är det för fel på honom, varför kan han inte få en kvinna?
Nåt du har märkt av?

Att kattor raggar på upptagna män har väl att göra med att de är intrigmakerskor, frågan är om de är lika varma sen om han bryter upp från sitt förhållande och hör av sig?

Att en snubbe är singel tror ju inte jag är något varningstecken alls, utan kvinnan sorterar snabbt in honom i något fack typ....

Oattraktiv - ointressant.
Knepig - ointressant.
Kvinnokarl - väcker den djuriska lusten, och att t.ex. bli tagen bakifrån på närmsta handikapp-mugg är inget som för stunden känns främmande alls.
Pojkvänsmaterial - här försöker kvinnan vara så ljuvlig som möjligt.
Citera
2025-12-22, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Att kattor raggar på upptagna män har väl att göra med att de är intrigmakerskor, frågan är om de är lika varma sen om han bryter upp från sitt förhållande och hör av sig?

Att en snubbe är singel tror ju inte jag är något varningstecken alls, utan kvinnan sorterar snabbt in honom i något fack typ....

Knepig - ointressant.
Kvinnokarl - väcker den djuriska lusten, och att t.ex. bli tagen bakifrån på närmsta handikapp-mugg är inget som för stunden känns främmande alls.

Ja, det är det facket singelmannen sorteras in i av kvinnor. Är han upptagen så är det en bra man. Han är attraktiv. Han har blivit godkänd av andra kvinnor.
Om en man är singel så undrar hon varför han blev över.
Citera
2025-12-22, 11:07
Medlem
MrBubss avatar
Citat:
Nåt du har märkt av?

Citat:
Ja, det är det facket singelmannen sorteras in i av kvinnor. Är han upptagen så är det en bra man. Han är attraktiv. Han har blivit godkänd av andra kvinnor.

Man vet snart inte om ska skratta eller gråta över att läsa samma jävla dynga från dig mer eller mindre varje dag.

En gift man eller någon som är sambo är i de allra flesta fall inte tillgänglig för kvinnor som söker en man.

Om en man är singel är han möjligtvis tillgänglig, men det finns ju undantag.

Vilken kvinna vill ha en man som gnäller med offerkoftan på dag efter dag utan att tillföra något positivt eller glädjande i tillvaron?

Kvinnor sorterar in dig som en lyktstolpe eller ett träd om de ser skymten av dig under en promenad, därför att du är totalt ointressant.

Du har ingen stake, vilja, ambition eller jävlaranamma att förändra livet utan du sitter och maler om besvikelser dag ut och dag in om händelser, situationer och besvikelser som hände för 20-30 år sedan.

De allra flesta män har blivit nobbade i livet, men de fortsätter tills de hittar en kvinna som accepterar dem.

En riktig MAN ger sig inte i första taget, men ett mähä och en tvättäkta tönt ger upp direkt och ägnar resten av sitt liv åt att gnälla och beklaga sig...

Du har fått mängder av goda råd och tips under 2025 och har nonchalerat dem alla.

Det blir till slut bara pinsamt!!

Köp en hund så får du sällskap eller anmäl dig till Onani-SM. Du borde kunna nå en framskjuten placering om du kan byta hand utan att skinnet stannar...
Senast redigerad av MrBubs 2025-12-22 kl. 11:17.
Citera
2025-12-22, 11:46
Medlem
Jag kollar en jävla massa Youtube och då streetintervjuer där kvinnor får två alternativ dom väljer på män och då är detta en vanlig:
1. He is a 9/10 but he is short
2. He is tall but a 4/10

90% av kvinnorna väljer den långa och 'fula'. Tjejer bryr sig om utseende när det gäller längd, men inte det andra.
Citera
2025-12-22, 12:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firrex
Jag kollar en jävla massa Youtube och då streetintervjuer där kvinnor får två alternativ dom väljer på män och då är detta en vanlig:
1. He is a 9/10 but he is short
2. He is tall but a 4/10

90% av kvinnorna väljer den långa och 'fula'. Tjejer bryr sig om utseende när det gäller längd, men inte det andra.

Så det betyder alltså att 90% av kvinnorna hellre väljer typ Peter Stormare än Tom Cruise. Tja, inte vad jag hade trott, men säger YT det så är det ju bara så.
Citera
2025-12-22, 13:13
Medlem
Citat:
Nåt du har märkt av?

Finns du till för att lura män att stanna i relationer “bara för att”, istället för att uppmuntra dom till att gå efter vad dom vill ha?

Ungefär som trollen som försöker lura i andra män att kvinnor är psykopater ifall dom är singlar efter 30 år fyllda.
Eller när dom skriver att kvinnor alltid föder mongon ifall dom får barn efter 30.

Ingen är ett så stort offer som du på fullt allvar. Så vad är din egentliga agenda?

Citat:

Knepig - ointressant.

Inga rimliga kvinnor raggar på någon som är upptagen. Vad osmakligt.
Citera
2025-12-22, 13:16
Medlem
Citat:
Du är verkligen i alla trådar där du kan trycka ner kvinnor, vad är problemet? Antingen är det kvinnorna- och då borde du inte vilja ha dom- eller så är det du- och då borde du gå i terapi och bearbeta ditt trauma.
Citera
2025-12-23, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 78000
Du är verkligen i alla trådar där du kan trycka ner kvinnor, vad är problemet? Antingen är det kvinnorna- och då borde du inte vilja ha dom- eller så är det du- och då borde du gå i terapi och bearbeta ditt trauma.

Jag bara återger vad kvinnor sagt. Är det mitt fel att kvinnor säger de sakerna?
Trycka ner kvinnor? Min erfarenhet är att det är kvinnor som trycker ner män. Jag har aldrig klankat ner på en kvinnas kropp eller antytt att hon är okvinnlig. Jag har varit med om flera tillfällen där kvinnor anmärkt negativt på min kropp, förlöjligat mig som man. Jag tycker själv att jag är schysst mot kvinnor som inte säger sånt till dom. Jag vill hellre lyfta dom, än att trycka ner dom och få dom att känna sig otillräckliga. Varför får jag inte säga att jag inte gillar kvinnor som håller på så? Är kvinnor fridlysta? Har de frikort att bete sig hur som helst? Man kan ju fråga sig vad som är problemet eftersom kvinnor inte kan vara lika schyssta mot män.
Citera
2025-12-23, 07:38
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Inga rimliga kvinnor raggar på någon som är upptagen. Vad osmakligt.

Nu vet jag inte vad som menas med "rimliga kvinnor", men att populära upptagna snubbar har kärringar efter sig som vill ta lilla flickvännens plats - eller bara förstöra i största allmänhet - är väl inte helt ovanligt. Ligger väl i kärringars natur att skapa intriger?
Citera
2025-12-23, 08:04
Medlem
Citat:
Nu vet jag inte vad som menas med "rimliga kvinnor", men att populära upptagna snubbar har kärringar efter sig som vill ta lilla flickvännens plats - eller bara förstöra i största allmänhet - är väl inte helt ovanligt. Ligger väl i kärringars natur att skapa intriger?

Människor som medvetet går in för att sabba för andra, är människor jag tar avstånd från.
Det ligger inte i en kvinnas natur att jaga män så det förvånar mig om en donna skulle börja ragga på en upptagen man.
Citera
2025-12-23, 08:30
Medlem
Citat:
Jag bara återger vad kvinnor sagt. Är det mitt fel att kvinnor säger de sakerna?
Trycka ner kvinnor? Min erfarenhet är att det är kvinnor som trycker ner män. Jag har aldrig klankat ner på en kvinnas kropp eller antytt att hon är okvinnlig. Jag har varit med om flera tillfällen där kvinnor anmärkt negativt på min kropp, förlöjligat mig som man. Jag tycker själv att jag är schysst mot kvinnor som inte säger sånt till dom. Jag vill hellre lyfta dom, än att trycka ner dom och få dom att känna sig otillräckliga. Varför får jag inte säga att jag inte gillar kvinnor som håller på så? Är kvinnor fridlysta? Har de frikort att bete sig hur som helst? Man kan ju fråga sig vad som är problemet eftersom kvinnor inte kan vara lika schyssta mot män.
Snälla du, dina erfarenheter kommer från din mamma + syster och 2-3 dejter för 20 år sedan. Förstår du inte själv att det inte är något man kan ha som bevis för sitt påstående?

Tror du inte att varenda kvinna kan berätta om negativa kommentarer från män? Vill du bli dömd efter deras/mina erfarenheter eller vill du bli dömd efter den DU är?

Dessutom väljer du att hålla kvar vid dina negativa tankar om kvinnor för varje gång du skriver här på FB, går du igång på ilskan? Är det enda sättet att inte glömma bort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in