2025-12-22, 02:15
Medlem
Haha, Christofer är så jävla blåst. Vet, inget nytt. Han säger nu att lilla pappsen är oskyldig, han har inget med ”det här” att göra. Han frikändes ju 🙄

Frikänd och oskyldig är ju inte samma sak.
Citera
2025-12-22, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Var hittade du brödrarskapet som ett argument?

Bsk och ha står mig nära, men att just du som jag misstänker är jockes högra arm.

Att du ens nämner det.

Vill Jocke lägga sig på den nivån?

Fråga honom det?

Exakt vad har Jocke att göra med det jag skriver?
Jocke har inte en aning om vem jag är.

Min poäng är att Chrippa kan välja om han vill leva som kriminell hela sitt liv eller inte. Det är ett val han tar och borde tänka på sin flicka som snart är i den åldern där hon kommer att förstå.
Ta en vågskål. Sätt detta livet han lever nu i den ena skålen och flickan i den andra och bestäm vilken skål som betyder mest.

Du verkar paranoid och aningen manisk.

Om du har med sådana kriminella personer att göra är ju mest bara tragiskt. Byt umgänge är mitt tips.
Det finns människor som inte är brottslingar och samtidigt är oerhört bra personer.
Senast redigerad av 111-111 2025-12-22 kl. 03:59.
Citera
2025-12-22, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Han får låta kreativiteten flöda i fängelset och döpa boken till "min sanning "sedan ge ut boken via något förlag och skaffa en förläggare/publisher

Det är klart han ska. Jocke har ju skrivit en bok och då ska Chrippa i vanlig ordning göra allt som Jocke gör.

Men sist han började på en bok påstods det här i tråden att det var Jocke som skrivit Chrippas papper om hur illa Chrippa blivit behandlad av Linnéa.
Så klart ett hitte på.
Citera
2025-12-22, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Haha, Christofer är så jävla blåst. Vet, inget nytt. Han säger nu att lilla pappsen är oskyldig, han har inget med ”det här” att göra. Han frikändes ju 🙄

Frikänd och oskyldig är ju inte samma sak.

Exakt men Chrippa förstår inte skillnaden.
Citera
2025-12-22, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Du är så trög!

Chrippa gör ju detta för att jävlas tillbaka. Ni har verkligen svårigheter ni på andra sidan.

Chrippa kommer bara gasa på nu! Finns inget annat. Jocke har hållit på i 2 år i streck.

Vi får se om Jocke håller tyst, vilket han sagt att han ska göra nu när Chrippa ska gasa.🤣
Citera
2025-12-22, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Du är så trög!

Chrippa gör ju detta för att jävlas tillbaka. Ni har verkligen svårigheter ni på andra sidan.

Chrippa kommer bara gasa på nu! Finns inget annat. Jocke har hållit på i 2 år i streck.

Vi får se om Jocke håller tyst, vilket han sagt att han ska göra nu när Chrippa ska gasa.🤣

Jag tror faktiskt att Jocke skiter fullständigt i vad Chrippa gör.

Jag fattar att han retas ibland men jag tror också att han är extremt trögfattad som inte förstår insatsen.

Jag tror inte jag är den tröga här.

Vad är det du menar att han ska gasa mot?

Är du medveten om att han har ett fängelsestraff framför sig och det kommer säkerligen att förlängas.
Citera
2025-12-22, 04:03
Medlem
Citat:

Nä, man får inte kräva för mycket. Var Julia bara medbrottsling pyttelite då, eftersom hon fick 21 dagar? Jisses, vilken galning.
Citera
2025-12-22, 04:04
Medlem
Citat:
Jag tror faktiskt att Jocke skiter fullständigt i vad Chrippa gör.

Jag fattar att han retas ibland men jag tror också att han är extremt trögfattad som inte förstår insatsen.

Jag tror inte jag är den tröga här.

Vad är det du menar att han ska gasa mot?

Är du medveten om att han har ett fängelsestraff framför sig och det kommer säkerligen att förlängas.

Jag är medveten. Men han kommer krypa in i mitten av 2026. Tills dess kommer han gasa på. Vi får verkligen se om det blir ”Jocke bryr sig inte”

Han är expert på att säga att han inte bryr sig, men vi alla vet att han bryr sig mest. Det har vi bevis på också.
Citera
2025-12-22, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95

Dokumentären är en succé bland folket som inte är hjärntvättade av honom.

På vilket sätt är dokumentären en succé? Bland 99% av den svenska befolkningen? Kan du reda ut det för mig så jag vet hur du menar?
Citera
2025-12-22, 06:59
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Det är ju klart att kräftstjärten ska köra rak in i väggen innan fängelsestraffet skall verkställas. Han har ju ändå inget att förlora
Dottern är förlorad, ekonomin i botten o hinken kommer lämna kräftstjärten så fort när hon får chansen
Citera
2025-12-22, 07:13
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Det är ju klart att kräftstjärten ska köra rak in i väggen innan fängelsestraffet skall verkställas. Han har ju ändå inget att förlora
Dottern är förlorad, ekonomin i botten o hinken kommer lämna kräftstjärten så fort när hon får chansen

Och oskyldiga lilla unga Snean skriver på snap ”tror ni dramat tar slut 2026? ” hon kommer gasa på likt Kräftan och få hennes familj att se ännu sämre ut #FreetonåringarnaLundström
Citera
2025-12-22, 07:45
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Och oskyldiga lilla unga Snean skriver på snap ”tror ni dramat tar slut 2026? ” hon kommer gasa på likt Kräftan och få hennes familj att se ännu sämre ut #FreetonåringarnaLundström

Ett kvitto på att hinken behöver detta drama å samtidigt vill hon att alla ska tycka synd om hennes miserabla familj, jäkla hycklare.
Senast redigerad av GammelSkracken 2025-12-22 kl. 07:46. Anledning: Glömde ett ord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in