Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pochahontas
Det kanske är dags för pappan och farmor att sätta ner foten och be J fara åt helvete . P borde vara livrädd att mista sonen och hans mammas sitt goda rykte genom att ha samröre med denna sjuka människa.

Kommer aldrig ske. Patrik har ingen i Stockholm enbart Jackie. Mamman kanske säger ifrån den dagen hennes klienter säger ifrån men de får ju inte se alla galenskaper som Jackie ställer till med. Nu leker de båda som ingenting har hänt och mitt i allt detta finns ett barn med diagnoser som är rädd och måste vara där för att lagen säger att ett barn har rätt till sina föräldrar. När ska lagen börja lyssna på barnen?
Citera
2025-12-21, 19:18
Medlem
Jackie la upp en story där hon ligger i badet med tillhörande text.

”Lite egentid. Det negativa med pojkar och män är ju att dom pruttar hela tiden. Plus att jag har Svennis. Låg liksom emellan Patrik och hans son som pruttar i kör. Och Svennis. Pojkar och män är ju ganska äckliga ibland.”

Och nu följer hon inte längre P på Instagram, igen. Rekord fan! Hon började och slutade följa inom några timmar.
Jag har fått känslan av att när hon börjar slänga sig med ord som involverar sonen på ett negativt sätt på Instagram så ligger bråket i luften, bara väntar på att dom ska avfölja varandra. Får också känslan av att hon vill provocera P på bland annat det här sättet.
Citera
2025-12-21, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incorporeal

”Lite egentid. Det negativa med pojkar och män är ju att dom pruttar hela tiden. Plus att jag har Svennis. Låg liksom emellan Patrik och hans son som pruttar i kör. Och Svennis. Pojkar och män är ju ganska äckliga ibland.”

Och nu följer hon inte längre P på Instagram, igen. Rekord fan! Hon började och slutade följa inom några timmar.
Jag har fått känslan av att när hon börjar slänga sig med ord som involverar sonen på ett negativt sätt på Instagram så ligger bråket i luften, bara väntar på att dom ska avfölja varandra. Får också känslan av att hon vill provocera P på bland annat det här sättet.

Så barnsligt. Vad tror hon att han inte ska få se? De är med varandra hela tiden. De är fortfarande vänner på fb så.
Citera
2025-12-21, 19:33
Medlem
Citat:

Såg det också! Undrar vad som hände med sängen för 17 000kr de påstod att de köpt till sonen😜!
Citera
2025-12-21, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Så barnsligt. Vad tror hon att han inte ska få se? De är med varandra hela tiden. De är fortfarande vänner på fb så.

Ja dom verkar vara vänner där än. Tidsfråga skulle jag tro..
Citera
2025-12-21, 19:48
Medlem
Citat:
Ja dom verkar vara vänner där än. Tidsfråga skulle jag tro..

Jackie gör detta enbart för Flashback.
Citera
2025-12-21, 19:51
Medlem
Citat:

Ligger hon mellan Patrik o sonen?? Som att inte kvinnor pruttar. Gör man inte det har man fel på magen.
Citera
2025-12-21, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Ligger hon mellan Patrik o sonen?? Som att inte kvinnor pruttar. Gör man inte det har man fel på magen.

Enligt henne själv så ligger hon mellan dom.
Citera
2025-12-21, 19:59
Medlem
Citat:
Enligt henne själv så ligger hon mellan dom.

Äckligt om det är så. På olika sätt.
Citera
2025-12-21, 20:00
Medlem
Och där dog vänskapen mellan Jackie och Patrik på Facebook.
Citera
2025-12-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Äckligt om det är så. På olika sätt.
Felpost
Citera
2025-12-21, 20:10
Medlem
Citat:
Och där dog vänskapen mellan Jackie och Patrik på Facebook.

Efter Jackie läst här ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in