Citat:
Ursprungligen postat av
Seasons15
Varför ska han utredas om han inte är delaktig överhuvudtaget?
Det är över 100 000 filer. FBI har i flera år försökt sätta dit honom och rädade hans hem och t.o.m. sniffade på Melanias trosor.
Förstår du vilket liv det hade blivit om han var med? Han gick ju till val själv med att släppa filerna och beslutade dessutom det. Tror du verktygen han hade gjort det om han var delaktig? Jag förstår om du tror att han är dum, men så dum?
Det är ju nu däremot väldigt självklart varför Biden inte släppte dem.
Som jag uppfattade det gick han till val med bland annat det löftet ja, men han försökte dra ut på det och om jag inte minns fel så sa han senare att det finns inget av vikt i materialet ändå. Kanske han försökte köpa tid så att alla uppgifter om honom hann mörkas eller raderas?
När de sedan tröttnade på att han segade med att göra materialet offentligt satte de press på honom och tillslut var han tvungen att stå fast vid sitt ord. I panik släpptes materialet, men inte det fullständiga. Nu har det visat sig att han visst fanns med i materialet och då raderar man de bitarna.
Att Trump har för vana att ljuga och överdriva saker känner de flesta till idag. Han bryr sig heller inte om han blir påkommen med att ljuga. Då försvarar han sig i stället med nya lögner. För honom räcker det med att påstå att anklagelserna är fabricerade, i hans värld är hans eget ord bevis nog.