Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-21, 12:34
Medlem
Bob-Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mylifeasamom91
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.

Han är en cuck som känner att han inte kan ge dig ett ordentligt knull och njuter av tanken att någon annan kan knulla dig så att benen skakar.
Kör på det, välj ut en med rejäl dase.
Citera
2025-12-21, 12:44
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Hej. Min sambo har många gånger tagit upp att han vill att vi har trekant med en kille till. Jag har alltid försökt att vifta bort de då jag känner att de inte är nåt som intresserar mig. Men han tar upp de oftare och oftare. Kan visa bilder på killar och fråga om jag skulle vara intresserad av honom osv. Hur tycker ni att jag ska gå tillväga? Ska jag ha trekant för hans skull? Säger inte att de inte verkar spännande är bara inte intresserad och fundersam på de.
Han vill ju bara se en naken man

Dumpa bögen skaffa en man
Citera
2025-12-21, 12:45
Medlem
TheJesuits avatar
Verkar det kul så kör på. Oavsett vilket så måste du såklart dumpa din pojkvän, det är ju helt uppenbart att han är gay men bara inte vågat komma ut ännu. Ingen man låter frivilligt en annan man ligga med sin kvinna.
Citera
2025-12-21, 12:53
Medlem
kyrkstockens avatar
Nej, du skall inte göra något du inte vill. Sex är inte samma som att gå på en film du inte gillar.
Citera
2025-12-21, 12:54
Medlem
Tack för alla tips och åsikter! Jag har förstått de som att dom flesta tror han är bisexuell och jag ska fråga han om detta. Återigen tack alla!
Citera
2025-12-21, 13:03
Avstängd
Snusfris avatar
Dela med dig vad bögen svarar.
Citera
2025-12-21, 13:08
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Nej, självklart inte mot din vilja. Han verkar för övrigt bisexuell. Se över en reträttmöjlighet.
Citera
2025-12-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Dela med dig vad bögen svarar.
Alltså jag tror verkligen inte han är bög men
Citera
2025-12-21, 13:20
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:

Sådana här experiment brukar sluta med separationer av en eller annan anledning.
Rekommenderas INTE!
Citera
2025-12-21, 13:21
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Tack för alla tips och åsikter!

Ditt användarnamn, "my life as a mom", innebär det att du har barn ihop med denna person?
Citera
2025-12-21, 13:22
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Alltså jag tror verkligen inte han är bög men

En fitnessbrud (en riktig kaka alltså) jag kände blev bedragen av en kille hon varit ihop med i ett år.

Med en annan man.
Så allt är möjligt.
Citera
2025-12-21, 13:39
Medlem
Vill du inte så ska han inte tvinga eller tjata, kan han inte respektera det så kanske det är dags att fundera på om det är en person du vill vara med öht.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in