Citat:
Ursprungligen postat av
chonard
Ja, väldigt intressant hobby, tyvärr bor jag i norra halland å samhällena ljus försämrar mycket för mig, varit bättre i mörkaste Småland långt från bebyggelse.
Åh fan , var under pandemin på västkusten o norra halland med lite geeks - dom åkte till Hyltenäskulle med sina grejer.
Skall kallas Seatonshöjd nått , med rätt väder så slapp dom dis helt o fick nice look uppåt.
All dis låg på låg höjd runt om så det skall vara vår/höst
Dom hade husbilar o campers o hade nån gathering där uppe - var lite coolt