2025-12-20, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Kan du länka klippen?

Oh no.
Du får gräva lite BGB style.
Citera
2025-12-20, 19:19
Medlem
Varför friades Christoffers pappa?
Citera
2025-12-20, 19:24
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Oh no.

Vad betyder BGB?
Citera
2025-12-20, 19:28
Medlem
Eftersom Linnea fick villkorlig dom vad sker då eftersom de inte utrett dom för 2025 saker ännu...
Citera
2025-12-20, 19:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Eftersom Linnea fick villkorlig dom vad sker då eftersom de inte utrett dom för 2025 saker ännu...

Bra poäng, (säger en helt oinsatt), men om man har villkorligt får man väl inte få minsta lilla förseelse under den tiden....?
Citera
2025-12-20, 19:35
Avstängd
Citat:
Oh no.

För de kanske tyckte synd om honom som är helt manipulerad av Chrippa.
Hade de trott att han var lika kriminell som C, så hade han väl fått ett straff.
Visar väl att de sett Chrippa för den han är.

edit:
Sorry, svarar på mig själv, kockar och kollar Anjos video samtidigt..... ;-)
Senast redigerad av DocHabilis 2025-12-20 kl. 19:43.
Citera
2025-12-20, 19:47
Medlem
Zaedrewss avatar
Två år och nio månader. Helvete! För att inte skattat. Man blir ju lite orolig själv. Dock redovisar jag allt, sedan att jag inte kan betala in skatten jag ska är en annan femma. Man blir (ännu) inte satt i fängelse bara för att vara skyldig pengar till staten.

Om "Chrippa" bara hade redovisat i sin deklaration sedan struntat i att betala hade han ju gått fri.
Citera
2025-12-20, 19:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Två år och nio månader. Helvete! För att inte skattat. Man blir ju lite orolig själv. Dock redovisar jag allt, sedan att jag inte kan betala in skatten jag ska är en annan femma. Man blir (ännu) inte satt i fängelse bara för att vara skyldig pengar till staten.

Om "Chrippa" bara hade redovisat i sin deklaration sedan struntat i att betala hade han ju gått fri.

Om du inte kan betala skatt som du redovisatt att du borde göra , så får du ett krav, hamnar till slut hos KFM.
Ungefär som Lisen gjorde, fast Chrippa brukar veva att hon är lika stor ekobrottsling som honom.
Han fattar inte skillnaden. För han är efterbliven.
Citera
2025-12-20, 20:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Om du inte kan betala skatt som du redovisatt att du borde göra , så får du ett krav, hamnar till slut hos KFM.
Ungefär som Lisen gjorde, fast Chrippa brukar veva att hon är lika stor ekobrottsling som honom.
Han fattar inte skillnaden. För han är efterbliven.

Undrar dock hur länge. Om man redovisar man ju inget olaglig. Men jag drar in ca 1000 spänn dagligen via Adsense som jag redovisar men inte skattar för. Jag menar idag är jag under 250k skuld till staten men om detta fortsätter. Jag vet ju liksom får jag in 10k, ska jag betala 5k tiil staten. Men det är inte alltid så lätt.
Citera
2025-12-20, 20:30
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad betyder BGB?

Bo-Göran Bodin antar jag.
Citera
2025-12-20, 20:49
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos
Kriminell som kriminell, ingen anledning att försvara någon, låt packet brinna. Oerhört töntigt av dig att gå i försvar för en nolla som dessutom är influencer

Bra input, försvara ett dömt kriminellt slödder som dessutom utger sig till att vara influenser.

Många idioter som ser upp till detta freak.
Citera
2025-12-20, 20:55
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Det är värt det! Rök en holk först, förbered dig på många asgarv! Det är helt HELT obegripligt att en människa kan vara så tappad som Chrippa! Jag har svårt att ta in det, förbluffas varenda dag!

Nu holkar jag inte, men kan tänka mig en rökig satans Whiskey för att fira att Sverige äntligen på år och dar lyckats med något gått. Att fälla ett kriminellt slödder är positivt!

Att han yrar som en påtänd anabola kola torsk som är tappad en eller flera gånger framför en spårvagn har icke gått obemärkta förbi, men skall ändå förbereda mig mentalt för ett par timmars prov att lyssna vad denna pojkidol har att komma med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in