Citat:
Ursprungligen postat av
Daym-Krytj
Jag hade glömt att han ens pratade om detta, eller om jag undermedvetet slagit ihop det med att han skulle kräva sin medskyldige på pengar och "mötet om en tvist" med Trobo.
Undra om han till dags dato själv inte förstått, eller om han blev varse och därför tiger? Han kanske inte vill behöva berätta för de godtrogna följarna att han än en gång utpekat någon som klandervärd när det, precis som vanligt, är byfånen som haft fel.
Han har ju så otroligt mycket på ”jobbet” nu så antagligen har han helt glömt bort detta.
Problemet är att det inte försvinner utan det verkar nu vara lite stiltje innan det brakar loss igen. Räkna då med en fullattackvideo om att alla är efte rhonom för att han är en offentlig person som säger som det är och det inte uppskattas av alla från Trosamoderaterna till KFM och Trobo.
”DET ENDA JAG VILL ÄR ATT JAG SKA BLI BEHANDLAD SOM ALLA ANDRA!!”
Julen och nyår verkar bli lugna men sen kommer det braka loss på flera fronter. Han hinner nog träna lite mer på sina Fisher Price-trummor och runka upp några fina bilder till tanterna så han kommer vara glad och lyckligt ovetande.
”Allt Gott!, ❤️”