2025-12-20, 01:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Föll för frestelsen ändå, kommit halvvägs och är inte besviken 😂 Varför skriver han "allt gott ❤️" till kronkalle?! VILKEN NORMALINTELLIGENT PAPPA GÖÖÖR SPHÄÄÄÄR
Ja precis. VEM gör så. Jag garvade mig ur stolen när jag såg det .. Det skriker ju underutbildad och trash minst sagt...
Citera
2025-12-20, 03:43
Medlem
2023-01-01s avatar
Han tog bort senaste videon
Citera
2025-12-20, 07:49
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har inte hängt med .. vilka är dessa folk?
Har han äntligen fått stödperson från kommunen eller vad pratar du om?
Fru Medvikt och Madde. De har ju lagt ner en massa tid på att skaffa information och nu gör de en video så att den porrskadade ÄckelBaronen kanske kan förstå hur det ligger till.

Förstår han inte nu så vet jag inte vad man ska göra…
Citera
2025-12-20, 08:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Fru Medvikt och Madde. De har ju lagt ner en massa tid på att skaffa information och nu gör de en video så att den porrskadade ÄckelBaronen kanske kan förstå hur det ligger till.

Förstår han inte nu så vet jag inte vad man ska göra…

Viktigare är att följarna inser vilket förtappat kräk han är. Det gäller alla följare i alla dessa kreatörers kanaler. Man blir fan mörkrädd när man ser alla hjärtan till Jocke, Anjo och Rask. Är diagnoser en epidemi? Skall vi oroa oss mer än vad vi redan gör?
Citera
2025-12-20, 10:53
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Såg om mejlvideon nu på morgonen då jag tänkte att kanske upplevdes den bara som hysteriskt rolig i fyllan. Tydligen vart det snarare en förmildrande omständighet då jag behövt pausa två gånger och garva av mig. Varför, VARFÖR skickar han flera gånger in bevis på att fem målsäganden har fått betalt när det var sex stycken som skulle ha?! Han behöver ju inte ens använda båda händerna för att räkna hur många där är och ÄNDÅ misslyckas han! 😂

Baronens sätt att korrespondera med myndigheter ger sannerligen en god inblick i hans illa fungerande hjärna. Att när det verkligen gäller - då är han som absolut sämst.

Jag är inte insatt i hur det ser ut med stödundervisning för barn när föräldrarna är svagbegåvad. Vi såg ju för en tid sedan hur ungarnas läxor börjat bli för svår för honom, när han inte redde ut det där med rektanglar och kvadrater. Nu har han även gång efter annan visat prov på att om talet överskrider 5, Ja då blir det för avancerat. Kan man som utomstående ansöka om läxhjälp för någon annans avkommor? Om de ska ha någon chans alls i livet är det nog utbildning de behöver satsa på, och då menar jag inte i sexologi..

Edit: Har någon lyckats ta en bra print av det långa Trobomejlet? Själv är jag för tjockfingrad, men vill gärna skriva ut och sätta upp på kylskåpet. Som en ständig påminnelse om att mitt liv ändå är helt okej.
Senast redigerad av Daym-Krytj 2025-12-20 kl. 10:56.
Citera
2025-12-20, 11:01
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har inte hängt med .. vilka är dessa folk?
Har han äntligen fått stödperson från kommunen eller vad pratar du om?

Tror det syftas på Medvikts senaste video, där Baronens mejlväxling med Trobo plockas fram, där Baronen, i vanlig ordning, skämmer ut sig själv. Baronen använder ord han uppenbart inte behärskar, tills han upptäcker att ChatGPT existerar.

länk till videon: https://www.youtube.com/watch?v=FsCiYuKl3SU
Citera
2025-12-20, 11:17
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Tror det syftas på Medvikts senaste video, där Baronens mejlväxling med Trobo plockas fram, där Baronen, i vanlig ordning, skämmer ut sig själv. Baronen använder ord han uppenbart inte behärskar, tills han upptäcker att ChatGPT existerar.

länk till videon: https://www.youtube.com/watch?v=FsCiYuKl3SU
Fan vad det ska störa idioten att dom plockat ut offentliga handlingar för att göra en skrattvideo om honom.

Man undrar ju varför han marknadsförde podden i sin kontakt med kfm.
Citera
2025-12-20, 11:56
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Fan vad det ska störa idioten att dom plockat ut offentliga handlingar för att göra en skrattvideo om honom.

Man undrar ju varför han marknadsförde podden i sin kontakt med kfm.

Det bästa är ju mailet 13:10 där Rask kräver att myndigheten ska hålla hans mail privata 😆
Citera
2025-12-20, 12:15
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Det bästa är ju mailet 13:10 där Rask kräver att myndigheten ska hålla hans mail privata 😆
Haha, undrar om han drog jag är en stor youruber med 158.000 följare.

Kanske bifogade han senaste låten med anabolagrisarna också.
Citera
2025-12-20, 12:34
Medlem
Det som tycks ha hänt är alltså att alla målsägande förutom Jewels hade skickat in sina krav till Kronofogden nära inpå när domen vann laga kraft.

Det ankommer egentligen på den skadeståndsskyldige att betala av sina skadestånd man är skyldig till folk självmant. När det inte görs kan den som fått rätt till skadestånd gå till Kronofogden och ansöka om ett betalningsföreläggande. Jewels kanske inte förstod att hon var tvungen att vara aktiv själv för att få det hon har rätt till förrän i år, och ansökte därefter om ett betalningsföreläggande. Den obildade tölpen som aldrig hade för avsikt att betala skulderna för egen maskin ändå hade inte något intresse i att kolla upp så allting var avbetalat. Den totala summan han var skyldig till Kronofogden när det väl betalades översteg det han utdömdes att betala i domen efter något år av tickande ränta, så han trodde att allting var betalat.

Det här är så otroligt rättvist när allt kommer omkring. Den där jävla luffaren kom undan genom att sitta och prata om sig själv med en sockärring via videolänk ett par gånger i månaden, som han enligt uppgift älskade, och (trodde han), behövde inte betala en krona i skadestånd. Nu blev han skyldig 16 lax efter dröjsmålsränta i fem år. Långt ifrån det han skulle betala från början, men ändå ett relativt högt belopp som är tillräckligt för att det ska svida.
Citera
2025-12-20, 12:51
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det som tycks ha hänt är alltså att alla målsägande förutom Jewels hade skickat in sina krav till Kronofogden nära inpå när domen vann laga kraft.

Det ankommer egentligen på den skadeståndsskyldige att betala av sina skadestånd man är skyldig till folk självmant. När det inte görs kan den som fått rätt till skadestånd gå till Kronofogden och ansöka om ett betalningsföreläggande. Jewels kanske inte förstod att hon var tvungen att vara aktiv själv för att få det hon har rätt till förrän i år, och ansökte därefter om ett betalningsföreläggande. Den obildade tölpen som aldrig hade för avsikt att betala skulderna för egen maskin ändå hade inte något intresse i att kolla upp så allting var avbetalat. Den totala summan han var skyldig till Kronofogden när det väl betalades översteg det han utdömdes att betala i domen efter något år av tickande ränta, så han trodde att allting var betalat.

Det här är så otroligt rättvist när allt kommer omkring. Den där jävla luffaren kom undan genom att sitta och prata om sig själv med en sockärring via videolänk ett par gånger i månaden, som han enligt uppgift älskade, och (trodde han), behövde inte betala en krona i skadestånd. Nu blev han skyldig 16 lax efter dröjsmålsränta i fem år. Långt ifrån det han skulle betala från början, men ändå ett relativt högt belopp som är tillräckligt för att det ska svida.
Jag hade glömt att han ens pratade om detta, eller om jag undermedvetet slagit ihop det med att han skulle kräva sin medskyldige på pengar och "mötet om en tvist" med Trobo.

Undra om han till dags dato själv inte förstått, eller om han blev varse och därför tiger? Han kanske inte vill behöva berätta för de godtrogna följarna att han än en gång utpekat någon som klandervärd när det, precis som vanligt, är byfånen som haft fel.
Citera
2025-12-20, 13:01
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Jag hade glömt att han ens pratade om detta, eller om jag undermedvetet slagit ihop det med att han skulle kräva sin medskyldige på pengar och "mötet om en tvist" med Trobo.

Undra om han till dags dato själv inte förstått, eller om han blev varse och därför tiger? Han kanske inte vill behöva berätta för de godtrogna följarna att han än en gång utpekat någon som klandervärd när det, precis som vanligt, är byfånen som haft fel.
Han har ju så otroligt mycket på ”jobbet” nu så antagligen har han helt glömt bort detta.
Problemet är att det inte försvinner utan det verkar nu vara lite stiltje innan det brakar loss igen. Räkna då med en fullattackvideo om att alla är efte rhonom för att han är en offentlig person som säger som det är och det inte uppskattas av alla från Trosamoderaterna till KFM och Trobo.
”DET ENDA JAG VILL ÄR ATT JAG SKA BLI BEHANDLAD SOM ALLA ANDRA!!”

Julen och nyår verkar bli lugna men sen kommer det braka loss på flera fronter. Han hinner nog träna lite mer på sina Fisher Price-trummor och runka upp några fina bilder till tanterna så han kommer vara glad och lyckligt ovetande.

”Allt Gott!, ❤️”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in