2025-12-20, 11:52
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Nej men frågan är rätt befogad, jag tror helt ärligt inte att dom släppt någon porr på deras exklusiva konto utan mer kryddat för något som egentligen är deras vanliga content?

Jag tycker också att frågan är rätt befogad. I alla andra trådar på Flashback där influencers gör porr så länkar man till bevismaterialet, så vi jobbar med fakta här på FB
Citera
2025-12-20, 11:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Haha! Alltid undrat hur och varför man ställer sig och visar vad man handlat i mataffären - vem bryr sig liksom - men det är väl det enda som ger pengar..

Tror inte hon får pengar från snap. Kommer inte upp någon reklam.
Citera
2025-12-20, 12:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Inte hängt med i allt hör jag. Vad är Skilleras?

Vad han är? En hatisk Youtuber som spenderar oändlig tid flera dagar i veckan på sin kanal med att försvara 99 procent av allt Chrippa o Linnea gör/gjort och vräka ur sig okvädningsord, gorma och gapa mot alla som ens andas åt andra hållet. Expert på att "permabanna" folk på 0.1 sekunder.
Idol för ett par, tre hängivna flashbackare.
Samt en total narcissist och besserwisser. Duktig på att låta som att han kan och vet allt. Hyser ett djupt hat mot Anjo vilket verkar uppta alla hans tankar och liv.
Citera
2025-12-20, 12:46
Medlem
Denna Julia, är det Chrippas ex? Hon som är mor till deras barn?
Hon som sades ha blivit sparkad av Joz när dom förföljde Joz?
Citera
2025-12-20, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Alltså jag har lyssnat i 2 timmar när han försörs och det framstår mer tydligt att han verkligen inte är vuxen. Han spelar åklagaren i händerna hela tiden.
Undrar om han kommer att göra det nästa omgång också eller kan han ha mognat till under tiden tro. Helt makalöst.
Sjukt hur snabbt han plockas ned på jorden av åklagaren! I början av förhöret gör han långa utlägg, om hur stor charmig pratglad influencer han är som lever livet i 110! Han tror på riktigt att han ska kunna charma rätten med sin "karaktär"
Efter 10 min är han på botten, skakandes på rösten, gråtfärdig, problem med svenskan. Åklagaren är inte ett dugg intresserad av hans jävla "karaktär" som han är så jävla nöjd med själv!
Det tar inte ens 10 sekunder för Linnea att nämna Jocke. Åklagaren är inte intresserad och därefter svarar Linnea med enbart 1-2 ord i varje svar. Trodde faktiskt att Linnea varit lite mer försiktig angående ekonomin. Men det framkommer ju att de fortf inte styrt upp det under rättegången. Utan det är något de ska göra framöver. Ser inte bra ut alls.
Citera
2025-12-20, 13:01
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Undra hur mycket hinkens svartsjuka kokade när kräftstjärten pratade om Julia under förhöret o när Julia pratade om hennes o kräftis förhållande
Sjuklig svartsjuka är farlig, tro mig.
Citera
2025-12-20, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Nej men frågan är rätt befogad, jag tror helt ärligt inte att dom släppt någon porr på deras exklusiva konto utan mer kryddat för något som egentligen är deras vanliga content?

Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Jag tycker också att frågan är rätt befogad. I alla andra trådar på Flashback där influencers gör porr så länkar man till bevismaterialet, så vi jobbar med fakta här på FB

Det finns en del bilder i Hinkens egen tråd:
(FB) Linnea Lundström, Chrippas flickvän
Citera
2025-12-20, 13:41
Medlem
wicks avatar
Lyssnat på hela förhöret på prime crime för chrippa.

Än mer dum människa har jag sällan hört. Vem som helst fattar att tjänar man stora pengar då betalar man skatt och fixar en redovisningsekonom. När åklagaren upprepade gånger frågar honom så är han svar ” Nej jag visste inte, de där har min advokat tagit upp redan”

Sen säger dum fan att han inte haft något bank id, ändå flashar han med nyaste iPhones, Apple Watch osv men bank id det har absolut inte.

Sen hans argument om hobby verksamhet, vilken vettig normal människa som helst tar väl för fan reda på vad det gäller, och en hobby verksamhet som drar in flera 100.000 dessutom.

Pinsamt jävla korkad människa.
Citera
2025-12-20, 13:43
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
”Visst är det så” Är detta ett citat du kan stå bakom? Skall man tolka det som att du menar att SVT gjorde denna dokumentär för att Linneas mamma sa till dom att göra den, eller att hon påverkade Bo så till den vida grad att han gjorde dokumentären/granskningen på grund av Linneas mammas vilja.

Exakt vart har du fått denna uppfattning ifrån? Om man får fråga det.

Magkänsla. Den brukar ha rätt.
Citera
2025-12-20, 13:46
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Funkar inte så i Svensk rätt.

Man kan inte åka in innan processen är över.

Han kommer leva på som vanligt i flera år till vilket kommer reta gallfeber på alla arbetslösa fibrokärringar.

Det mena ja inte heller. Jag trodde dom hade 2 - 3 månader på sig att överklaga.
Ja han lär vara ute några månader till. Om han inte tabbar sig och gör något dumt.
Citera
2025-12-20, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Sjukt hur snabbt han plockas ned på jorden av åklagaren! I början av förhöret gör han långa utlägg, om hur stor charmig pratglad influencer han är som lever livet i 110! Han tror på riktigt att han ska kunna charma rätten med sin "karaktär"
Efter 10 min är han på botten, skakandes på rösten, gråtfärdig, problem med svenskan. Åklagaren är inte ett dugg intresserad av hans jävla "karaktär" som han är så jävla nöjd med själv!
Det tar inte ens 10 sekunder för Linnea att nämna Jocke. Åklagaren är inte intresserad och därefter svarar Linnea med enbart 1-2 ord i varje svar. Trodde faktiskt att Linnea varit lite mer försiktig angående ekonomin. Men det framkommer ju att de fortf inte styrt upp det under rättegången. Utan det är något de ska göra framöver. Ser inte bra ut alls.

Precis så. På pricken.

Det var samma sak i förhören. Jocke dit och Jocke hit. Allt är Jockes fel.

Något som förstärkte min känsla att Chrippa begått dessa brott är för att pappa ska bli stolt över att Chrippa har lyckats i livet. Pengar pengar och pengar.

Jag skulle inte bli förvånad om pappa Tomas har sagt något som: hur kan Jocke lyckas men inte du. Han verkar ju ha svårt att filtrera mellan hjärnan och orden.

Jag säger inte att det ÄR så utan det skulle inte förvåna mig.

Allt verkar ju trots allt kokas ner och handla om hur mycket Chrippa vill ha sin pappas bekräftelse.

Vill att pappa ska vara stolt osv.
Citera
2025-12-20, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Funkar inte så i Svensk rätt.

Man kan inte åka in innan processen är över.

Han kommer leva på som vanligt i flera år till vilket kommer reta gallfeber på alla arbetslösa fibrokärringar.
Han kommer inte vara ute i flera år till. Efter hovrätten kommer han vara tvungen att åka in. Överklagan till HD kan man göra ändå men fängelsestraffet pågår under tiden. Så några månader till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in