Citat:
Ursprungligen postat av
QuantumQuill
Säger han som påstod i somras att Kosugi var värd 100M och nu säljs för 60 miljoner trots att Sky sports rapporterar €4.5M.
"Djurgårdsmiljoner..."
Att du sedan insinuerar att det står försäljningssummor för specifika spelare i årsrapporten säger det mesta om dig och ekonomikunskaper.
Säger han som ifrågasatte att jag lyfte en uppenbar talang efter typ första tävlingsmatchen och därav blev kritiserad av dig.
Minns du konversationen eller behöver jag gräva upp den åt dig?
Har jag strösslat dessa omdömen kring Djurgårdsspelare eller är det begränsat till Lucas och Kosugi?
Inte en rad om Jesus förträfflighet som ett exemplel. Av den enkla anledningen att jag inte är tillräckligt skolad för att se det som inte är uppenbart. Bosse hade lyckligtvis det öga jag saknar.
Vad gäller det ekonomiska så väntar rapportsäsong i Q1/Q2 i år igen. Som alla år. Och du kommer bli besviken även detta år trots bajens fina resultat.
Edit. Siltanen ska adderas till denna lista. Ännu en spelare som ifrågasatts av vrak under tiden han var hos oss men samtligt tydligen svår att ersätta när han säljs?
Logik.
Finns förmodligen lika bra spelare att ersätta honom med från S1. Det är inte anledningen till att han har intresse på sig från storklubbar i Europa.