2025-12-20, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Absolut.

Jag är faktiskt helt förfärad över att det finns föräldrar som till och med pratar om himlen och kärlek kring Chrippa och Julia. Hur i hela havet kan dom tycka att Chrippa är bra för deras dotter?
Hon har blivit kriminell och säljer sig på nätet efter hon träffade Chrippa.
Det är obegripligt.

Och det där med BG är ännu mer obegripligt hur han kan göra ett så groteskt dåligt jobb och nu har säkert även folk i Malmö som säkerligen har tyckt att det är en märklig familj fått vatten på sin kvarn.
Eller, jag vet faktiskt att det är så.

Jag tror faktiskt att BG skiter i Chrippa, det är Linnéas mamma han vill hjälpa.
Han har dessutom tydligt visat att han inte kan reglerna han ska följa. Det är inte bra för hans karriär.
Dokumentären hjälpte inte Chrippa och hans familj eller Linnéa och hennes familj. Tvärtom. Det borde han begript när han bestämde sig för hur det skulle se ut i dokumentären.

Visst är det så. Det är Linneas Mamma han ville hjälpa. Han har säkert ett gott öga till henne
det tror jag. Och avsikten var att sänka Jocke det har väl Linnea pratat om
ganska länge. Planerat fulspel.
Jag kan inte heller förstå hur man som Mamma kan tycka Chrippa är bra för sin dotter?
Men visst. Det finns ju korkade kärringar/Mammor också så.
Sött att dessa trasiga familjer funnit varandra.
- Lika barn leka bäst.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-12-20 kl. 08:36.
Citera
2025-12-20, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja det är smart att berätta vad de utsatts för .. och att folk fått se både vilka som driver dreven och vilka lögner som ligger bakom dem.

Ja, vi som kollar på Anjo - som kan lägga fram bevis - ser absolut vem det är som drevar och håller igång detta. För varken du eller nån annan av Chrippas försvarare i den här tråden varken kan, eller behöver enligt dig, nånsin bevisa nånting. Era ord kommer aldrig att tas för någon sanning, blir bara tandlöst.

Respektive familjer kan tacka L mamma Linda för ytterligare expose, både på nätet och i gammelmedia. Efter samtalet (Anjo/Motvikt) och sms blev det tydligt att det finns kopplingar mellan mamma och BG. Nu vet ännu fler vilka tokstollefamiljerna är. Det kan dom tacka sig själva för.
Vilken flopp haha.

Är du inte trött och less på att sitta och veva här inne utan medhåll? Det ser ut som att detta är hela ditt liv.
Citera
2025-12-20, 08:52
Medlem
Staten har bestämt att man ska ge en del av sin inkomst till staten och om man inte gör det kommer staten att straffa och låsa in dig.
Om du inte är skatteplanerande miljardär. De får gå fria.

Citera
2025-12-20, 09:02
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Så din grej är att fortsätta terrorisera två tonårspojkar genom att transplantera in dina egna idiotier i folk som läser här.
Du är lika osmaklig som Rask och Anjo.
Troligen är du själv jäkligt intresserad av just Linnea, och det svider i dig att det enda du kan få är det som ligger på en betalsida som du inte har råd att betala för.

Prova lyfta dig lite - för även om du är i ditt rätta element som råtta så är har inte hennes småbröder på något sätt förtjänat det du sysslar med .. den ena av dem är dessutom fortfarande ett barn ... Du vet en sån där typ av människa som du och resten av asen påstår er värna om.

Inget barn ska bli indraget i något och lida för vuxnas idioti. Det tror jag alla håller med om, men sen är det ju inte så att deras syster är oskyldig heller och att hon i dokumentären säger att hade det inte varit för henne hade dom inte blivit indragna. Och det är nog en av de få sakerna det lögnaktiga åkerspöket säger som går att hålla med om.

Håller fast vid att även utan det såkallade ”drevet” ni påstår är roten till allt har Linnea skapat en jobbig skolgång för sina bröder genom att bland annat sälja sig själv naken på internet.
Senast redigerad av Nejellerva 2025-12-20 kl. 09:04.
Citera
2025-12-20, 09:03
Medlem
Citat:
Det finns bild på hunden skador i dokumentären .. bilder som är dokumentation .. Har du inte sett dokumentären?

Polisanmälningarna - med bifogade bevis - får du begära ut själv.

Så, lite nyfiken, vad tror du då om Linnéas alla blåmärken som både hon och hennes syster dokumenterat att C skulle ha tillfogat? Här behöver du inte bevisa något, det är de själva som stått för bevisen. Även deras videos emot varandra är deras egen dokumentation. Då tror du alltså att det de sagt om varandra stämmer? Det måste det ju göra då eftersom de själva dokumenterat det.
Citera
2025-12-20, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Staten har bestämt att man ska ge en del av sin inkomst till staten och om man inte gör det kommer staten att straffa och låsa in dig.
Om du inte är skatteplanerande miljardär. De får gå fria.

Miljardärerna är smarta. Chrippa hittar inte ens till toaletten. Ingen rättvis jämförelse du gjorde haha
Citera
2025-12-20, 09:23
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Säker på att det är deras hund? Är du säker på att det inte är dom själva som har skadat hunden o sen kan man skylla på drevet? Tycker den där familjen verkar helt skev. Bara kolla vad deras älskade hink var duktig med att fejka skador.

Du som har koll, hur gick det med den där Annelie som skulle veva mot Anjo o Jocke? Fick hon vatten på sin kvarn?

Kräftan postade i en story där han delade en chatt där han skrivit att hunden är död nu pga trafikolycka. Oklar sanningshalt i det.
Citera
2025-12-20, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Miljardärerna är smarta. Chrippa hittar inte ens till toaletten. Ingen rättvis jämförelse du gjorde haha
Inte så mycket jämförelse utan vilken skillnad beslutsfattare och myndigheter gör på folk och folk.
Citera
2025-12-20, 10:00
Medlem
No6s avatar
Tack för att ni svarade på ett professionellt och seriöst sätt, överallt som på YT, aftonbladet, facebook och sån skit hade jag blivit attackerad direkt för att det "låter som att jag står på tjackisens sida"
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Vad är det denna youtubern har gjort för att så många flashbackare hatar honom? Bara intresserad.
Jag tycker egentligen det är oerhört cringe att ens följa detta drama. Vuxna män som sitter och bråkar offenligt på Youtube och livnär sig på att underhålla ett gäng snorungar. Normalt sett så brukar jag ta den i underläges sida, finns en förklaring bakom den mentaliteten: The Antihero. En person ajg absolut inte klarar av att höra eller se är den där fete fan Anjo. Är själv östgöte men herregud vad jag stör mig på karln.

Anjo har en gammal videokanal som heter "mofazarecords", osäker på om detta har delats längre. Iaf kolla på den om ni vill få ett gott skratt av hans fjortisdunk-låtar.
Senast redigerad av No6 2025-12-20 kl. 10:06.
Citera
2025-12-20, 10:04
Medlem
vichy6s avatar
Har försökt att bry mig avseende Chrippa. Går ej.

Jockiboiii däremot.

Chrippas ekobrott är dussinlikt och skadan sker direkt mot honom.

Hur kan en hel jävla fibroarmé tycka det är värsta som hänt dem?

Tappar livslusten.
Citera
2025-12-20, 10:09
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Har försökt att bry mig avseende Chrippa. Går ej.

Jockiboiii däremot.

Chrippas ekobrott är dussinlikt och skadan sker direkt mot honom.

Hur kan en hel jävla fibroarmé tycka det är värsta som hänt dem?

Tappar livslusten.

Ingen hade brytt sig om kräftis och hans brott om han inte var ett sådant vider som han är.
Citera
2025-12-20, 10:10
Medlem
Grin-Days avatar
Hörde att Mensachrippa ska få sitta ett par år i finkan, det kan förhoppningsvis göra honom gott om han tar emot vården som erbjuds.

Antar att han överklagar, hur lång tid kan det tänkas ta att få upp fallet i hovrätten, månad/er år?
Senast redigerad av Grin-Day 2025-12-20 kl. 10:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in