2025-12-20, 02:33
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Vi har ju vetat att Trump är med i Epstein-klippen genom alla hans tillsatta. Hans namn har flaggats tusentals gånger, och när de han själv har tillsatt har tillfrågats hur mycket han är med så kan de inte säga om det är hundra eller tusen gånger. Så nu när hans namn är borttvättat på alla ställen han är med och bilderna där han medverkar (förutom de läckta) har honom censurereat, du Nixter som ju förstår när det är en coverup eller inte, betyder det att det material han är med på är för explicita för att visas eller hur tänker du? Enda anledningen till att inte visa sanningen var ju att det kunde skada offren, så han måste gjort värre saker än Clinton och Gates då antar jag?

Hur jobbigt har du det just nu?

Inga konkreta bevis har setts för att Donald Trump är pedofil?

Härvan här handlar inte om män som förgripit sig på småbarn, det var tonåringar och något äldre tjejer som Epstein fick Maxwell att övertala att gå med på sex med honom.

Maxwell delegerade rollen hon hade till andra kvinnor sedermera.
Citera
2025-12-20, 02:41
Medlem
Trump-hatarna har panik. Ju försöker ni ju bara med konspirationer. Nu har vi en hel del mer fakta på bordet och inget tyder på att han varit delaktig i något olagligt kring epstein. Kanske mer intressant att fokusera på Clinton? Ändå en mkt mäktig person som nu ser körd ut
Citera
2025-12-20, 02:44
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av economixx
Trump-hatarna har panik. Ju försöker ni ju bara med konspirationer. Nu har vi en hel del mer fakta på bordet och inget tyder på att han varit delaktig i något olagligt kring epstein. Kanske mer intressant att fokusera på Clinton? Ändå en mkt mäktig person som nu ser körd ut

Måste det vara den ena eller den andra?

Jag har svårt att se något annat än att båda dessa vällustiga utnyttjat de tjänster Epstein tillhandahöll.
Citera
2025-12-20, 02:48
Medlem
Citat:

Hur i helvete är Bill Clinton en mycket mäktig person 2025?
Citera
2025-12-20, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini

Jag har svårt att se något annat än att båda dessa vällustiga utnyttjat de tjänster Epstein tillhandahöll.

Saken är att det inte spelar någon roll vad du tror eller vill ska ha hänt. Givet den information vi hela enkelt kan ta del av så är det som så att Trump ser helt oskyldig ut. Men Clinton sitter rätt mkt i skiten. Det är var vi vet. Vad du och jag tror och va dvi spekulerar är irrelevant
Citera
2025-12-20, 02:51
Medlem
analkings avatar
Citat:
japp de e sa jävla korkade att de laddade upp med chips och fanta och trodde att nu skulle trump sättas dit istället blev det bilder pa deras pedofilhjälte kuksugarmästaren clinton
Citera
2025-12-20, 02:54
Medlem
Citat:

Haha! Det är sjukt hur mycket förnekelse ni är i. Förutom att vara dömd för flera brott varav sexuellt övergrepp är ett av dom, så är Trump också Pedofil. Det är bara att svälja X)
Citera
2025-12-20, 02:57
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Saken är att det inte spelar någon roll vad du tror eller vill ska ha hänt. Givet den information vi hela enkelt kan ta del av så är det som så att Trump ser helt oskyldig ut. Men Clinton sitter rätt mkt i skiten. Det är var vi vet. Vad du och jag tror och va dvi spekulerar är irrelevant

Jag har inte investerat några känslor i endera amerikansk president, även om jag verkligen föraktar Clinton på djupet, liksom hans häxa till fru.

Jag lider däremot inte av TDS.

Du måste lida av det motsatta, vad nu den sjukan kallas, om du missat alla kopplingar mellan Epstein och Trump.

Det verkar snarare vara du som vill att det ska vara på ett visst sätt.
Citera
2025-12-20, 03:07
Medlem
Iaghs avatar
Citat:

För att du är nära vän med de två männen och vet for sure hur vällustiga de är?

Lite less på självsäkra påståenden, sorry.
Citera
2025-12-20, 03:15
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
För att du är nära vän med de två männen och vet for sure hur vällustiga de är?

Lite less på självsäkra påståenden, sorry.

Skojar du?

Alternativt lågbegåvad och okunnig? Eller du bara försöker att inte förstå?
Citera
2025-12-20, 03:20
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Skojar du?

Alternativt lågbegåvad och okunnig? Eller du bara försöker att inte förstå?

Korrekt, jag inte bara försöker att inte förstå, jag fattar inte.
Citera
2025-12-20, 03:24
Medlem
Benny98s avatar
När får vi se isterbuken Donald Trump med en naken 16-åring i bubbelpoolen? Någon hos polisen har blivit väldigt mutad eller hotad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in