Citat:
Ursprungligen postat av
Seasons15
I känsliga utredningar med 1000 unga brottsoffer är det förväntat med maskningar.
Vad har du fått 90% ifrån? Kan du länka?
Ni verkar inte förstå hur det juridiska systemet fungerar. Hade Trump figurerat i utredningar om grooming, sexhandel eller pedofili, varför kom inte det isåfall ut när Biden var president och långt innan Patel tog över rodret?
Inte ens en liten läcka av en ”whistleblower” från FBI, fylld till bredden med Trumphatande aktivister. Du vet de som rädade hans hem och sniffade på Malanias trosor.
Nä, nu har minsann Trump personligen beordrat 1000 FBI agenter att maska hans namn i utredningen hahaha. Ni lever i en fantasibubbla.
Ja självklart är det förväntat med viss censur. Det är mängden censur som är det suspekta. Har du ögnat igenom dokumenten? 90% är min uppskattning och jag lär inte vara långt ifrån. Vi kommer garanterat få se en exakt siffra tids nog.
Det har inte legat i demokraternas intresse eftersom stora demokrater också finns med i dokumenten. Det sägs att de inte kunde pga pågående rättsfall men även om det är sant så tror jag inte för en minut att Kamalas regering hade offentliggjort det hela på eget bevåg.
Hade de gjort så som Trumpregimen gjorde nu och släppt en lika censurerad version, så hade de också framstått som regelrätta riksmongon och sett otroligt skyldiga ut. Du fattar nog själv att många av er som viftar bort kritiken nu hade agerat annorlunda om så var fallet.
Kamalas regering hade däremot varit lite smartare och hållt käft om saken. Inte gått till val på frågan och gjort en cirkus av det med fejkade pärmar som ges ut till influencers och allt vad dessa nötter har gjort. De sköt sig själva i foten helt enkelt och plötsligt hade demokraterna mer att vinna än att förlora på att dokumenten offentliggörs.
Har du hört någon påstå att Trump personligen beordrat 1000 FBI agenter att maska hans namn i utredningen? Om det inte finns fog för de anklagelser som faktiskt görs så förstår jag inte varför du känner dig manad att fantisera ihop helt andra anklagelser?