2025-12-20, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Lilla frun är ett hopplöst fall. Inte en yes diskmedel kommer kunna tvätta bort hennes rykte.

Okej

Och i och med dokumentären, vet fler vilka Malmöriterna och Annika är. Smart..
Citera
2025-12-20, 02:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ja det är smart att berätta vad de utsatts för .. och att folk fått se både vilka som driver dreven och vilka lögner som ligger bakom dem.
Citera
2025-12-20, 02:55
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:

Haha. Dessa personer lär knappast få jobb på NASA.
Citera
2025-12-20, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag hatar inte Jockeboi .. jag föraktar honom - vilket är något helt annat.

Det är en journalist bl a som uppmärksammat Jocke och Jonna på hur de förnedrar barnen ... Svaret från Jonna var att barnen är vuxna nog att förstå deras skämt - och det är bara skämt när Jocke förnedrar dem.
De plockade dock bort en del skämt från nätet -- bl a där Jocke spottar mat i barnets ansikte .. så det kanske inte var så mycket skämt som alla förstod ändå.

Vart kan man läsa det? Tänker väl att det är en artikel, Vore intressant läsning.
Citera
2025-12-20, 03:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Vart kan man läsa det? Tänker väl att det är en artikel, Vore intressant läsning.
Säkert fler än en artikel givet att hon varit på TV flera gånger på ämnet.

Hon granskar hur barn använts av influensers, hur de blottas på nätet, och hur de används i reklam på denna sida på instagram.
Jocke och Jonna har blivit ifrågasatta flera gånger där.

https://www.instagram.com/engvallcaroline/
Citera
2025-12-20, 03:13
Medlem
Citat:
Ingen - absolut ingen - behöver bevisa det för dig eller någon.
Du hävdar däremot annat - visa det du stöder dig på.

För du är tydligen bestämd med att ge dig på ett barn och en yngling och deras erfarenheter .. och se till att de råkar ännu mer illa ut.

Säger bara att det inte finns bevis, vilket det inte gör! Hävdar ingenting, men du fattar ju inte vad man skriver!

Ge dig!
Citera
2025-12-20, 03:15
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvind
Det är komiskt att läsa fupen efter att dokumentären sänts. Det är så dysfunktionella relationer.

Från Aktbilaga 103 s.1862

Pappa skriver 2024-05-19 15:23
Varför pratar du med Julia hela tiden Linnea känner sig som tredje hjulet och blir svartsjuk

* * *

Från Aktbilaga 103 s.1951

Chrippa skriver 2024-05-24 13:00
Pappa jag kommer byta boende idag med. vågar inte chansa. Hon kan ringa polisen och hitta på vad som helst. hon kmr ta mina pengar nu jag känner det på mig ❤

* * *

Från Aktbilaga 103 s.2049

Chrippa skriver 2024-07-18 16:49
Det är värre än någonsin här pappa hon har tappat det fullständigt nu sitter hon och ljuger till sina föräldrar osv. jag låter henne trötta ut sig jag gör ingenting utan har satt på volym i hörlurarna ❤

Chrippa skriver 2024-07-18 16:49
Om något händer mig så ska ni veta att jag älskar er ❤

Pappa skriver 2024-07-18 16:52
Hopplöst älskar dig med

Chrippa skriver 2024-07-18 16:53
Verkligen allt spårade ur igen när jag ville säga godnatt till Chloe, jag vet inte längre vad jag ska göra? Är så rädd för att hon hittar på och ringer igen. hur lyckas alltid jag hamna i dessa jävla suitvationer hela tiden

”Om något händer mig ska ni veta att jag älskar er”

Jag tror de tecknat feta livsförsäkringar på Chrippa och att hon kommer försöka ha ihjäl honom, lura in honom i döden på något vis.

Hon kommer bli hans död
Citera
2025-12-20, 03:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Säger bara att det inte finns bevis, vilket det inte gör! Hävdar ingenting, men du fattar ju inte vad man skriver!

Ge dig!
Jag har sett dina groteska utläggningar när det gäller henne småbröder -- så absolut att du hävdar saker.

Bevis finns - även om du inte fattar det.
Citera
2025-12-20, 03:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
”Om något händer mig ska ni veta att jag älskar er”

Jag tror de tecknat feta livsförsäkringar på Chrippa och att hon kommer försöka ha ihjäl honom, lura in honom i döden på något vis.

Hon kommer bli hans död
Du har livlig fantasi och det är ju lite rart.
Jag brukar också kolla på amerikanska rättsfall där livförsäkringar inte fungerar som de gör här.
Citera
2025-12-20, 03:39
Medlem
Chrippa på Prime Time kommer inte håg mycket och han förstår ingenting. Det mesta har argenturerna gjort men han minns inte och vet inte och förstår inte.
Citera
2025-12-20, 03:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Chrippa på Prime Time kommer inte håg mycket och han förstår ingenting. Det mesta har argenturerna gjort men han minns inte och vet inte och förstår inte.
Vad babblar du om. Han svarar adekvat på varenda fråga - och duckar givetvis att sätta dit sig själv.
Han är klockren .. och jag har suttit på ganska många rättegångar och lyssnat (häktesvakt så jag har också tagit del var vad de åtalade tänkt) .. Han vet vad han gör och vad han säger.
Citera
2025-12-20, 06:12
Medlem
Citat:
Han vet vad han gör och vad han säger - duckar givetvis att sätta dit sig själv

Det var exakt dit jag ville komma. Det är ju lysande att han vet vad han gör och säger - det måste man ju säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in