2025-12-20, 00:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Smartare än mig är han garanterat inte, han är ungefär på din nivå.. Det måste vara någon bättre vetande som talat om för honom vad han borde göra..
Chrippa är nog smartare än oss båda med hänsyn till vilka pengar han gjort och vilket liv han kunde leva innan Jocke och Anjo brandade honom.
De brandade inte honom för att de tyckte det var fel med pengarna - utan för att han inte var en lydig hund till Jocke.
Citera
2025-12-20, 00:51
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag hade alla dagar om året hellre valt att ligga och sova ut på en anstalt i tre veckor, för att sen behöva vanka till frivården nån gång i månaden, istället för att behöva betala 250 000 i böter och inte ens kunna gå mot röd gubbe närmaste åren.

Julia var verkligen den som drog längsta strået i denna soppa (förutom pappa Chrippa) så hoppas verkligen inte hon är efterbliven nog att överklaga sin dom.
Citera
2025-12-20, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja det gör du verkligen. Jocke är 40 år och kommer men nya minnen när han är 31 .. du har inte en aning om vad mamman gjort och inte .. för du lyssnar på Jocke.
Du sitter och ylar om att det handlar om ett barn (C:s barn) när det gäller dreven mot Chrippa och Linnea - för barn är sååå viktiga.

Men själv drar du dig inte för att minimera och skapa nya drev mot ett barn.

Man kan lugnt säga att du "särskiljer" ... och det målar ingen bra bild av dig ... Du är helt enkelt ett enögt svin som kliver över barnlik för att slicka Jockerumpa.

Svara mig då! Vi pratar inte om att slicka Jockes rumpa, utan Linneas! Jag har sett hennes rövhål på bilderna hon säljer och jag kan säga att jag hade kunnat slicka henne i rumpan. Hade du? Jag betalade visserligen inte för bilderna för det är hon inte värd,men dom finns på google. Och hon må inte vara värd pengarna, men skulle hon fråga mig snällt så skulle jag ju kunna offra mig.

Vad hade du gjort?
Citera
2025-12-20, 00:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag hade alla dagar om året hellre valt att ligga och sova ut på en anstalt i tre veckor, för att sen behöva vanka till frivården nån gång i månaden, istället för att behöva betala 250 000 i böter och inte ens kunna gå mot röd gubbe närmaste åren.

Julia var verkligen den som drog längsta strået i denna soppa (förutom pappa Chrippa) så hoppas verkligen inte hon är efterbliven nog att överklaga sin dom.
Helt klart. Men vissa idioter verkar se annorlunda på det. Olika världar Fas27 lever i mot oss andra.
Hinken skyldig 250k och Idioten skyldig 6 miljoner + fängelse + 5 års näringsförbud.

Catch me if you can!
Citera
2025-12-20, 01:58
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Han kan ju för fan inte ens svenska. Antalet gånger man hör honom uttala ordet ”agentur” som ”argentur” i rättegången är ju ett skämt

Är det någon som är fas27 så är det kräftstjärten. Han har så stora problem med det svenska språket så man skäms tamejfan
Det enda han har är orddiarré, den som säger att han har talets gåva måste vara döv.
Citera
2025-12-20, 02:02
Avstängd
GammelSkrackens avatar
En undran, hur är det bevisat att någon ”kastat” sten mot hunden o någon cuttat hål på nå däck?
Å är det verkligen pga sektryktet? Finns det bevis för det också? Eller har hinkens familj frikort från att visa bevis?
Jag tror den där familjen ljuger lika mycket som sin kära lilla hinkdotter
Citera
2025-12-20, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
En undran, hur är det bevisat att någon ”kastat” sten mot hunden o någon cuttat hål på nå däck?
Å är det verkligen pga sektryktet? Finns det bevis för det också? Eller har hinkens familj frikort från att visa bevis?
Jag tror den där familjen ljuger lika mycket som sin kära lilla hinkdotter

Finns inga andra ”bevis” än deras ord och de känns ju trovärdiga.. Inte..
Citera
2025-12-20, 02:10
Medlem
Citat:
Chrippa är nog smartare än oss båda med hänsyn till vilka pengar han gjort och vilket liv han kunde leva innan Jocke och Anjo brandade honom.
De brandade inte honom för att de tyckte det var fel med pengarna - utan för att han inte var en lydig hund till Jocke.

Snacka om dåligt karriärsval av Chrippa att inte välja att vara "lydig hund" till Jocke.

Slutade med kåken, skulder och sabbad youtubekarriär.
Citera
2025-12-20, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Men sluta nu, du måste väl veta om du hade stoppat in tungan i Hinkens anus eller inte? Jag hade. Men jag hade nog inte betalat för det.

Synd att deras bilder suger också, jag skulle inte ha något emot att se henne fylld i lite olika sköna vinklar. Men jag hoppas att dom stoppar upp, för kvalitén just nu räcker INTE för att betala advokaterna.

Hon kanske tar in en stand-in sen när Chrippa skakar galler.
Citera
2025-12-20, 02:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Snacka om dåligt karriärsval av Chrippa att inte välja att vara "lydig hund" till Jocke.

Slutade med kåken, skulder och sabbad youtubekarriär.
Hellre det än att vara någons träl/hund resten av livet.
Citera
2025-12-20, 02:17
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Finns inga andra ”bevis” än deras ord och de känns ju trovärdiga.. Inte..

Här ligger en hund begraven , det är nåt som inte stämmer. Föräldrarna gjorde nog allt i sin makt att tvätta hinkens skamfilade rykte, men det blev pannkaka av allt.
Å en sak, under min avstängning så var det nån Annelie på sociala medier som vevade på rätt så bra, hur fasiken gick det med hennes agenda? Har du koll?
Citera
2025-12-20, 02:18
Medlem
Citat:
Hellre det än att vara någons träl/hund resten av livet.

Uppenbarligen, måste vara jobbigt att det går bra i livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in