2025-12-20, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
Det mest beklämmande i hela historien är att det blottlägger kungahusets förakt för vanliga människor. Sofias ursprung har aldrig haft en logisk förklaring. En ung kvinna med årsinkomst motsvarande soc-bidrag, utan vare sig arbetslivserfarenhet eller utbildning, har inte möjlighet att bara dra till USA och öppna salong på fashionabla Manhattan. Det säger sig självt. Men hovet har jobbat stenhårt med att vittvätta hennes bakgrund och sälja in den som genuin.

Det är gaslighting.
Sofia HAR ALDRIG ÖPPNAT SALONG! Hon var anställd och gick på kurs yoga.
Barbro var där.
Nu säger min kompis i New York att Epstein höll till på yoga centret där Sofia sägs ha pippat med ägaren,som också åkt dit för sexbrott och skattebrott.
Hejdå Sofia och din titel!
Finns inte en chans att hon kommer överleva sitt tidigare liv som....?
Citera
2025-12-20, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Förmodligen har Sofia skarvat lite här och där beträffande sina meriter.Lagt till där det har passat och dragit ifrån när det har sett mindre bra ut. Angående hennes liv i NYC har nog både CP och övriga familjen fått en mycket tillrättalagd version. Hon hade nog aldrig kunnat tro att sanningen skulle komma ifatt och har förmodligen känt sig säkrare på det för var år som har gått.
Den som hela tiden har vetat mycket om Sofias liv i NYC är Madeleine och därav hennes aversion mot svägerskan.
Obama,det är inte Madeleine som vet något,utan Chris!
Citera
2025-12-20, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
Hovet har fått kritik för sin mediahantering, man menar att de borde gått ut och lagt alla korten på bordet kring Sofias förehavanden, jag tänker att det kanske inte går att gå ut med sanningen.....? Ljuga är inget alternativ, dessutom vill de kanske ha lite is i magen och avvakta om det kommer fram mer uppgifter i Epstein-filerna, vilket känns som ett övervägt beslut. Om Sofia legat runt eller fnaskat lite är inte det hela världen, det var länge sen och sådant är inte helt ovanligt för de som gjort den klassresa hon gjort. Sofia är en bra person, mamma och fru, och uppträder som en värdig prinsessa. Jag säger som kungen: "Nu vänder vi blad".
Det finns nog inga mer blad i samboende att vända!
Citera
2025-12-20, 02:01
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molins
Det finns nog inga mer blad i samboende att vända!

Så länge alla ”sanningar” om henne bara sker i detta forum och inte tas upp i ”offentliga rummet” så kommer inget hända.

Vilken tidning/media kommer våga ”rota” i detta? Själv hoppas jag på att kommunistblaskans journalister (Aftonbladet) gör detta då de hatar monarkin
Blir kul då och jag kommer njuta!
Citera
2025-12-20, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
Du har inte fel. Samhället gjorde Paolo Roberto till en idol när han misshandlade människor
svårt i Stockholm City, det gav honom en kändiskarriär, jag kan ju tycka att det finns en stor dubbelmoral här.... Hans sexköp var väl ganska lindrigt i jämförelse med de personer han sparkade sönder när han var "Kungen av Kungsan".....
Ja, det är obegripligt.
Citera
2025-12-20, 08:31
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Så länge alla ”sanningar” om henne bara sker i detta forum och inte tas upp i ”offentliga rummet” så kommer inget hända.

Vilken tidning/media kommer våga ”rota” i detta? Själv hoppas jag på att kommunistblaskans journalister (Aftonbladet) gör detta då de hatar monarkin
Blir kul då och jag kommer njuta!

Aftonbladet BORDE hata monarkin men gör inte det. De fjantar ju hur mycket som helst med de s.k. kungliga. Jag tror inte att de kommer att våga granska Sofia i sömmarna, de heller. (Då skulle de ju redan ha gjort det, det skulle ha gått att hitta personer som kände henne i USA, t.ex., om någon bara hade velat göra det.) Det var länge sedan som pressens funktion att granska (delar av) makten upphörde i Sverige, tyvärr. Det finns en konsensus i branschen om att kungafamiljen ska skyddas, daltas med och haussas upp.
Citera
2025-12-20, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Aftonbladet BORDE hata monarkin men gör inte det. De fjantar ju hur mycket som helst med de s.k. kungliga. Jag tror inte att de kommer att våga granska Sofia i sömmarna, de heller. (Då skulle de ju redan ha gjort det, det skulle ha gått att hitta personer som kände henne i USA, t.ex., om någon bara hade velat göra det.) Det var länge sedan som pressens funktion att granska (delar av) makten upphörde i Sverige, tyvärr. Det finns en konsensus i branschen om att kungafamiljen ska skyddas, daltas med och haussas upp.
Inte säkert att grävaren Thomas Sjöberg (den ende jag kan tänka mig skulle våga) vill ta sig an soppan - han och hans entourage fick mycket obehag efter ffa boken om Sofias svärfar.
Detta har så mycket djupare rötter med förgreningar i storfinansen. Den som blottlägger härvan, måste vara ekonomiskt oberoende och antagligen ha skyddad identitet.
Inget för en svensk, bosatt i hemlandet?
Citera
2025-12-20, 10:56
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Inte säkert att grävaren Thomas Sjöberg (den ende jag kan tänka mig skulle våga) vill ta sig an soppan - han och hans entourage fick mycket obehag efter ffa boken om Sofias svärfar.
Detta har så mycket djupare rötter med förgreningar i storfinansen. Den som blottlägger härvan, måste vara ekonomiskt oberoende och antagligen ha skyddad identitet.
Inget för en svensk, bosatt i hemlandet?

Hemskt att vi har fått in sådant i Sverige.
Citera
2025-12-20, 12:58
Medlem
beckos avatar
Ja OM Sofia fanns på bilderna så anses hon ha vara ett brottsoffer. Alla brottsoffer är tydligen ersatta med svarta rektanglar i den nya dumpen, men det kommer tydligen en till.
Det som saknas är kvitton och andra bevis på betalningar, kommer kvitton fram så är situationen en annan.
Senast redigerad av becko 2025-12-20 kl. 13:01.
Citera
2025-12-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsgocrazy
vill veta mer om hon kommer skaffa fler tatueringar. kan vi få se någon liten cool neck tattoooo vad det lider tror ni

Tja, enligt vad jag har hört finns det en fjäril någonstans. Sedan har vi ju navelpiercingen.
Tunga - anyone?
Citera
2025-12-20, 14:41
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molins
Obama,det är inte Madeleine som vet något,utan Chris!

Ja så måste det vara. Och Chris kände Sofia tidigare än Madeleine?
Citera
2025-12-20, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja så måste det vara. Och Chris kände Sofia tidigare än Madeleine?
De hade åtminstone träffats i sociala sammanhang innan Madeleine kom in i bilden, yes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in