2025-12-19, 23:43
Medlem
vetingetellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Jag tror ingen kan vara så dum att dom innerst inne tror på den smörjan du skriver. Du tycker bara om Trump så mycket att du lever i någon sjuk förnekelse.

Ursäkta men va? Vilken smörja?
Att Trump inte omnämns i filerna är ju officiellt nu, att Clinton finns med och på diverse bilder med kvinnor är ju också officiellt. Vad försöker du säga egentligen?
Citera
Medlem
JimMorrisoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetingeteller
Hur reagerar den gapiga vänstern som ropat efter filerna i ett års tid nu i tron att det skall sänka Trump, men han i själva verket inte ens nämns någonstans?

Såg att Bill Clinton var med dock och hade en ståtlig blond dam sittandes på knät.

De ringer inga varningsklockor i dina öron. Det hör jag det… Frånvaro i ett ofullständigt material betyder exakt noll. Allt annat är politiskt önsketänkande. Det luktar intelligensfritt här, käre vän.
Citera
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Satan vilken käftsmäll för alla som skrikit efter dessa filer så länge nu och så finns Trump inte med.
Värdelösa liv precis än mer värdelösa.

Med tanke på att 85% är maskat så bör man inte ropa hej
Citera
2025-12-19, 23:44
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Har du följt tråden? Det är definitivt ett par. Alla måste väl ha förstått att USA är värre än den värsta bananstat som finns när det kommer till mörkläggning.
jag tror du inbillar dig
Citera
Medlem
vetingetellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimMorrisoff
De ringer inga varningsklockor i dina öron. Det hör jag det… Frånvaro i ett ofullständigt material betyder exakt noll. Allt annat är politiskt önsketänkande. Det luktar intelligensfritt här, käre vän.

Så filerna hade bara varit giltiga om Trump hade omnämnts? Jo tack, jag har förstått det.
Citera
Medlem
Citat:
Separately, the House Oversight Committee has issued a subpoena for the Epstein files. That could give Congress another avenue to force the release of more information to the committee, but it would require Democrats to convince Republicans to join them in contempt of Congress proceedings. It would be highly unusual for GOP lawmakers to take such a move against a Republican administration.

Men alltså… säger inte det här minst lika mycket om demokraterna?

Hade man verkligen velat få ut de här filerna hade man gjort det när man själv satt på makten. Nu känns det mest som att frågan är bekväm först när man kan peka på republikanerna och säga ”titta, de blockerar”.

Känns mest som att ingen egentligen vill öppna den där burken fullt ut, oavsett politisk färg.
Citera
2025-12-19, 23:45
Medlem
JimMorrisoffs avatar
Citat:
Har du följt tråden? Det är definitivt ett par. Alla måste väl ha förstått att USA är värre än den värsta bananstat som finns när det kommer till mörkläggning.

Jag trodde verkligen att @vetingeteller skämtade. Tills jag insåg att han inte gjorde det. Oh boy
Citera
2025-12-19, 23:48
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Eller just därför han visst/anade vad som försigick på knull-ön och därför undvek den?
Kan ju vara så simpelt att han inte är ett peddo som Bill Clinton och andra, har du tänkt på det?

Då massor av bilder och text från dödsboet innehåller många delar där Donald är med så är det konstigt att INGET nu innehåller NÅGOT som rör kejsaren..

Citera
2025-12-19, 23:50
Medlem
cebejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balomousmd
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%201/EFTA00000921.pdf

Vad i helvete?
Vad är det du reagerar på?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balomousmd
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%201/EFTA00000921.pdf

Vad i helvete?

Mycket mörk och märklig konst och dekoration. Är det något vi normala inte förstår oss på sådant eller hans sjuka sida
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:

Men det där skulle ju Trump ändra på! Han skulle dränera träsket, dra ner byxorna på makten och släppa alla dokument - allt ifrån vem som mördade JFK, till Jimmy Hoffa till Epstein. Menar du att han bara är en del av makteliten själv och inte alls har någon ambition att öka transparensen?
Citera
2025-12-19, 23:52
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Då massor av bilder och text från dödsboet innehåller många delar där Donald är med så är det konstigt att INGET nu innehåller NÅGOT som rör kejsaren..

Det verkar mycket tvättat från Trump ja. Men här är han med på två bilder:

https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%201/EFTA00000468.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in