2025-12-19, 22:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Har inte Chrippa ADHD (och det menar jag med all kärlek som går att uppbringa för den galne fan) så heter jag Orvar.
Jag vet inte om han har diagnosen, han själv säger att han troligen har det.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej han är ju oförmögen till sådant. Kanske Pappa T hjälper sin 36 åriga jättebebis!
Eller också är han smartare än dig och väntar tills han vet om det blir ett näringsförbud även i HvR .. i så fall måste han vänta tills det löper ut innan han söker.
Citera
2025-12-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet inte om han har diagnosen, han själv säger att han troligen har det.

Eller också är han smartare än dig och väntar tills han vet om det blir ett näringsförbud även i HvR .. i så fall måste han vänta tills det löper ut innan han söker.

Svara då!! Vad menar du? Han har 2 storebröder,är jag tankeläsare? Du måste ju veta vilken bror du menar! Har du ingen koll på vad du gör? Vad pysslar du med egentligen?
Citera
2025-12-19, 23:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hur vet du det? Har du pratat med de som skurit däck och kastat sten?! Kan mycket väl vara lilla fruns eget beteende som resulterat i det.
De attackerade/utsatta sönerna var inte med vare sig vid däck eller hundattacken.
Citera
2025-12-19, 23:02
Medlem
Den barnlösa tölpen Jacke har det kämpigt med sitt fattiga ordförråd. Han la ut nått för två timmar sedan, men allt han försöker sig på faller som vanligt helt platt.
Sofia är säkert stolt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Svara då!! Vad menar du? Han har 2 storebröder,är jag tankeläsare? Du måste ju veta vilken bror du menar! Har du ingen koll på vad du gör? Vad pysslar du med egentligen?
Jag är det! Glad påsk!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hur vet du det? Har du pratat med de som skurit däck och kastat sten?! Kan mycket väl vara lilla fruns eget beteende som resulterat i det.

Finns absolut inga bevis på det. Endast hörsägen.

Det räcker med att veta att Linnéas familj hyllar Chrippa för att förstå att det är något som är skevt.
Citera
2025-12-19, 23:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Har Chrippa TVÅ STOREBRÖDER????

Du får berätta det för hans mamma - för hon vet inte om det, och hon har ändå fött barnen.
Citera
2025-12-19, 23:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Den barnlösa tölpen Jacke har det kämpigt med sitt fattiga ordförråd. Han la ut nått för två timmar sedan, men allt han försöker sig på faller som vanligt helt platt.
Sofia är säkert stolt.
Vad saknar du i Jackes ordförråd? Ortentugget?
Citera
2025-12-19, 23:06
Medlem
Carrocks avatar
Fick fan ont i huvudet av att lyssna på Linnéa i 10 minuter..
- Asså, Asså, Asså, Asså, Asså, Asså, Asså, Asså..
Citera
2025-12-19, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Har Chrippa TVÅ STOREBRÖDER????

Du får berätta det för hans mamma - för hon vet inte om det, och hon har ändå fött barnen.

Men rätta mig då! Vem menar du?! Vad pratar du om? Är du förvirrad? Är du en tjej? Känns som att prata med en sinnesförvirrad kvinna,hur mår du egentligen?
Citera
2025-12-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Överkurs att be någon prata engelska när de redan har svårigheter att utrycka sig på sitt modersmål
"Dom skriver i chatten från olika länder, så svarar jag på det språket dom pratar"
Citera
2025-12-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Finns absolut inga bevis på det. Endast hörsägen.

Det räcker med att veta att Linnéas familj hyllar Chrippa för att förstå att det är något som är skevt.

Men nu mera finns det iaf klara bevis på att Chrippa är dömd. Vilket är det bästa som hänt svenskar med spelmissbruk på väldigt länge, samt att idioter som drar in pengar på YouTube behöver ha koll på sin ekonomi, dom kan inte göra som dom vill.

Svara absolut inte på detta, men det räcker med att ni gillar och talar bra om Anjo för att förstå att ni alla är idioter.
Detta pågrund av hur Pontus/Anjo är som person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in