2025-12-19, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Möjligtvis (?) om det skulle finnas sådana incitament.

Det är inget beslut man tar på lösa grunder från Flashback.

Nä, tycker bara det är roligt med fängelser med lägsta säkerhetsnivå. De är till för folk som har vett att sköta sig helt enkelt.
Citera
2025-12-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Nä, tycker bara det är roligt med fängelser med lägsta säkerhetsnivå. De är till för folk som har vett att sköta sig helt enkelt.
Ja?

Ingenting talar för att Chrippa skulle innebära någon form av säkerhetsbrist.

Förutom i den här tråden då.
Citera
2025-12-19, 17:13
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Jag har haft med ekobrott att göra inom min krets, med betydligt större belopp, och det tog väldigt många år innan den avtjänade sitt straff på ett helt okej ställe.

Här inne låter det som om han ska in med omedelbar verkan på ett högriskfängelse med seriemördare.

Visst, men skillnaden är att det finns en flyktrisk på Chrippa, dessutom många som väntar och har begått ekobrott har samtidigt någon form av inkomst bärande sysselsättning. Vilket Chrippa inte har.
Citera
2025-12-19, 17:16
Avslutad
Citat:
Ja?

Ingenting talar för att Chrippa skulle innebära någon form av säkerhetsbrist.

Förutom i den här tråden då.

Nä? Vad du tolkar in saker.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Verkligheten som i att kräftan och saint Linnea har inte gjort någonting alls? Den ja… Att man som tonårig pojke behöva komma till skolan och veta att de flesta har sett ens systers nakenbilder och håligheter har absolut ingen inverkan.
Påhoppen skedde före dess .. så nej.
Att man som tonåring blir uthängd som medlem i en sjuk sekt var däremot förödande.
Citera
Medlem
No6s avatar
Man har väl 3 månader på sig efter domen att hitta anstalt? Dvs 3 månder tills man måste inställa sig på anstalt. Nu har jag bara suttit häktad ett par månader, aldrig suttit i fängelse men har för mig att det är så.

Btw, är det inte 18-års gräns på flasbhack? Ingen skillnad på denna trådens postare jämfört med snorungarna på hans videos eller minimal skillnad. Alternativt är det vuxna människor som lider av en utvecklingsstörning.

Jag tycker Chrippa är en riktig white-trash tjackis och gillar inte karln, detsamma kan jag säga om den där feta badbollen och det autistiska missfostret Jockiboi.
Senast redigerad av No6 2025-12-19 kl. 17:19.
Citera
2025-12-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Visst, men skillnaden är att det finns en flyktrisk på Chrippa, dessutom många som väntar och har begått ekobrott har samtidigt någon form av inkomst bärande sysselsättning. Vilket Chrippa inte har.
Nu snackar du skit.

Givetvis har inte flyktrisk något att göra med vilken inkomst eller sysselsättning den har.

Chrippa visar sig samarbetsvillig.

Det är vad de bryr sig om.
Citera
2025-12-19, 17:19
Medlem
Prime Crime har släppt Christofer's rättegång nu.
Senast redigerad av jagvetvem 2025-12-19 kl. 17:22.
Citera
2025-12-19, 17:19
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Nu snackar du skit.

Givetvis har inte flyktrisk något att göra med vilken inkomst eller sysselsättning den har.

Chrippa visar sig samarbetsvillig.

Det är vad de bryr sig om.

Finns absolut risk för att han drar. Har ju redan hänt en gång, och nästa 2 gånger då han var påväg att ta ut ett pass under reseförbudet.
Citera
2025-12-19, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Nä? Vad du tolkar in saker.
Jag har givetvis följt tråden på håll och har läst om livstidsstraff och Gud vet allt.

Det är dags att ni kommer tillbaka till reality.

Vad ni önskar och vad som är verklighet är 2 skilda saker.
Citera
2025-12-19, 17:22
Medlem
Vilken fet nolla han är, och pisshinken med! Ja inte lika stora nollor som dom 3-chrippa fansen i denna tråden, dom är snäppet värre.

Jaja, nu är hans liv förstört i alla fall, tycker synd om honom att ingen hjälpt honom när han har sånt tydligt handikapp. Gissar att han dör ensam och alkad innan 55:års ålder i någon kvart i ett varmt pissland.
Citera
2025-12-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Prime Time har släppt Christofer's rättegång nu.

Snälla kan du länka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in