2025-11-19, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vilket svammel, han stod på scen och raljerade över hur trygghetsnarkomanerna använde cykelhjälm. Det är klart att man klarar sig utan hjälm om man aldrig cyklar och känner sig trygg när man knaprar lyckopiller som sin snuttefilt.

Ett riktigt lowlife till psykiatriker som raljerade om sina patienter samtidigt som han och kompisen chattade om att köpa sex från trasiga tjejer i utbyte mot droger.

Om han är din definition på en ”tänkare” så bör du veta att du hade otur när du tänkte, eller så är han kanske din idol rent känslomässigt.

Han raljerar över andras behov av trygghet medan han själv växte upp med de starkaste korten, en välbeställd familj och intelligens. Att andra måste kämpa i motvind för att få någon form av stabilitet och välmående kan sådana som han tydligen raljera över. Inte så insiktsfullt.
Citera
2025-11-22, 11:47
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Han raljerar över andras behov av trygghet medan han själv växte upp med de starkaste korten, en välbeställd familj och intelligens. Att andra måste kämpa i motvind för att få någon form av stabilitet och välmående kan sådana som han tydligen raljera över. Inte så insiktsfullt.

Vedervärdigt, narcissistiskt och en självgodhet som svämmar över
Citera
2025-12-17, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Är David fortfarande i tjänst? Borde ju vara starkt ifrågasatt som lämplig ansvarig för yngre kvinnor som söker sig till psykiatrin
japp nytt jobb tydligen
Citera
2025-12-17, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed
japp nytt jobb tydligen
Vet du var?
Citera
2025-12-17, 20:46
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
japp nytt jobb tydligen

Var arbetar Narcissus nu då? Förhoppningsvis håller sig Kapten Vitrock borta från ansvar för unga kvinnor
Citera
2025-12-17, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3-D3
Vet du var?
Kanske Hinseberg? Där skulle han trivas.
Citera
2025-12-18, 08:43
Medlem
David har tydligen flyttat sen 11 veckor, bor med 2st män. Om det är trassel i förhållandet eller en sken manöver vet jag inte.
Citera
2025-12-18, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
David har tydligen flyttat sen 11 veckor, bor med 2st män. Om det är trassel i förhållandet eller en sken manöver vet jag inte.

Du har nog inte riktigt hängt med i tråden!😊
De är skilda och DE har en ny adress. Han bor inte med 2 män. (Vilket jag också trodde först). De 2 männen bor någon annanstans. Kolla Ratsit.

Var har han fått jobb?
Citera
2025-12-18, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R3-D3
Vet du var?
GBG
Citera
2025-12-18, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkyBlues
Du har nog inte riktigt hängt med i tråden!😊
De är skilda och DE har en ny adress. Han bor inte med 2 män. (Vilket jag också trodde först). De 2 männen bor någon annanstans. Kolla Ratsit.

Var har han fått jobb?
Okej. Nej jag hade faktiskt missat allt det. Jag har vilat från tråden ett tag. Men fort har det gått.
Citera
2025-12-19, 02:08
Medlem
Citat:
GBG
Va! Men vem vill ha honom där???
Var i Göteborg?
Citera
2025-12-19, 12:12
Medlem
Citat: