Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-19, 10:15
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Tjejer måste ha en anledning till att ha sex.
Tjejer är normalt inte kåta bara sådär helt utan anledning, män är det hela tiden då vi är kåta pga testosteron, kvinnor är kåta pga hur en kille för dom att känna sig.

Hade kvinnor varit ständgt kåta hade varje brud från 12-30 år varit konstant gravida.
Det normala för en tjej är att hon vill ha sex med en kille hon är i ett förhållande med, alla dessa tjejer som kan ta en random kuk efter en kväll ute krogen är helt störda i huvudet oftast.
Trauma i barndommen som våldtäkt eller dåliga föräldrar är ofta en anledning till att tjejer blir lösa.
Citera
2025-12-19, 11:58
Medlem
halaltarzans avatar

Och om det där stämmer så vad hindrar dig då från att bli den "anledningen" till att de öppnar låren?
Senast redigerad av halaltarzan 2025-12-19 kl. 12:00.
Citera
2025-12-19, 12:02
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Och om det där stämmer så vad hindrar dig då från att bli den "anledningen" till att de öppnar låren?

Vad som hindrar mig?
Ens utseende och sociala förmåga, aka att kunna ragga/flirta.

Många killar och män är dåliga socialt med tjejer och en stor anledning till att dom inte får ligga.
Hade fler män varit charmiga och tagit hand om sitt utseende lite mer hade de flesta män inte haft något problem med att hitta knull
Citera
2025-12-20, 09:04
Medlem
Ja, på film.
Män tror att kvinnor ska låta som de gör i porr.
Säger kvinnor.
Citera
2025-12-20, 09:15
Medlem
Torsuss avatar
Jo, tjejer gillar att ha sex...med varandra!
Citera
2025-12-20, 11:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Vad som hindrar mig?
Ens utseende och sociala förmåga, aka att kunna ragga/flirta.

Många killar och män är dåliga socialt med tjejer och en stor anledning till att dom inte får ligga.
Hade fler män varit charmiga och tagit hand om sitt utseende lite mer hade de flesta män inte haft något problem med att hitta knull

Och där hittar du mig också, dock lärde jag mig att jag blev faktiskt ganska trevlig med en skvätt brännvin i kroppen. Hur funkar du själv efter typ några järn då?
Citera
2025-12-20, 11:13
Medlem
Pinoputchins avatar
Tjejer gillar sex det har jag insett efter alla mina kvinnoäventyr genom åren.
Citera
2025-12-20, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Tjejer gillar sex det har jag insett efter alla mina kvinnoäventyr genom åren.
Nej det kan inte stämma. Svaret är helt klart nej.

För att vara seriös så tror jag det skiftar från person till person. Känner en del kvinnor som uteslutande verkar "gå med på" sex för att göra en unge. Andra kvinnor verkar älska sex.

Det är oftast rätt efterblivet och svartvitt i det här delforumet. Hade vi haft koll på hur man fixar alla dessa problem när det kommer till allt som har med det mellanmänskliga att göra så hade vi troligtvis gjort det vid det här laget. Men vi famlar fortfarande i stort sett i blindo vilket säger en del om komplexiteten när det kommer till sådant.
Citera
2025-12-20, 14:25
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Nej det kan inte stämma. Svaret är helt klart nej.

För att vara seriös så tror jag det skiftar från person till person. Känner en del kvinnor som uteslutande verkar "gå med på" sex för att göra en unge. Andra kvinnor verkar älska sex.

Det är oftast rätt efterblivet och svartvitt i det här delforumet. Hade vi haft koll på hur man fixar alla dessa problem när det kommer till allt som har med det mellanmänskliga att göra så hade vi troligtvis gjort det vid det här laget. Men vi famlar fortfarande i stort sett i blindo vilket säger en del om komplexiteten när det kommer till sådant.
Hihi, men då kan du ju inte säga att tjejer inte gillar sex, utan det beror på personen? Du motsäger dig själv. Lustigkurre där..
Citera
2025-12-20, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Hihi, men då kan du ju inte säga att tjejer inte gillar sex, utan det beror på personen? Du motsäger dig själv. lustigkurre där..
Jag är en skämtsam brud jag, och mängder med dimridåer och oklarheter har väl ingen människa någonsin haft något emot?
Citera
2025-12-20, 17:33
Medlem
Yes tjejer älskar att ha sex över allt annat.

Det är en av många bra saker med tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in