2025-12-17, 10:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Första cykeln jag gått back, så jävla sjukt så det inte är sant.
Gambling fungerar så. Vinn ibland, förlora ibland. Tror du du är bättre på att gissa utvecklingen än alla andra som spelar? Om inte så får du räkna med förluster.

Det är ju inte ens ett nollsummespel med tanke på hur mycket pengar som går åt till att hålla nätverket gående med alla miners.
Citera
2025-12-17, 10:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LTO
Jag tror runt 40K kan vara en trolig botten oktober 2026. Kommer i vart fall inte köpa något alls före september 2026 och är helt beredd på att missa vilken uppgång som helst. Topp och botten har varit inom 2 % av dagarna tre cykler i rad - det måste jag respektera.

Botten kommer i oktober så därför köper du i september?
Citera
2025-12-17, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Botten kommer i oktober så därför köper du i september?

Planen är att köpa +-20 dagar från okt 6 2026 (om det nu visar sig att toppen var 6 okt 2025).
Citera
2025-12-17, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Gambling fungerar så. Vinn ibland, förlora ibland. Tror du du är bättre på att gissa utvecklingen än alla andra som spelar? Om inte så får du räkna med förluster.

Det är ju inte ens ett nollsummespel med tanke på hur mycket pengar som går åt till att hålla nätverket gående med alla miners.

Det är dock altcoinplaceringar han har lyckats gå med förlust på. Dessa fungerar oftast mer som privata fiatpengar och har inga elkrävande bitcoinbrytare som underbygger systemet.

Det är snarare insiders, som har skapat mynten gratis eller har fått köpa in sig innan lanseringen, som på plebejers bekostnad norpar åt sig vinsterna i altcoinmarknaden.
Senast redigerad av Stopp.Belagg 2025-12-17 kl. 10:51.
Citera
2025-12-17, 11:10
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Det är dock altcoinplaceringar han har lyckats gå med förlust på. Dessa fungerar oftast mer som privata fiatpengar och har inga elkrävande bitcoinbrytare som underbygger systemet.

Det är snarare insiders, som har skapat mynten gratis eller har fått köpa in sig innan lanseringen, som på plebejers bekostnad norpar åt sig vinsterna i altcoinmarknaden.
Försöker du säga att ”investering” i bitcoin är mer än ett nollsummespel? Det är exakt samma som för dessa så kallade altcoins.
Citera
2025-12-17, 11:58
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen

SKulle säga att 90% av alla blev blev förvånade över att altseason i princip uteblev så jag är inte ensam om detta.
Citera
2025-12-17, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Försöker du säga att ”investering” i bitcoin är mer än ett nollsummespel? Det är exakt samma som för dessa så kallade altcoins.

Svar här:

(FB) Argument för och emot bitcoin och bitcoinisering
Citera
2025-12-17, 12:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
SKulle säga att 90% av alla blev blev förvånade över att altseason i princip uteblev så jag är inte ensam om detta.
Om alla trodde att kurserna skulle gå upp skulle de köpt snarare än sålt och kurserna skulle stigit så uppenbarligen har du fel. Däremot har folk i kryptovärlden som sitter på mynt alltid intresse av att prata upp kurserna så man kan lätt få ett intryck av att det alltid är på väg uppåt, möjligen med någon svacka på vägen.
Citera
2025-12-17, 13:13
Medlem
200 WMA ligger på cirka 56300 USD, med cirka 33 procent stigning under det senaste året:

https://www.coinglass.com/pro/i/200WMA
Citera
2025-12-17, 14:53
Medlem
Monerokungens avatar
https://www.youtube.com/watch?v=y1Qrr3lVMGo&t=25s

CRYPTO TRAP! They Are Lying To You About This Bitcoin Crash
Håller ni med ?
Citera
2025-12-19, 04:33
Medlem
Mohaves avatar
Bitcoin är ett rent lotteri! Jag spelar hellre på hästar. Där kan man i alla fall "sniffa mulen".
Citera
2025-12-19, 07:57
Medlem
Monerokungens avatar
Detta börjar bli riktigt löjligt nu med krypto
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in