Citat:
Ursprungligen postat av
sommarlov
Jag vill veta varför just 5G och wifi pekas ut.
Det finns MASSOR mera radioutsändningar är så.
Varför är ni helt arroganta för detta?
Kan ni vara artiga att faktiskt titta på denna bild:
https://www.reddit.com/r/hackrf/comments/1cjkja5/frequency_chart_details/?tl=sv#lightbox
Och säg sedan, ja det var mycket mer än vad jag kunde föreställa mig!
Radio är säkerligen inte heller super hälsosamt men 3g 4g och 5g + wifi är absolut värst som påverkar hjärnan och skapar både sömnproblem,depressioner,cancer,hjärtproblem och mycket annat i paritet med utbyggnaden sen 90talet som du dessutom håller mot direkt mot öronen och hjärnan.
Det är inte för inte unga kvinnor nu får bröstcancer och olika sorters cancer för de har mobilen i fickan hela tiden och använder den hela tiden plus att mobilen sänder ut strålning var 3:de sekund även när man inte pratar + att smartmobil med internet har extra hög strålning.
kommer inte ihåg om det var 3g eller 5g som militären förövrigt använde i vapen mot folkhopar och fortfarande kan använda olika sorters strålning för att påverka utvalda personers hjärnor och kropp och få dom tro att de är tokiga.
Läs lite så hittar du de.
mobilen och wifi är dessutom konstant och är extra hög när man kollar på videos online eller filmer och superhög strålning i rörliga fordon som bussar och tåg,bil får strålningen multipliceras pga stålskrovet när tåget rör sig och hoppar runt inne i vagnarna.
.