2025-12-17, 21:01
Medlem
https://www.expressen.se/noje/tv-och-streaming/premiar-jagad-kandisar-pa-rymmen/

Citat:
Nu står klart att ”Jagad – kändisar på rymmen” kommer ha premiär under våren 2026 på Kanal 5.

Citat:
Grejen: I tio dagar ska deltagarna försöka hålla gömda från Aschberg och ett team av tolv utredare.

Blir ett av paren fångade så är tävlingen slut för deras del. De som däremot klarar sig till en utvald destination på utsatt tid vinner.

Kan det här vara något att se fram emot?
Citera
2025-12-17, 21:03
Medlem
VoktorDodkas avatar
På rymmen 2026? Hjalle och Heavy gör comeback?
Citera
2025-12-17, 21:11
Medlem
Glödskals avatar
Aschberg?

Nej tack. Vem vill se den gamle gubben på TV förresten?
Citera
2025-12-17, 21:17
Medlem
Citat:
Deltagarna startar i Stockholm men kan färdas runtom i hela Sverige. Vidare: ”Under programmets gång får de tävlande ta hjälp av medhjälpare som på olika sätt kan tänkas ge dem stöd och assistans under tiden på rymmen”.

Kan bli spännande att se.
Citera
2025-12-17, 21:18
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Bara om dom gör en låt till varje avsnitt.
Citera
2025-12-17, 21:27
Medlem
Citat:
Anja Pärson, Glenn Hysén och Maria Montazami är klara för Kanal 5:s nya reality ”Jagad – kändisar på rymmen”.

Ser fram emot fler deltagare...
Citera
2025-12-17, 21:51
Avslutad
Hasse Brontén är ju f.d polis så vet inte om det kommer bli så spännande egentligen. Han lär ju vara top-3 i alla fall i slutet.
Citera
2025-12-18, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka

Nej, inte som programmet på rymmen.
Det här låter mer som en serie som redan gått i TV.
Några "brottslingar" skulle hålla sig gömda och polisens spanare skulle ringa in var de höll till.
Man använde sig av före detta poliser som med moderna utredningsmetoder fick fatt på ett antal jagade.
Kommer inte ihåg vad programmet hette men har för mig att det var "jagad" eller liknande.
Citera
2025-12-18, 09:50
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Några "brottslingar" skulle hålla sig gömda och polisens spanare skulle ringa in var de höll till.
Man använde sig av före detta poliser som med moderna utredningsmetoder fick fatt på ett antal jagade.
Kommer inte ihåg vad programmet hette men har för mig att det var "jagad" eller liknande.
Det måste vara jag som minns galet då, jag tycker att det låter exakt som På Rymmen, enda skillnaden är fler "spanare". Det är såklart minst lika uppgjort på förhand som På Rymmen var, med AFAschelberg blir det garanterat bara skit.
Citera
2025-12-18, 10:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Nej, inte exakt som På Rymmen men nära nog. USPen med På Rymmen var ju dock att det var vanligt folk som var tummare.
Citera
2025-12-18, 15:50
Medlem
Samir Badran och Viktor Frisk, Sara Montazami också.
Citera
2025-12-18, 15:51
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Nej, inte exakt som På Rymmen men nära nog. USPen med På Rymmen var ju dock att det var vanligt folk som var tummare.
Rymmare, inte tummare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in