2025-12-17, 20:53
Medlem
Direkt efter reportaget gör dom reklam för att skicka mat till barbarbarnen i Gaza, dra mig baklänges.
Vilken dålig timing.
Citera
2025-12-17, 20:54
Medlem
Studsbolls avatar
Det vandrande avskrädet till GM och de som låg bakom att han inte ens blev utvisad symboliserar i princip allt som är fel i Sverige idag. Hela världen skrattar åt oss, med rätta. Avskrädesmannen borde ha utvisats redan före våldtäkterna; en kriminell kaosindivid, varken mer eller mindre.
Citera
2025-12-17, 20:57
Medlem
[quote=tegeltak|93767338]
Citat:
Ursprungligen postat av -Pelle

Så du tror inte att det sitter muslimer i Polska fängelser då? Dom tar över där också.

0,1 % muslimer lever i Polen. Polen har utvisningar vid brott, Polen har längre fängelsestraff, Polen har massa krav man måste uppfylla som medborgare. Vilket gör att mindre kaosindivider ens söker sig till Polen, alltså mindre brottslingar.

Är ditt inlägg då ens sant?

Nej, självklart inte.

Vi pratar om verkligheten inte påhittade saker.
Senast redigerad av Vintageman 2025-12-17 kl. 20:59.
Citera
2025-12-17, 21:01
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Jag blir helt skogstokig av den här händelsen.

VAR ÄR ALLA SVENSKA KVINNORS PROTESTER???

De svenska kvinnorna i tråden skriver att han ser bra ut.
Citera
2025-12-17, 21:10
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Pelle
Nämndeman Inger Grönberg, mp, förtroendevald för botkyrka kommun
Ser ut att tidigare ha fått syra kastat i ansiktet! kanske därför hon inte vågade rösta för utvisning?

https://www.tiktok.com/@joakimlamotte/video/7584865380833889558

Inger Grönberg (MP) ser ut att snart själv hamna i äldrevården. Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon råkar ut för allt ont som muslimer i hemtjänsten kan frammana. Satans hora!
Citera
2025-12-17, 21:10
Medlem
exoticspices avatar
Vem ringde efter ambulansen, var det kvinnan och varför fick hon inte tag på någon ambulans med bröstsmärtor och varför fick hon istället besök av Sakir?

Eller var det så att hon ringde hemtjänsten och bad dem ringa efter ambulans och det var Sakir som tog emot hennes samtal och ljög och sa att SOS inte kunde skicka en ambulans?
Citera
2025-12-17, 21:13
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
De svenska kvinnorna i tråden skriver att han ser bra ut.

De är tysta nu. Det blir deras tur i en snar framtid.
Citera
2025-12-17, 21:14
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Vem ringde efter ambulansen, var det kvinnan och varför fick hon inte tag på någon ambulans med bröstsmärtor och varför fick hon istället besök av Sakir?

Eller var det så att hon ringde hemtjänsten och bad dem ringa efter ambulans och det var Sakir som tog emot hennes samtal och ljög och sa att SOS inte kunde skicka en ambulans?

han passade väl på , som matchomän i den kulturen gör.

100 kg anabola múskler som bara kan maövrera en hundraåring eller ett barn

nu ska jag gå ner och lägga bacon i alla muslimers tvätt,
Och deras barnvagnar, hej så länge
Citera
2025-12-17, 21:22
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Inger Grönberg (MP) ser ut att snart själv hamna i äldrevården. Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon råkar ut för allt ont som muslimer i hemtjänsten kan frammana. Satans hora!

Det är fullständigt absurt att den här typen av människor dömer i våra domstolar. Bara i Sverige.
Citera
2025-12-17, 21:23
Medlem
-Pelles avatar
Så jävla lätt att hämnas på muslimer!

BACON heter lösningen,
dom tror på det själva, så det är verksamt!

Jag jobbar på bårhus och kommer stoppa en rullad baconskiva i halsen på varje muslim, jag svär. så spelar det ingen roll hur ofta han har bett eller hur många otrogna han dödat, han är utstött ur "Jenna h/helvetet" ändå,,, hahahah fan vad ehkelt

Hej
Kommer alrig lämna hemmet utan ett paket bacon i rocken
Citera
2025-12-17, 21:24
Medlem
[quote=Vintageman|93767373]
Citat:
Ursprungligen postat av tegeltak

0,1 % muslimer lever i Polen. Polen har utvisningar vid brott, Polen har längre fängelsestraff, Polen har massa krav man måste uppfylla som medborgare. Vilket gör att mindre kaosindivider ens söker sig till Polen, alltså mindre brottslingar.

Är ditt inlägg då ens sant?

Nej, självklart inte.

Vi pratar om verkligheten inte påhittade saker.

Samtidigt är polacker och balter överrepresenterade i statistiken avseende stöld av båtmotorer, verktyg på byggen samt inbrott här i Sverige. Blir svenskar bestulna är det inte osannolikt att hitta godset på polska säljsiter.

Avseende topic så är det svårt att förstå hur våldtäkten på stackars 100-åringen inte kan klassas som grov med tanke på beroendeställning och att det var i hennes hem. Att våld inte användes bevisar snarare att våld inte behövdes. Jag hoppas på utvisning efter Hovrättsdom. Om inte uppsluter jag till protester.
Citera
2025-12-17, 21:31
Medlem
Ingen utvisning!! Men vad krävs då för utvisning? Fy bövelen vad Sverige är skruvat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in