2025-12-17, 20:29
Medlem
Ganonitos avatar
En babbe avslår utvisning för en våldtäktsbabbe och till sin hjälp har han nämndemän från S och MP. Otroligt att babben fick något straff öht.
Citera
2025-12-17, 20:31
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostman666
Men vad i helvete är det som pågår i det här jäkla landet 🤬
Jag hoppas att åklagaren överklagar domen till hovrätten och där får rätten på sin sida...

Annars kan vi hoppas att plitarna berättar för de andra på kåken vad avarten har gjort..
Jag tror att det bemöts med mycket " värme och ömhet"...
Min morsa är 90år, vet i fan vad jag hade gjort i sådant läge..
Troligtvis hade jag åkt på ännu högre straff i straffskalan genom att bara slå skiten ur avarten...

Vad menar du? Fängelserna är fulla med svartingar. Varför skulle dom bry sig?
Citera
2025-12-17, 20:32
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
En babbe avslår utvisning för en våldtäktsbabbe och till sin hjälp har han nämndemän från S och MP. Otroligt att babben fick något straff öht.

Men ena kärringen i juryn hade inte ens fått vetdom om hans tidigare brott, påstår hon!

Borde inte hela rättegången tas om då ?

Eller är det olika lagar för muhammed än för venus?

https://www.tiktok.com/@joakimlamotte/video/7584865380833889558
Citera
2025-12-17, 20:34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Pelle
Men ena kärringen i juryn hade inte ens fått vetdom om hans tidigare brott, påstår hon!

Borde inte hela rättegången tas om då ?

Eller är det olika lagar för muhammed än för venus?

https://www.tiktok.com/@joakimlamotte/video/7584865380833889558

Bara en bortförklaring. Självklart kände de till hans nuvarande brott.
Citera
2025-12-17, 20:36
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ifall han hamnar i Polskt fängelse kommer han få hälsa hem, via ängeln Gabriel.

Handlar det inte om sverige? Vilket korkat inlägg.
Citera
2025-12-17, 20:37
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Bara en bortförklaring. Självklart kände de till hans nuvarande brott.

Men om hon har gått ut med att de inte fick information om hans tidigare brott, så borde hela rättegåagen tas om! I livesändning!
Citera
2025-12-17, 20:39
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Handlar det inte om sverige? Vilket korkat inlägg.

Så du har misat att sverige börjat köpa upp platser i polska och lettiska fängelser?
Hoppas du inte är rådman

https://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2025/01/regeringen-tar-emot-forslag-om-att-hyra-fangelseplatser-utomlands/

nov 2025
Samarbetet med Estland tar form
https://www.kriminalvarden.se/om-kriminalvarden/nyheter/2025/november/samarbetet-med-estland-tar-form/

inom några år blir det CECOT, i El Salvador, LoL
Senast redigerad av -Pelle 2025-12-17 kl. 20:42.
Citera
2025-12-17, 20:42
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
"Den 1 oktober i år drabbades en 100-årig kvinna i Stockholm av bröstsmärtor. Hon fick inte tag i någon ambulans, utan fick i stället besök av en man från hemtjänsten.

”De har sagt att du ska smörjas”, sa han, enligt vad kvinnan berättat i förhör.

Hon undrade vad han menade eftersom hon hade ont i bröstet.

Han hade en salva och något okänt föremål som han förde upp i hennes underliv. Hon skrek åt honom att sluta men han fortsatte, utan att svara henne.

I ungefär tio minuter höll han på, sen gick han.

Han döms nu för våldtäkt till fyra års fängelse. Han är medborgare i Irak och åklagaren hade yrkat på utvisning, vilket tingsrätten avslår."

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/hemtjanstmannen--valdtog-100-aring/

HELT SJUKT! Det kommer hit "flyktingar" från Mellanöstern och Nordafrika och våldtar våra åldringar.

.........................

Länk till inlägg med FUP: (FB) Hemtjänstanställd från Irak våldtog 100-åring. Utvisas inte.

Länk till inlägg med tingsrättsdom: (FB) Hemtjänstanställd från Irak våldtog 100-åring. Utvisas inte.

/Mod

Muslimerna är inte här för att anpassa sig och integreras. De är här för att ta över. Den 100-åriga kvinnan visades muslimsk dominans och att hon är ett krigsbyte, så som koranen uppmanar muslimer till att ta i länder som innefattas av Dar al Harb.

Våga prata om islam som den ondska den är och vilka ofattbara problem den skapar i västvärlden. De hatar oss! Hur svårt är det för alla att ta in? Hur många fler fall behöver ni innan poletten trillar ner?

Svenskars hat mot sin egen äldre befolkning är grovt sinnesjuk och extremt svårsmält.

Det är så jävla ovärdigt. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig om hur makabert det här är.
Senast redigerad av Muslimfitta 2025-12-17 kl. 20:47.
Citera
2025-12-17, 20:44
Medlem
-Pelles avatar
[quote=Crime-boy2|93767246]
Citat:
Så du har misat att sverige börjat köpa upp platser i polska och lettiska fängelser?
Hoppas du inte är rådman

https://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2025/01/regeringen-tar-emot-forslag-om-att-hyra-fangelseplatser-utomlands/
[/QU

Varför skulle dom bry sig om vad som händer här? Du är verkligen korkad.

För att dom får betalt per fånge? idiot

Men destovärre för muslimen , estländare och polacker hatar muslimer sen dom blev invaderade under Osmanska riket.
Skickar dom dit en arabisk våldtktsman som våldtagit en hjälplös 100 åring som han skulle ta hand om, kommer dom plåga honom till döds.
Citera
2025-12-17, 20:48
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Muslimerna är inte här för att anpassa sig och integreras. De är här för att ta över. Den 100-åriga kvinnan visades muslimsk dominans och att hon är ett krigsbyte, så som koranen uppmanar muslimer till att ta i länder som innefattas av Dar al Harb.

Våga prata om islam som den ondska den är och vilka ofattbara problem den skapar i västvärlden. De hatar oss! Hur svårt är det för alla att ta in? Hur många fler fall behöver ni innan poletten trillar ner?

Svenskars hat mot sin egen äldre befolkning är grovt sinnesjuk och extremt svårsmält.

Exakt vad jag försöker säga

Från yngsta unge som bara matar hundar med spik till skranglig ungdom som förnedringsrånar till "ordningsvakter" som våldtar 100-åringar. Det är som en röd tråd, men svenne stcker huvudet i sanden än
Citera
2025-12-17, 20:50
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
När polisen börjar utreda våldtäkten, och förhör de hemtjänstanställda, så möts de av motstånd. En av de hemtjänstanställda berättar i förhör att hon tror sig veta vem hennes kollega som våldtagit den 100-åriga kvinnan är. Men hon vill inte hjälpa polisen.

– Jag kommer inte säga! utbrister hemtjänstkvinnan i polisförhör.

Trots förhörsledarens förmaningar om att det hade varit till ”stor hjälp” om polisen kunnat få ett namn, så vägrar kvinnan, som även hon har utländsk bakgrund, att peka ut någon. Förhöret avslutas, utan att polisen får någon hjälp.

Enligt den våldtagna kvinnans dotter försöker samma kvinna även hindra henne från att tala med polisen.

Det är så här det är inom vården, att invandrarna skyddar varandra när de vet att någon har begått ett fel eller kränkt en boende på äldreboende eller en brukare i hemtjänsten. Och cheferna vet om det men säger och gör ingenting!!

Små fega råttor.
Senast redigerad av exoticspice 2025-12-17 kl. 20:52.
Citera
2025-12-17, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Varför var det inte nämndemän från andra partier? Skumt bara oppsitionspartier

Det lottas tror jag. Så det gör att det teoretiskt kan bli tre sossar, tre SD etc.ibland blir det bara Tidö, ibland oppositionen.

För något år sedan var det ett jävla liv på Mp för att nämndemän på SD hade velat utvisa någon som mp ville ha kvar i landet. Kommer inte ihåg fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in