Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-17, 18:09
Medlem
Spelade mycket online fram till svart fredag 2011, fortsatte sporadiskt på cosmopol under några år efter det. Efter lång paus sugen på att spela igen, förstår att det är stor skillnad idag. Är det möjligt att hitta spel 2025? Hur ser det ut på Svenska spel? Är förmodligen inte särskilt intresserad av att växla runt med bitcoin för att kunna spela, men kan överväga om okej spel. Hur ser det ut live, går det att spela utan att beblanda sig med tungt kriminella gängmedlemmar? Helst Stockholm, kan tänka mig åka till Göteborg och Malmö också om det är bättre. Mod flytta gärna om det finns aktuell samlingstråd.
Citera
2025-12-17, 18:38
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Varför inte bara ladda hem klienten och kika. Det är säkert lir men gulddagarna är över. Vill du hitta spelare är det nog GG-poker du ska spela.
Citera
2025-12-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Varför inte bara ladda hem klienten och kika. Det är säkert lir men gulddagarna är över. Vill du hitta spelare är det nog GG-poker du ska spela.
Tack, har kikat på SvS men utbudet imponerande inte, kanske värt att kolla igen till helgen. Jag får prova GG-poker. Förstår att gulddagarna är över, är inte intresserad av att försöka försörja mig, men inte heller intresserad av att spela bord där jag helt saknar edge.
Citera
2025-12-17, 19:11
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
https://odenpoker.se/
Citera
2025-12-17, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
https://odenpoker.se/
Tack, hade egentligen tänkt mig cash games, men det där kanske är ett trevligt sätt att komma igång och spela lite poker igen.
Citera
2025-12-21, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enormienstorm
Tack, har kikat på SvS men utbudet imponerande inte, kanske värt att kolla igen till helgen. Jag får prova GG-poker. Förstår att gulddagarna är över, är inte intresserad av att försöka försörja mig, men inte heller intresserad av att spela bord där jag helt saknar edge.

Svenska spel ingår ju i I-poker nätverket numera så trafik har de ju om du kan tänka dig mixa kr och eur. Jag tror de svenska borden har kvar 200bb i inköp och det är najs. Jag har inte spelat på GG, men vad jag läst är raken högre än Stars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in