2025-12-17, 13:48
Medlem
Clueless hon är som tror att en tvååring kan mutas med att få en glass om hon tar medicinen 😅🙈 hon måste ju naturligtvis låtsas som ingenting och blanda den i någon mat/dryck och inte göra en grej av det. Går det inte får hon ju ringa BVC och be om tips. Jösses
Citera
2025-12-17, 14:00
Medlem
Idag kan hon ta en spegelselfie utan Lars, då kan hon ju passa på att gå in och andas i ett rum. Känns som hennes ribba för att bli helt slutkörd är så låg. Var liksom en dålig natt plus en dag då hennes barn ville ha närhet hela tiden. Och det var för mycket för Hanna….
Citera
2025-12-17, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Clueless hon är som tror att en tvååring kan mutas med att få en glass om hon tar medicinen 😅🙈 hon måste ju naturligtvis låtsas som ingenting och blanda den i någon mat/dryck och inte göra en grej av det. Går det inte får hon ju ringa BVC och be om tips. Jösses

Igår provade hon att muta med choklad, och när det inte funkar provar hon glass! Undrar hur många saker hon hinner testa innan hon fattar att den metoden inte funkar
Citera
2025-12-17, 14:38
Medlem
H har alltså varit hemma med sitt sjuka (ja, nu sjuka, tidigare lathet från H) barn i 1? 2? 3? dagar och H är uppenbart påverkad så hon känner sig helt slut. Det är så synd om H. Håller inte alltid med om vad alla skriver här. Men nu får väl människan ge sig och ta hand om och umgås med kvalitet med sitt efterlängtade barn? Såväl sjuk som frisk.
Citera
2025-12-17, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Igår provade hon att muta med choklad, och när det inte funkar provar hon glass! Undrar hur många saker hon hinner testa innan hon fattar att den metoden inte funkar

Jag tror att H svär och skriker när L inte vill ha medicin. Kan i alla fall se det framför mig. Noll tålamod. Lägger säkert någon skuld på L också att ”nu är det jobbigt för mamma när du gör såhär”. Tycker nästan det märks i bara inläggen hon gör om hur slut hon är, att det är L’s fel.
Citera
2025-12-17, 15:55
Medlem
Bobhallonsafts avatar
"Ska på dop i januari, har beställt två klänningar"
Visar bild på ett paket i knät.
Citera
2025-12-17, 16:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag kom precis på något positivt om Hanna Theorin, hon har slutat uppdatera varje gång hon tar en dusch!
Förhoppningsvis så har hon själv fattat att absolut ingen är intresserad, och inte för hon helt slutat duscha.

Ett litet steg för människan men ett gigantiskt lyft för Hanna Theorin.
Citera
2025-12-17, 16:06
Avslutad
Omg.. den där operationen som *många har frågor om*. Nej ingen har frågor och även om folk hade det så har du inga svar
Citera
2025-12-17, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag kom precis på något positivt om Hanna Theorin, hon har slutat uppdatera varje gång hon tar en dusch!
Förhoppningsvis så har hon själv fattat att absolut ingen är intresserad, och inte för hon helt slutat duscha.

Ett litet steg för människan men ett gigantiskt lyft för Hanna Theorin.

Däremot reklam för schampo/balsam. Var det inte Under your skin som hon använde som var så himla bra??! Hennes trovärdighet som influencer är noll!!
Citera
2025-12-17, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Omg.. den där operationen som *många har frågor om*. Nej ingen har frågor och även om folk hade det så har du inga svar
Hon har säkert gjort en stor studie nu och läst på om allt så hon kan förklara för alla som undrar vad det är hon ska göra. Ingen kan ju själv ta reda på vad det innebär. Själv har jag googlat och läst lite om det vilket räcker för min del.
Citera
2025-12-17, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Får ärligt ont i magen av bilden. Vill skriva TA BORT, ta NER. Har själv små barn och tycker det är så gränslöst att lägga ut såna där bilder. Speciellt då med x antal följare. Usch
Kan man anmäla på nåt vis? Nån som vågar testa?
Citera
2025-12-17, 17:59
Medlem
Kvällens selfie, med rekvisita: sjukt barn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in