2025-12-17, 11:33
Medlem
Dumdrygs avatar
"Den 1 oktober i år drabbades en 100-årig kvinna i Stockholm av bröstsmärtor. Hon fick inte tag i någon ambulans, utan fick i stället besök av en man från hemtjänsten.

”De har sagt att du ska smörjas”, sa han, enligt vad kvinnan berättat i förhör.

Hon undrade vad han menade eftersom hon hade ont i bröstet.

Han hade en salva och något okänt föremål som han förde upp i hennes underliv. Hon skrek åt honom att sluta men han fortsatte, utan att svara henne.

I ungefär tio minuter höll han på, sen gick han.

Han döms nu för våldtäkt till fyra års fängelse. Han är medborgare i Irak och åklagaren hade yrkat på utvisning, vilket tingsrätten avslår."

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/hemtjanstmannen--valdtog-100-aring/

HELT SJUKT! Det kommer hit "flyktingar" från Mellanöstern och Nordafrika och våldtar våra åldringar.

.........................

Länk till inlägg med FUP: (FB) Hemtjänstanställd från Irak våldtog 100-åring. Utvisas inte.

Länk till inlägg med tingsrättsdom: (FB) Hemtjänstanställd från Irak våldtog 100-åring. Utvisas inte.

Förundersökningsprotokoll
Fup & TR- samt HR-domslut
Södertörns tingsrätt
B 18486-25

Finns i detta inlägg av upplysa:

(FB) Hemtjänstanställd från Irak våldtog 100-åring. Utvisas inte.

Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Dom
Svea hovrätt
B 18606-25
Svea HR B 18606-25 Dom 2026-03-26

/Mod
Senast redigerad av Parongatan 2026-03-27 kl. 22:37.
Citera
2025-12-17, 11:44
Medlem
Xpander-s avatar
Sosseväljarna ser till att det är jämställt, även 100åringarna ska våldtas

Den vänsterliberala domstolen vill såklart ej heller utvisa en av sina kärnväljare.

Våldtäkten höll ju dessutom bara på 10min, lite kort tycker vänsterliberalerna.
Citera
Medlem
När sjuka/handikappade/äldre kvinnor har hemtjänst och ska duschas så får de inte begära att det inte kommer en man.
Om de inte godtar det så kan de få vara utan att duschas i veckor!
De som har dubbelbemanning vid dusch kan inte ens få begära att det kommer en man och en kvinna. Det kan skickas två män som inte ens pratar svenska utan gobbeligobblar på sitt hemspråk och skrattar medans de tar i den de ska duscha. Finns troligen ett stort mörkertal om hur vanligt att kvinnor våldtas då många inte vågar eller skäms at berätta eller är så sjuka så de inte kan göra sin röst hörd.
Många av de som har hemtjänst klarar inte av att ringa i telefon eller byta kanal på TV och at råka ut för något sånt här är så (/¤%/&%#&%#¤/(&)/%&¤&¤%!

Fängelse och sen skickas ut!
Helst fängelse som Sverige hyr i annat land och sen till sitt hemland.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
"Den 1 oktober i år drabbades en 100-årig kvinna i Stockholm av bröstsmärtor. Hon fick inte tag i någon ambulans, utan fick i stället besök av en man från hemtjänsten.

”De har sagt att du ska smörjas”, sa han, enligt vad kvinnan berättat i förhör.

Hon undrade vad han menade eftersom hon hade ont i bröstet.

Han hade en salva och något okänt föremål som han förde upp i hennes underliv. Hon skrek åt honom att sluta men han fortsatte, utan att svara henne.

I ungefär tio minuter höll han på, sen gick han.

Han döms nu för våldtäkt till fyra års fängelse. Han är medborgare i Irak och åklagaren hade yrkat på utvisning, vilket tingsrätten avslår."

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/hemtjanstmannen--valdtog-100-aring/

HELT SJUKT! Det kommer hit "flyktingar" från Mellanöstern och Nordafrika och våldtar våra åldringar.

inget nytt, men landet sverige är förlorat och efterblivet, varje dag läser jag om sådana fall där tingsrätten avslår utvisning. En fråga: vet någon vilka nämdemännen är? eftersom det nu ofta är araber som är nämndemän i svenska domstolar
Citera
2025-12-17, 11:46
Medlem
Onanikrems avatar
Egentligen tycker jag domare och nämndemän är värre än våldtäktsmannen själv. Genom sina milda domar, både i tingsrätt och hovrätt medverkar de till att sådana här odjur får fortsätta vistas i vårt land.

Om det vore möjligt (vilket det inte är) skulle jag vilja utvisa jurister och lekmän ansvariga för den här och liknande domar. De är värre kräk än gärningsmännen!
Citera
2025-12-17, 11:46
Medlem
Great-granny fetish är nytt för mig. Knappast första gången med tanke på dess hänsynslösa natur. Förmodligen tackar de flesta tanter ja till lite kamel-action, och Ahmed såg väl det hela som en god gärning
Citera
2025-12-17, 11:50
Medlem
Någon som har tillgång till domen?
Intressant att veta varför tingsrätten inte gick med på åklagarens yrkande om utvisning och vem som var med och dömde i detta fallet.
Citera
2025-12-17, 11:51
Medlem
Vi måste få fram namnet på fanskapet.
Citera
2025-12-17, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blacklodge77
inget nytt, men landet sverige är förlorat och efterblivet, varje dag läser jag om sådana fall där tingsrätten avslår utvisning. En fråga: vet någon vilka nämdemännen är? eftersom det nu ofta är araber som är nämndemän i svenska domstolar
Det är för jävligt hur det har blivit. Men folket har ju röstat på idiot-partier. Särskilt miljö-muppar och C är väl nöjda.
Citera
2025-12-17, 11:54
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gharris
Någon som har tillgång till domen?
Intressant att veta varför tingsrätten inte gick med på åklagarens yrkande om utvisning och vem som var med och dömde i detta fallet.
Har inte tillgång till domen men kan tänka mig att han har draksådd i landet och därmed väger anknytning tyngre än brotten (dömdes bara för ett av dem)

Draksådd=avkomma i negativ bemärkelse.
Citera
2025-12-17, 12:02
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Har inte tillgång till domen men kan tänka mig att han har draksådd i landet och därmed väger anknytning tyngre än brotten (dömdes bara för ett av dem)

Draksådd=avkomma i negativ bemärkelse.

Samnytt har inte skrivit om det än. De kanske luskar fram domen.
Citera
2025-12-17, 12:02
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Händer dagligen i Hemtjänsten. Standard skulle jag säga det händer flera gånger per dygn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in