Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-16, 20:36
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Tja, säg inte det du. Som rutinerad kock är man van att hålla huvudet kallt i stressande situationer och tror att han hade kunnat skådespela trogen bra.
Att förhålla sig till tidspress på ett professionellt sätt är något helt annat än att kunna hantera social stress, men jag förstår tanken. Jag tycker han framstått som väldigt nervig i TV överlag, kanske framför allt i Filip och Fredriks Alla mot alla. Sympatisk, men inte speciellt smart eller känslomässigt behärskad. Lite samma som för Pascalidou, med skillnaden att hon inte är speciellt sympatisk och dessutom både blåst och obehärskad upphöjt till tio.
Citera
2025-12-16, 20:38
Medlem
Håller med om att tävlingarna är programmets akilleshäl. Som tittare struntar man fullständigt i hur stor vinstpotten blir för vinnarna och kan inte minnas någon tävling där jag faktiskt suttit som på nålar och hejat på något särskilt lag eller brytt mig om vem som får en dolk eller sköld. Det är utröstningarna och diskussionerna innan/efter som är av intresse.
Citera
2025-12-16, 20:43
Medlem
Emelitos avatar
Så jäkla gött att den enarmade banditen åkte ut! Riktig Allan Ballan. Tycker Ahmed sviker och hugger henne i ryggen. När hon spelat ut sig själv och alla andra redan röstat på henne..? Självgod jäkla pajsare.

Grattis till Ahmed! Boven från Rågsved. Väl spelat 👏
Senast redigerad av Emelito 2025-12-16 kl. 21:11.
Citera
2025-12-16, 20:47
Medlem
picapicans avatar
Cleo har så mycket Botox i nyllet, så hon kan inte skratta.
Citera
2025-12-16, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Dom har lögnen i blodet ifrån barndomen och det visas tydligt i förrädarna.

Visste att det skulle vara en invandrare som vann i år och så kommer det vara även nästa år, visst kan det ske ett undantag då och då.

Av 7 vinnare i förrädarna är 6 invandrare.

Förrädarna är ett perfekt spel för dom som ljugit sen barndomen.
Och ni tror det är en slump!
Va? Dom enda som vann som förrädare som var invandrare var katia, nadim (fast som lag, solo var han värdelös), samir och kaeli vann som trogna. Och även där så är de 5 vinnare med invandrarbakgrund
Citera
2025-12-16, 21:12
Medlem
Om det hade varit Janina istället för Cleo i finalen, då jävlar. Eller? Ahmed gjorde helt rätt i att rösta ut henne mot Matildas vilja, för hon hade nog klurat ut det till slut till skillnad från Cleo som skulle "rädda gruppen" genom att få ut Malick.
Citera
2025-12-16, 21:14
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Väldigt tråkig säsong igen. Skulle vara mycket bättre med vanligt folk som Traitors UK.

Ja, särskilt som många av kändisarna är rena rama hönshjärnorna. Hur kan man inte se på Matildas nervösa ansikte att hon är en solklar förrädare??

Den lättlurade Tom sade naivt" Matilda är så skicklig att det blir Hollywood nästa, om hon skulle råka vara förrädare". Ååååh
Citera
2025-12-16, 21:34
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karestan
Ja, det var tv-magi att se Tom och Birros minspel 😅

Bästa på hela säsongen! De såg ut som två fårskallar.
Citera
2025-12-16, 21:35
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
TV efter fem hade Ahmed och Birro som gäst igår, då anade man odåd, lika Robinson samma dag innan sändning så gästade Johan och en snubbe programmet lägg ned att avslöja innan.☹️Jag tänkte aha nån av dessa två vinner.
Citera
2025-12-16, 21:36
Medlem
Jävlar vad han lurade alla. Väldigt bra spelat.
Citera
2025-12-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodastream71
Om det hade varit Janina istället för Cleo i finalen, då jävlar. Eller? Ahmed gjorde helt rätt i att rösta ut henne mot Matildas vilja, för hon hade nog klurat ut det till slut till skillnad från Cleo som skulle "rädda gruppen" genom att få ut Malick.
Ja, faktiskt. Jag var rätt emot att rösta ut Janina då jag trodde inte att någon skulle tro på henne. Men hon är en smart och klipsk tjej också. Och hon hade listat ut det till slut också. Han gjorde helt rätt beslut.
Citera
2025-12-16, 21:53
Medlem
KillenMedSkillen94s avatar
”Du hade vart en bra förrädare” måste vara det tröttaste argumentet nånsin. Alla som blev utröstade den här säsongen som faktiskt var förrädare var ju för att de faktiskt hade något att gå på. Och med Ahmed så hade de vindruvesituationen där Ahmed reagerade på ett sätt man bara hade gjort om en förrädarkollega hade gjort bort sig.

Helt sjukt också att man visste att det var två förrädare men nöjde sig med att rösta ut 3 av 7 personer. Det är ett spel, de måste gå på statistik och logik. Om Birro och Tom var säkra på varandra från dag ett borde de kört på det.

Överlag tycker jag förrädarna borde vara med som UK i sin casting, mer vanliga personer som behöver pengarna. Nu går de in med bagage i form av det de har pakter genom att de känner varandra sen tidigare. Kaeli och Samir körde inte en förrädarna förra säsongen utan gick bara på att de två var kompisar sen innan.
Senast redigerad av KillenMedSkillen94 2025-12-16 kl. 22:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in