Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-12-07, 17:08
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Muskimol, ja oerhört populär antagligen därute. Vilken cirkus.
Citera
2025-12-10, 23:00
Avstängd
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Muskimol, ja oerhört populär antagligen därute. Vilken cirkus.

Eller hur. Tror alla dessa knarkgummies har bidraget till förbudet för muscimol är ju nästan identiskt med kroppens egna gaba men utan risk för beroende eller dåligt omdöme. D.v.s i normala doser är det lite lite lugnande och funkar ypperligt att ersätta benso med, men nej nu narkotikaklassar vi. Vem fan trippar på muscimol liksom. Ska dom narkotikaklassa änglatrumpet också? Muscimol har många läkande egenskaper, mot trauma ect.
Senast redigerad av Lifestealer 2025-12-10 kl. 23:05.
Citera
2025-12-11, 10:55
Medlem
Det är ändå något positivt med narkotikaklassningen av flugsvampen då den ökar på takten tills våran narkotikapolitik imploderar av sig själv.

Skulle vara toppen om man på något vis kunde sprida detta så utländska medier kan göra narr av det för att öka takten ytterligare.

Undra när polisen börjar med husrannsakningar av pensionärernas bilar när dom åker ifrån sina svamp promenader.
Citera
2025-12-13, 21:59
Medlem
Tearsinrains avatar
Så julen är med andra ord förbjuden i år och alla år framåt. Helt galet hur man kan förbjuda substansen som är anledningen till vår mest ikoniska högtid. Hatar det här pisslandet.
Citera
2025-12-16, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det här är bra. Sen måste de utveckla ett system där de kan förbjuda mer på bredden och de måste kunna förbjuda mycket snabbare. På så vis kan de alltid klippa pundaren vad för skit han än stoppat i kroppen som vi skattebetalare sen måste bekosta behandling för.

Förbundet fungerar inte, ser du inte hur förbudet har skapat stora problem i Sverige (inte bara Sverige såklart) med gängen, våldet, korruption, skadliga droger som sliter mycket mer på brukaren/missbrukaren än vad rena produkter gör, polisen lägger enorma resurser på eget bruk och små mängder som istället kunde läggas på riktiga brott istället.

Människan har använt droger i alla år och kommer fortsätta, inga lagar kommer att ändra det utan det blir bara mera skador för individen och samhället med förbuds politik och nollvisionen.

Vi gör samma misstag åt efter år, det är ren galenskap.
Citera
2025-12-16, 12:56
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Förbundet fungerar inte, ser du inte hur förbudet har skapat stora problem i Sverige (inte bara Sverige såklart) med gängen, våldet, korruption, skadliga droger som sliter mycket mer på brukaren/missbrukaren än vad rena produkter gör, polisen lägger enorma resurser på eget bruk och små mängder som istället kunde läggas på riktiga brott istället.

Människan har använt droger i alla år och kommer fortsätta, inga lagar kommer att ändra det utan det blir bara mera skador för individen och samhället med förbuds politik och nollvisionen.

Vi gör samma misstag åt efter år, det är ren galenskap.

Jag står absolut inte bakom den knarkpolitik som förs idag som helhet. Den är verkligen skadlig för samhället. Jag önskar man gjorde det som jag har beskrivit det. Då skulle det fungera och vi skulle varit en knarkfri nation.

Därför är det ändå bra att de jobbar med att förbjuda mer och mer knark.
Citera
2025-12-16, 13:10
Medlem
Citat:
Jag står absolut inte bakom den knarkpolitik som förs idag som helhet. Den är verkligen skadlig för samhället. Jag önskar man gjorde det som jag har beskrivit det. Då skulle det fungera och vi skulle varit en knarkfri nation.

Därför är det ändå bra att de jobbar med att förbjuda mer och mer knark.

Förstår du inte att det inte finns någon "knarkfri" nation och det kommer aldrig att finnas heller. Sluta lev i en fantasi, det är livsfarligt och kolla hur Sverige är idag med nolltolerans och hårda narkotika lagar.
Det blir inte bättre med mer och mer förbud när det gäller droger, tvärtom och det kan alla se om vi är ärliga med oss själva.

Vi göder den svarta marknaden och samtidigt maximerar skadorna med smutsiga substanser och orena droger som tex kokainet som i 9/10 fall är utblandade med ämnen som är mer skadliga än själva kokainet i sig.
Citera
2025-12-16, 13:14
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
Förstår du inte att det inte finns någon "knarkfri" nation och det kommer aldrig att finnas heller. Sluta lev i en fantasi, det är livsfarligt och kolla hur Sverige är idag med nolltolerans och hårda narkotika lagar.
Det blir inte bättre med mer och mer förbud när det gäller droger, tvärtom och det kan alla se om vi är ärliga med oss själva.

Vi göder den svarta marknaden och samtidigt maximerar skadorna med smutsiga substanser och orena droger som tex kokainet som i 9/10 fall är utblandade med ämnen som är mer skadliga än själva kokainet i sig.

Jodå det går om man gör som jag har sagt. Det känner jag mig helt säker på. Det är aldrig någon som testat det jag sagt att man bode göra så det blir inte seriöst att säga att det inte skulle fungera.

Men det som ligger i linje med min metod är att förbjuda mer och mer knark.
Citera
2025-12-16, 14:10
Medlem
Citat:
Jodå det går om man gör som jag har sagt. Det känner jag mig helt säker på. Det är aldrig någon som testat det jag sagt att man bode göra så det blir inte seriöst att säga att det inte skulle fungera.

Men det som ligger i linje med min metod är att förbjuda mer och mer knark.

Jag tycker det är tur att människor inte gör det du säger att man borde göra.
Citera
2025-12-16, 14:14
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Jag tycker det är tur att människor inte gör det du säger att man borde göra.

Alltid trist med människor som inte vill ha ett bra, tryggt och fint samhälle.
Citera
2025-12-16, 14:42
Medlem
Citat:
Alltid trist med människor som inte vill ha ett bra, tryggt och fint samhälle.

Din bild av ett "bra, tryggt och fint" samhälle är bara det, en illusion. I din iver att implementera detta skapar du ett helvete.
Citera
2025-12-16, 14:47
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Din bild av ett "bra, tryggt och fint" samhälle är bara det, en illusion. I din iver att implementera detta skapar du ett helvete.

Givetvis skapar jag inte ett helvete när samhället blir tryggt och alla mår bra.

Så du menar alltså att när de nu förbjuder mer och mer knark så blir samhället ett helvete?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in