Citat:
Ursprungligen postat av
TheyCallMeTK
Jag har sett alla 3 avsnitt nu. Alltså vad var syftet? Enligt kräftan och snean skulle det sänka joakim och anjo men det landade inte alls som de påstod det skulle göra. Jag känner bara.. what? Vad var det där? Huh??
Instämmer. Oavsett vad man tycker om aktörerna i detta drama så är det min bestämda uppfattning att BGB bygger sitt ”scoop” (att JL började minnas när han var 31 år) på väldigt vaga grunder. Det var ett uttalande, som det vänds och vrids på. Han kan ha haft minnen, fragmentariska sådana, och även riktiga, där fler sedan kom fram. Vissa saker hamnar långt bak i huvudet.
När jag scrollar igenom min telefon och ser bilder jag tog på barnen för fem år sedan så kommer minnena tillbaka. Jag kan inte plocka fram den stunden nu på rak arm utan att påminnas om det.
Nu inväntar jag stormen från C&L - hur JL-skeppet minsann har sänkts (suck). Har svårt att ta de två seriöst i dokumentären då de två är duon som hela tiden nämner dramat och krampaktigt försöker hålla det vid liv.
Nu återstår det att se huruvida skeppet Lundström sänks eller fortsatt håller sig flytande. 11:00 på fredag.