2025-12-16, 08:22
Medlem
Bosse ligger nog och gråter med svärmor kräfta … Jocke och Anki tar det lugnt några timmar sen är intervjuerna bokade med tidningarna. Alla tidningar går ut med faktan Bosse kir lappar och klistrar i Photoshop så han får marjasins kvitton framstå som äkta.

Sen kontentan sen blir att alla Bosses ”dokumentärer” granskas och hans rykte är i botten.

Frågan Bosse kir ihop med familjen kräfta kan ställa sig var det värt det ?
Citera
2025-12-16, 08:34
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Javisst, platt fall blev det för Jocke nu… 😅

Det blir nog ingen mer en guldspade för Bosse!

- Som man bäddar får man ligga. Gäller alla inblandade i detta.
För min del förändrar det inget iaf. Inget som förändrar min åsikt.

Vad är det som orsakar gräl och strider ibland er? Är det inte de själviska begär som vill ta makten över er kropp och ert handlande? Ni vill ha sådant som andra har, men ni får ingenting. Ni är avundsjuka på varandra och förstör varandras liv, för att få det som ni själva vill ha. Ja, ni grälar och strider men blir ändå inte tillfredsställda, eftersom ni inte ber Gud att fylla era behov. Och när ni ber, får ni ändå inte det ni ber om, eftersom ni har fel motiv. Ni är bara ute efter att tillfredsställa era egna begär.
🙏
Jakobsbrevet 4:1-10
Citera
2025-12-16, 08:39
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
- Som man bäddar får man ligga. Gäller alla inblandade i detta.
För min del förändrar det inget iaf. Inget som förändrar min åsikt.

Vad är det som orsakar gräl och strider ibland er? Är det inte de själviska begär som vill ta makten över er kropp och ert handlande? Ni vill ha sådant som andra har, men ni får ingenting. Ni är avundsjuka på varandra och förstör varandras liv, för att få det som ni själva vill ha. Ja, ni grälar och strider men blir ändå inte tillfredsställda, eftersom ni inte ber Gud att fylla era behov. Och när ni ber, får ni ändå inte det ni ber om, eftersom ni har fel motiv. Ni är bara ute efter att tillfredsställa era egna begär.
🙏
Jakobsbrevet 4:1-10

Helt enig!
Citera
2025-12-16, 09:12
Medlem
Jahopp, var de bara detta som var ” bästa sändningstid!!” ?
Citera
2025-12-16, 09:15
Medlem
Linnea lade ut att hon varit på polisförhör och gjort två polisanmälningar. Vad ska hon slösa polisens resurser på nu måntro?
Citera
2025-12-16, 09:16
Medlem
Carrocks avatar
Herregud, vad Gustaf kommit lindrigt undan. Man maskerar tom hans namn. Varför? Det va han som gick in och rota bland Linnéas saker, han som stal hennes dagbok, la ut den i chatten, hans som la ut storys där han sökte Linnéas ex för att kunna sprida vilken psykopat hon var.

Men just det, han är ju nu kompis till Linnéa och Chrippa, va på deras bröllop. Men Bosse vill fortfarande använda hans meddelanden för att han var en av de värsta, och då maskera honom för att det ska framstå som någon annan som fortfarande är på Anjo och deras sida.
Citera
2025-12-16, 09:17
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Linnea lade ut att hon varit på polisförhör och gjort två polisanmälningar. Vad ska hon slösa polisens resurser på nu måntro?

Reagerade på det med, så komiskt att dom inte kom någon vart med sin banger till dokumentär så hon måste greppa efter nya halmstrån nu.

Tre dagar kvar, kämpa herr och fru kräfta, kämpa
Citera
2025-12-16, 09:17
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Jahopp, var de bara detta som var ” bästa sändningstid!!” ?

Det var lite som ett tomtebloss 🎅
Citera
2025-12-16, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p5eudonym
Om det nu är så illa för Ls familj, som BGB visar, så undrar jag verkligen hur/varför L fortsätter driva på det här. Dagligen.

”Linnea vet inte om att hon blir inspelad, och ljudklippet sprids”. Vad görs inte nu då med chatten?

Nej, jag blir helt matt. Begriper inte hur allt kan vinklas till C&Ls fördel? Blir rasande när jag kollar på avsnitt 3. Jösses.

Jag har sett alla 3 avsnitt nu. Alltså vad var syftet? Enligt kräftan och snean skulle det sänka joakim och anjo men det landade inte alls som de påstod det skulle göra. Jag känner bara.. what? Vad var det där? Huh??
Citera
2025-12-16, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Herregud, vad Gustaf kommit lindrigt undan. Man maskerar tom hans namn. Varför? Det va han som gick in och rota bland Linnéas saker, han som stal hennes dagbok, la ut den i chatten, hans som la ut storys där han sökte Linnéas ex för att kunna sprida vilken psykopat hon var.

Men just det, han är ju nu kompis till Linnéa och Chrippa, va på deras bröllop. Men Bosse vill fortfarande använda hans meddelanden för att han var en av de värsta, och då maskera honom för att det ska framstå som någon annan som fortfarande är på Anjo och deras sida.
För att Bosse försöker övertyga oss att Skabbe och Hinkens verklighet är sant som dom lever i, att dom inte har gjort fel, dom är oskyldiga lamm, dom har inte gjort något fel. Snacka om att felvinkla allt, Photoshopa bort grejer ur en chat. Sitter Bosse med hela WT familjen i Sälen månntro? Blir väl en del snö för dom
Citera
2025-12-16, 09:23
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Jag har sett alla 3 avsnitt nu. Alltså vad var syftet? Enligt kräftan och snean skulle det sänka joakim och anjo men det landade inte alls som de påstod det skulle göra. Jag känner bara.. what? Vad var det där? Huh??

Ja.. och nu går vi och bygger pepparkakshus Dom får väl bygga sina korthus.
Citera
2025-12-16, 09:24
Medlem
Citat:
Brace your self! Snart droppar dom att BOMBEN alla väntar på är bara runt hörnet och detta var bara ett smakprov, bästa sändningstid, åker slalom, catch me if you can osv osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in