Citat:
Ursprungligen postat av
needAlife
Är nästan som 4D-chack när det kommer till dig. Juniorlag säger du? Som du agerade svarttaxi för? Jag hoppas de inte drack eller att du bjöd dem ur bakluckan på fulvodka? Men å andra sidan måste jag ge dig att du gör allt för att vinna men vetefan om det hade så mycket med din geniala mentala träning att göra mer än att ungdomar gillar att kröka 😅
Korkade slutsatser.
/SÅKLART hade exemplet ingenting med min "geniala mentala träning" att göra. Precis som att använda sådant som motståndares nervositet, dåliga självförtroende eller underskattning vid TAKTIK mot dem, var det här ett annat sådant exempel på att utnyttja motståndares svagheter...
Andra sådana exempel är att tunnla eller lura motståndare att springa så mycket fel att det blir pinsamt för dem, så de tänker på det istället för på spelet... I en match tunnlades SAMMA kille 12 gånger i rad mitt ute på planen av en, som Aik värvade senare fastän han var Djurgårdare, vilket Aik inte blev glada för då han direkt efter en derbyförlust sa
glatt "Rätt lag vann"
/Det är inte varken svart eller taxi då man kör gratis
/Jag släppte bara av dem, sedan ställde de till det själva.
/Varför skulle jag supa under en turnering, när jag aldrig gör det annars??! Hade inget behov att göra det då jag var i tonåren heller, fastän alla kompisar söp och det var grupptryck, jag vågade göra saker ändå. "Mina" tonåringar drack inte alls eller lite och såklart inte under SM-finalspel, för jag hade byggt upp deras mentala styrka sedan de var i 10-årsåldern. Det är VEKLINGAR som super...