2025-12-14, 21:35
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
GAIS är på gång att sälja Diabate för 11.4 miljoner, plus 14.2 miljoner i bonusar till Al-Ahlu.
Märkligt upplägg.
Finns absolut ingen sanning i det och har aldrig funnits med dom ryktena
Det inser du nog själv.

Källkritik liksom.
Citera
2025-12-14, 21:40
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det inser du nog själv.

Källkritik liksom.
Oj, chill...
Det där var så länge sedan att jag inte ens minns var det kom ifrån. Har för mig att det var någon journo på twitter.
Citera
2025-12-14, 21:42
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Det inser du nog själv.

Källkritik liksom.

Citat:
Oj, chill...
Det där var så länge sedan att jag inte ens minns var det kom ifrån. Har för mig att det var någon journo på twitter.

Det var ett av låtsas silly kontona på Twitter som låtsas dom har inside som cokehyena. Säkert samma person som rattar alla.
Senast redigerad av skogsburkan 2025-12-14 kl. 21:48.
Citera
2025-12-14, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Du har väl tagit rena amatörer till riktig toppnivå bara genom mental träning?
(Kommer inte ihåg om jag berättat gällande att utnyttja motståndares svagheter.)
Det var SMfinalspel för juniorlag, tror det var den första vi kvalat in till. Den spelades i Stockholm och motståndarna, som vi skulle möta på söndagförmiddagen, var klara favoriter mot oss. De kom från en småstad och jag hörde kvällen innan att de var sugna på att kolla Stockholms nattliv men hade problem med hur de skulle ta sig dit - så jag erbjöd mig att köra dem...
De hade ingen chans mot oss dagen efter.
Citera
2025-12-14, 22:09
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Oj, chill...
Lugnt. Insåg nu att det var en månad sedan. Råkade hamna där. Dock har dom ryktena fortsatt det underligare efter det andra.
Citera
2025-12-14, 22:11
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Oj, chill...
Lugnt. Insåg nu att det var en månad sedan. Råkade hamna där. Dock har dom ryktena fortsatt det underligare efter det andra.

Ingen av oss absolut trött på från start och det var rätt. Ingen seriös media har ens gjort en notis om det
Citera
2025-12-14, 22:15
Medlem
Steff83s avatar
Ta bort
Citera
2025-12-14, 22:20
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:

Ingen av oss absolut trött på från start och det var rätt. Ingen seriös media har ens gjort en notis om det

Det heter silly av en anledning. Såg nu att Diabate avfärdade allt som felaktigt. Man kan nästan tro att ingen är intresserad…
Citera
2025-12-15, 10:14
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Svanemar har väldigt många åsikter och en självbild som skulle få självaste Xi Jinping att bli avundsjuk. Vad han har eller inte har sagt känns ungefär lika intressant som vad Ekonomiprofessorn Good Quill Hunting har att säga om vårt bokslut.

Det finns en intervju med MT inför säsongen där han säger ganska tydligt att man hade gjort en inventering av truppen och dragit slutsatsen att det saknades kvalitet för att kunna spela 433 och vinna matcher. Man ställdes inför valet att antingen spela grisfotboll och försöka forcera sig fram till en topp 3 placering/gå vidare i Europa eller acceptera ett mellanår. Alla vet vad vi valde. Kom väl visserligen nya direktiv från styrelsen när vi fick kuk i Europa, men dom direktiven sket MT ganska högaktningsfullt i.

Det var underbart när MT under säsongen sa "Ja visst skulle vi kunna spela 4-3-3 och sluta kring plats 7", det ramfasta baktunga däremot där jävlar fick man resultat!
Citera
2025-12-15, 10:15
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Det är därför vi behöver din expertis. Med dig i styrelserummet, Good Quill Hunting som CFO, och kanske General Lunkan som ny tränare vinner vi Champions League inom 10 år.

Bara om det är spelande tränare
Citera
2025-12-15, 12:28
Medlem
Citat:

Iofs var det samma afrikanska sidor med fotbolldirekt som sidekick som höll igång när dom skulle värva Abou Ali från oss. Det började på en enorm skambudsnivå under hösten och så jobbade man upp buden ju närmare januarifönstret man kom.

Nu fick vi en otroligt bra deal i slutändan på Wessam, men att använda sig flitigt av rykten i media är ett sätt för dom att massera motparten. Ett annan grej är att dom förhandlar fram ett färdigt kontrakt med spelaren fast klubbarna inte är överrens. Det blir ganska mycket för en klubb att stå emot när en spelare får en 10 ggr+ bättre årslön erbjuden och det vet dom.
Citera
2025-12-15, 14:55
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Det var underbart när MT under säsongen sa "Ja visst skulle vi kunna spela 4-3-3 och sluta kring plats 7", det ramfasta baktunga däremot där jävlar fick man resultat!
Nu började ju säsongen bra resultatmässigt och det blev en perfekt krycka för honom, undrar hur han hade försvarat sig om det började knackigt istället. Typ kryss mot GAIS, torsk mot Peking, kryss mot Värnamo och kryss mot Öster istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in